UK Glastonbury 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Kylie deed in 2019 de legend spot. Maar point taken mbt Janet.

Tikkie unrelated maar over Janet Jackson was toen ook een mooi verhaal.


Mijn punt was trouwens niet dat ze geen recht van klagen heeft. Als er iets anders was afgesproken (of nog niks) dan heeft ze dat zeker wel. Ik heb gewoon zoiets van: Doe dat dan lekker achter de schermen. Bitchen op social media is niet alleen doelloos, maar je zorgt er ook voor dat je ontzettend kinderachtig lijkt. Heel onnodig imo.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.468
Het feit dat een artiest zelf aangeeft not amused te zijn, ook al is het op deze manier, is zelfs voor mij meer prima dan het via de agent te regelen. Dit is een heel kluwen, en dan moest Glastonbury het maar op voorhand geregeld hebben. Genoeg aankondigingen zien uitgesteld worden bij andere festivals omdat het niet volledig groen licht is.

AM waren echt pissed toen Mad Cool die hint postte in 2018. Is achter de schermen geregeld, en nu komen ze er dus niet meer.

Lana geeft aan pissed te zijn, heel de wereld heeft onverbloemd kunnen volgen, en niet via een bedrijf dat haar socials fixt. Glastonbury gaat die fout niet meer maken. Ze gaan het wel samen fixen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.334
5.032
Het feit dat een artiest zelf aangeeft not amused te zijn, ook al is het op deze manier, is zelfs voor mij meer prima dan het via de agent te regelen. Dit is een heel kluwen, en dan moest Glastonbury het maar op voorhand geregeld hebben. Genoeg aankondigingen zien uitgesteld worden bij andere festivals omdat het niet volledig groen licht is.

AM waren echt pissed toen Mad Cool die hint postte in 2018. Is achter de schermen geregeld, en nu komen ze er dus niet meer.

Lana geeft aan pissed te zijn, heel de wereld heeft onverbloemd kunnen volgen, en niet via een bedrijf dat haar socials fixt. Glastonbury gaat die fout niet meer maken. Ze gaan het wel samen fixen hoor.
Maar lekker Glasto boycotten dan als ze zo pissed is. In dit geval is het festival groter dan de artiest. Hoelang wilde ze die bekendmaking nog uitstellen. Prima artiest, maar het is nog steeds “maar” Lana Del Rey. Er staan 1000e acts achter haar die wel gewoon willen spelen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Maar lekker Glasto boycotten dan als ze zo pissed is. In dit geval is het festival groter dan de artiest. Hoelang wilde ze die bekendmaking nog uitstellen. Prima artiest, maar het is nog steeds “maar” Lana Del Rey. Er staan 1000e acts achter haar die wel gewoon willen spelen.
Het is vrij simpel waarom staat Lizzo wel op de eerste line en Lana niet ? Dat is het hele probleem (vanuit haar ogen gezien)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.334
5.032
Het is vrij simpel waarom staat Lizzo wel op de eerste line en Lana niet ? Dat is het hele probleem (vanuit haar ogen gezien)
Ja en dat is gewoon arrogant. Had zij of haar manager maar anders moeten onderhandelen. Het is graag of niet hoor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ik kom net te weten dat we voor mijn vrijgezellen gaan Glastonbury’en. Zijn er tips en tricks voor noobs op glasto?
Dat is cool zeg!!

Mijn grootste tip is niet teveel plannen. Zet een paar mustsees op je lijstje en ga vooral ontdekken. Het festival is gigantisch. Mijn clashfinder bleek vrij kansloos. :p
 
  • Geweldig
Waarderingen: pigital

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Dat is en blijft speculeren natuurlijk.

Hopelijk storm in een glas water en zal ze gewoon spelen.
Mijn mening …

Vanuit de kant van Lana snap ik het maar vind ik het wel erg ver gezocht. Of ze nu bovenaan de poster staat of niet haar fans zijn toch enthousiast.

Vanuit zakelijke kant: moet altijd besproken worden vantevoren waar artiesten komen te staan anders krijg je dit soort nutteloze discussies.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.468
Dat is en blijft speculeren natuurlijk.

Hopelijk storm in een glas water en zal ze gewoon spelen.
Goh, ga er maar vanuit dat er geen groen licht was. Vroeger durfde Coachella ook wel al eens ietsje te vroeg hun poster te delen, zijn ze achter de schermen ook voor aangepakt geweest. Daar hebben zij ook uit geleerd, was duidelijk dit jaar.

Soms denken festivals er wel mee weg te komen. Denk maar aan Mad Cool.

Maar ben er dus zeker van dat itt Mad Cool mensen van Glastonbury dat wel netjes zullen uitpraten. Zijn nu niet echt gekend als soloslimmers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Zal dus een hoop aanbiedingen hebben gehad, maar allemaal afgeslagen om hier exclusief te spelen.. Nou.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ja dat stukje over Lana is wel vreemd, alsof ze die comments niet eens zelf gelezen hebben.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken