UK Glastonbury 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
“We got an offer from Glastonbury that was so insulting, we’re never going to play the festival again. We know it’s a big deal for people in the UK, but the weight of what the festival is, doesn’t translate to most Americans. We have no interest in playing it.”
Lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Aan de andere kant hoef je toch geen spot op een festival te accepteren als dat festival veel minder betaald?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
En gezien de lage posities die ze accepteren op RW en Pinkpop geloof ik inderdaad best dat ze een belachelijk voorstel heb gekregen. Dus dan inderdaad dikke vinger naar Glastonbury, het is ook niet alsof zij dat festival nodig hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
En gezien de lage posities die ze accepteren op RW en Pinkpop geloof ik inderdaad best dat ze een belachelijk voorstel heb gekregen.
Zou de positie niet ook ergens enigszins los staan van de gage die ze vragen? Als in; Prima dat we lager staan maar je betaalt gewoon zusenzo?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Inkomsten gaan grotendeels naar goede doelen he.
Das leuk en vooruitstrevend maar zo een band heeft ook kosten etc. Ik snap het punt van de band wel en GB probeert ook het onderste uit de kan te krijgen. Voor de band zijn ze nu te ver gegaan. Ik begrijp beide wel.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.455
Veel agents willen kost wat kost hun artiest op Glastonbury krijgen. Omdat je dan enorm veel aandacht krijgt. Maar dit zorgt ook soms voor wrevel, als festival zijnde ga je het gevoel hebben dat je zo’n dingen kan vragen, en meestal zal een artiest daar ook wel mee akkoord gaan.
Maar Black Keys, die omwille van Carney (was niet het meest eenvoudige huwelijk blijkbaar) lang Europa links hebben laten liggen, uiteindelijk hier terug staan, en blijkbaar ook niet overdreven veel eisen hebben (wat hen siert), die dan het gevoel krijgen dat er geen respect is (weinig vragen, relatief, en nog minder aangeboden krijgen). Misschien moeten ze er niet openlijk over mekkeren, maar ik kan het wel ergens plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Glastonbury betaalt als ik me niet vergis ook altijd een pak minder gage dan hun buurfestivals vanwege hun positie.
 
12 nov 2016
655
392
Veel agents willen kost wat kost hun artiest op Glastonbury krijgen. Omdat je dan enorm veel aandacht krijgt. Maar dit zorgt ook soms voor wrevel, als festival zijnde ga je het gevoel hebben dat je zo’n dingen kan vragen, en meestal zal een artiest daar ook wel mee akkoord gaan.
Maar Black Keys, die omwille van Carney (was niet het meest eenvoudige huwelijk blijkbaar) lang Europa links hebben laten liggen, uiteindelijk hier terug staan, en blijkbaar ook niet overdreven veel eisen hebben (wat hen siert), die dan het gevoel krijgen dat er geen respect is (weinig vragen, relatief, en nog minder aangeboden krijgen). Misschien moeten ze er niet openlijk over mekkeren, maar ik kan het wel ergens plaatsen.
Geen respect, tja... ze hebben hun tijd wel gehad als Lowlands en DTRH afsluiter. Hun muziek is ook niet overeind gebleven i.t.t. iets als Arctic Monkeys.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.434
Glasto zal er toch geen seconde slechter door slapen dat the Black Keys niet komen.

The Black Keys kunnen op hun beurt hun magistrale talent op andere plekken wel naar hun believen beloond zien worden.

Eigenlijk geen verliezers dus.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
woodsies-poster.jpg


Voormalig John Peel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken