UK Glastonbury 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Hoe bedoel je, je vind ze niet passen op Glastonbury??
Neen, maar dat is puur persoonlijke mening. Op mij komen de headliners echt altijd kwalitatief over op Glasto. En het draait in de eerste plaats rond Glasto zelf. Ben er niet van overtuigd dat dit bij GNR ook zo zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.461
6.127
Neen, maar dat is puur persoonlijke mening. Op mij komen de headliners echt altijd kwalitatief over op Glasto. En het draait in de eerste plaats rond Glasto zelf. Ben er niet van overtuigd dat dit bij GNR ook zo zal zijn.
Zal wel een noodoplossing zijn geweest of niet?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Het ziet er (met Arctic Monkeys als derde) inderdaad naar uit dat Glasto het saaiste rijtje headliners in jaren gaat hebben.
Ach ja, Elton John wordt legendarisch en dit biedt ook weer opties om enkele headline sets op de andere podia te gaan kijken. Geruchtjes voor The Other stage headliners zijn bv Blackpink, QOTSA en Fred Again.., dat zijn mooie counters voor de Pyramid headliners.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.461
6.127
Ja nood is inderdaad misschien te sterk gezegd. Al stelt het weinig meer voor tegenwoordig als je de verhalen leest.

Het ziet er (met Arctic Monkeys als derde) inderdaad naar uit dat Glasto het saaiste rijtje headliners in jaren gaat hebben.
Ach ja, Elton John wordt legendarisch en dit biedt ook weer opties om enkele headline sets op de andere podia te gaan kijken. Geruchtjes voor The Other stage headliners zijn bv Blackpink, QOTSA en Fred Again.., dat zijn mooie counters voor de Pyramid headliners.
Zou me ook niet verbazen als Pulp of The Prodigy als Other Stage headliner staan. Of zouden ze Pulp voor AM zetten?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ja nood is inderdaad misschien te sterk gezegd. Al stelt het weinig meer voor tegenwoordig als je de verhalen leest.


Zou me ook niet verbazen als Pulp of The Prodigy als Other Stage headliner staan. Of zouden ze Pulp voor AM zetten?
Ik gok QOTSA voor AM. Zoals op RW of Opener.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ik verwacht die eerder als Other Stage headliner.
Waarom? Op basis van de slots die ze nu overal krijgen lijkt me de plek voor AM de meest logische. Ook omdat Homme dan met de aapjes kan komen meespelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.461
6.127
Omdat ik Pulp voor de AM verwacht en het me niet zou verbazen als ze QOTSA op de Other zetten tegenover Elton John.

Maar het is allemaal puur onderbuikgevoel hoor. Kan zijn dat je gelijk hebt.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Omdat ik Pulp voor de AM verwacht en het me niet zou verbazen als ze QOTSA op de Other zetten tegenover Elton John.

Maar het is allemaal puur onderbuikgevoel hoor. Kan zijn dat je gelijk hebt.
Pas op, Elton John heeft met de Queens of the Stone Age ook al eens een nummer opgenomen. :)

 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Pas op, Elton John heeft met de Queens of the Stone Age ook al eens een nummer opgenomen. :)

Joh, nooit geweten. Kende het nummer wel maar wist niet van de samenwerking. Lees net dat Trent Reznor ook nog een paar regeltjes meezingt. Gaaf hoor!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
De eerste 55 namen:

Arctic Monkeys
Guns N’ Roses
Elton John
Lizzo
Aitch
Alison Goldfrapp
Alt-J
Amadou and Mariam
Becky Hill
Blondie
Candi Staton
Carly Rae Jepsen
Cat Burns
Central Cee
Christine and the Queens
Chvrches
Ezra Collective
Fatboy Slim
Fever Ray
Flo
Fred Again
Hot Chip
Joey Bada$$
Kelis
Lana Del Rey
Leftfield
Lewis Capaldi
Lil Nas X
Loyle Carner
Maggie Rogers
Mahalia
Måneskin
Manic Street Preachers
Nova Twins
Phoenix
Queens of the Stone Age
Raye
Rina Sawayama
Royal Blood
Rudimental
Shygirl
Slowthai
Sparks
Stefflon Don
Sudan Archives
Texas
The Chicks
The War on Drugs
Thundercat
Tinariwen
Warpaint
Weyes Blood
Wizkid
Young Fathers
Yusuf/Cat Stevens
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Headliners natuurlijk al genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Rest van de lineup is ook niet heel spannend maar er is alleszins al een overvloed aan keuze, tijd om te beginnen puzzelen!
Grote verrassing is inderdaad Lana, die had ik niet meer verwacht met dat Mad Cool haar niet had aangekondigd.
Carly Rae Jepsen ook eerste Europese datum. Wel vreemd dat ze Janelle Monáe niet hebben.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
20e keer dat ik dit zeg. Maar als Lana Del Rey naar Nederland komt is dat écht de állérlaatste act waarvoor ik een kaartje móét kopen deze zomer...


Lol, wie hou ik voor de gek
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: mattman en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken