UK Glastonbury 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Op Efestivals zegt Neil het volgende:



En over waar Capaldi en Lizzo dan spelen:
Scheelt dat de other stage eigenlijk ook altijd een volwaardige headliner heeft die menig festival als afsluiter heeft. Maakt GnR ontvluchten toch net iets fijner. Zou een band met zulke slechte livereputatie als headliner boeken overigens wel een zwakke move vinden van Glasto.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
GnR zou wel zonde zijn ja, had ook niet verwacht dat Glasto nog 3 mannelijke headliners zou boeken.
Dit jaar voor mij dus geen absolute must-see bij de headliners, alhoewel ik Elton John waarschijnlijk wel ga kijken.
Gelukkig zijn er inderdaad genoeg alternatieven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als de Peppers daar nog bij komen is het een vrij belegen headlinertrio. Hetzelfde, maar in iets minder mate, voor AM - GnR - Elton.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Dat zal wel al gepland zijn, die aankondiging, anders zou zo'n Duff dat niet zeggen.

Maar euh, hmm. Dat is toch niet hetgeen waar je op wacht blij Glasto? Oké het draait niet rond de headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik neem aan dat als GnR op Glasto speelt, daar best een aantrekkelijk gastoptreden in zit!

Brian Johnson en Angus zijn de eerste namen die in me op komen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dat gaat over Diana Ross neem ik aan? Balen, want op NSJ was het echt wel goed.
Ja klopt! Had ook veel goede verhalen gehoord (hoteleigenaar had haar bv eerder dat jaar gezien en vond het fantastisch haha) dus dit was best een tegenvaller.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
We wisten het natuurlijk al ongeveer, maar het gaatje in GnR hun tourschema beschouw ik als een bevestiging dat ze een van de Glasto headliners zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken