UK Glastonbury 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Headliners natuurlijk al genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Rest van de lineup is ook niet heel spannend maar er is alleszins al een overvloed aan keuze, tijd om te beginnen puzzelen!
Grote verrassing is inderdaad Lana, die had ik niet meer verwacht met dat Mad Cool haar niet had aangekondigd.
Ik zou nog even wachten met puzzelen want er komt echt nog een gigantische bak bij haha.
 
  • Haha
Waarderingen: Thisso

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ik zou nog even wachten met puzzelen want er komt echt nog een gigantische bak bij haha.
Hahaha ja, met puzzelen bedoel ik momenteel al gewoon een vijftal must-sees eruit pikken. Meer dan dat is waarschijnlijk al onbegonnen werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Opvallende afwezigen hier: Pulp, The Prodigy, Rosalia.

Toch 3 grote namen die veel mensen hadden verwacht. Maar uiteraard meeeeeer dan genoeg grote kleppers hier. :)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
FqSQqz8XwAEKOSg
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Mochten mensen de resale willen proberen en een extra paar handen nodig hebben: Stuur me een PM, ik help graag. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Lizzo schijnt de sub voor GnR te zijn haha.

Legends - Cat Stevens > Blondie aldus Efest.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Die hebben eigenlijk alles wat er mogelijk is + Lana. Had ergens op efestivals gelezen dat die ook voor andere festivals in de picture was maar het uiteindelijk niks is geworden.
Misschien was dat 1 van de ???? voor Mad Cool en de act die moest komen op RW voor Stromae of Peppers.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Die hebben eigenlijk alles wat er mogelijk is + Lana. Had ergens op efestivals gelezen dat die ook voor andere festivals in de picture was maar het uiteindelijk niks is geworden.
Nog geen Pulp, Prodigy, Chemical Brothers en Rosalia.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Die hebben eigenlijk alles wat er mogelijk is + Lana. Had ergens op efestivals gelezen dat die ook voor andere festivals in de picture was maar het uiteindelijk niks is geworden.
Misschien was dat 1 van de ???? voor Mad Cool en de act die moest komen op RW voor Stromae of Peppers.
En dan staat ze op de poster nu onder godbetert Lizzo...
Maar volg die redenering wel ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Een aantal van de namen op The Guardian lijst niet op de poster, waaronder QOTSA.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Meer context in dit artikel.
De headliners waren duidelijk niet plan A. Voor volgend jaar liggen al twee vrouwelijke headliners zo goed als vast.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken