Gaming

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.461
Vanochtend voordat ik naar werk ging de download van EA Sports FC 24 (voorheen FIFA) gestart. Zodat als ik thuis kom de download al klaar is. Benieuwd of er 'grote' veranderingen inzitten maar ik ga uit van niet. Wel heel veel zin in om mee aan de slag te gaan dit weekend.

Ultimate team? En waarop speel je?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Op dit moment bezig met Legend of Zelda: Oracle of Ages op Switch Online.

Mozes kriebel wat is die 2e boss moeilijk.
Hey, dat ben ik ook aan het spelen ! Op de GameBoy nog wel (enfin, de Analogue Pocket).

Ik ben sowieso geen liefhebber van boss fights, maar bij deze was ik ook bijzonder blij toen hij uiteindelijk neer ging.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.461
Ik ben nooit echt fan geweest van Ultimate Team, geen idee waarom. Wss voornamelijk tijdgebrek. Toch geef ik het elk jaar weer een kans haha. Ik speel op de PS4.

Heb het idee dat de laatste jaren het wel steeds makkelijker is om een goed team te maken. Prijzen zijn niet meer zo explosief als vroeger. Een Odegaard van 87 voor nog geen 20k
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Hier op de PS5, en ik speel geen ultimate team, maar meestal carriere mode. En ik schrik toch wel van de gigantische lelijke graphics zeg. Spelers zien er echt niet uit. Ook had ik ergens gelezen dat De Kuip in de game zou zitten (ivm het spelen van CL) maar dat is niet het geval. Ook het navigeren door het menu heen loopt totaal niet soepel. Al paar keer gehad dat hij letterlijk mijn knoppen niet pakt. Of dat er een vertraging in zit ofzo.

Kwa voetbal vind ik het niet heel veel anders, alleen lijken de keepers iets beter geworden te zijn?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Deze week weer een aantal uur in Starfield gestopt. Moet zeggen dat ik er toch wel blij van wordt en het erg verslavend werkt. Steden als Akila city zien er erg mooi uit. Het surveyen van planeten en doorverkopen van de informatie werkt ook tot nu toe nog erg verslavend, al ben je soms een uur aan het ronddwalen/zoeken. Het bouwen en aanpassen van je eigen ruimteschip is ook iets wat ik in het begin niet echt deed, maar nu steeds meer door heb hoe het werkt, waardoor je toch leuke eigen creaties kan maken.

De grootste minpunten zijn voor mij nogsteeds de vele laadschermen en het ontbreken van een handige map als je eenmaal in een stad of op een planeet land. Ik begin ook steeds meer af te wijken van het hoofdverhaal en gewoon rond te reizen en dingen te ontdekken, eigenlijk precies wat ik in Skyrim ook meestal deed.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Same here. Het is niet echt een heel goed spel, en aardig verouderd mbt de RPG elementen maar het is wel aardig verslavend. Ik blijf ook spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik kom gewoon niet in de setting, want ik heb totaal niets met Space. Misschien tegen beter weten in hoopte ik dat de charme van Fallout me daarvan kon wegleiden, maar helaas is dit niet het geval.

Maar ik moet er ook nog steeds meer tijd instoppen waar ik deze weken even totaal niet aan toe kom helaas.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Ik kom gewoon niet in de setting, want ik heb totaal niets met Space. Misschien tegen beter weten in hoopte ik dat de charme van Fallout me daarvan kon wegleiden, maar helaas is dit niet het geval.

Maar ik moet er ook nog steeds meer tijd instoppen waar ik deze weken even totaal niet aan toe kom helaas.
Ik zou kijken of je met de Vanguard sidequest kan starten ergens. Die zoog mij volledig het spel in.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Toch bizar dat in EA FC carriere mode nog game crashende bugs in zitten die er volgens mij in Fifa 2018 ook al zaten. Op dit moment vermaak ik mest prima met Tails Noir. Sfeervolle detective game. Staat gratis op de PS Plus Extra + Premium.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Mario Wonder volledig uitgespeeld, alleen alle borden heb ik nog niet. Leuke game, orgineel en verslavend. Maar niet legendarisch als ik eerlijk ben.

Nu eens gaan beginnen aan Spiderman 2.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Mario Wonder volledig uitgespeeld, alleen alle borden heb ik nog niet. Leuke game, orgineel en verslavend. Maar niet legendarisch als ik eerlijk ben.

Nu eens gaan beginnen aan Spiderman 2.
Ik vind het een heerlijk spel moet ik zeggen. Spel waar je niet teveel bij na hoeft te denken maar toch best uitdagend (af en toe), geschikt voor korte speelsessies et cetera. Ben nu op de helft.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Spiderman 2 uitgespeeld. Deel 1 vond ik oprecht te gek, maar Miles Morales deed me vrij weinig. Toen ik op een gegeven moment beelden van deel 2 zag dacht ik in eerste instantie, hmm weer hetzelfde. En ja mogelijk is dat misschien nog steeds zo. Maar wat een intens verhaal hebben ze neergezet. Vrij donker ook, maar echt heel wel heel sterk gedaan. Voor mij misschien wel een van de games van het jaar ls ik eerlijk ben. Heb hem ook zo goed als 100% uitgespeeld. Weet niet of ik nog voor wat trophys ga, maar kwa alles verzamelen heb ik alles wel behaald. Echt een enorme game ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Ik heb hem deze week ook uitgespeeld en vond hem wel aardig. Het verhaal was erg tof, maar de combat werd ondanks alle upgrades enzo op den duur behoorlijk eentonig. Heb ook vrijwel alle sidecontent deze keer na een paar keer proberen links laten liggen omdat het als busywork voelde waar ik Miles Morales en Remastered beide Platinum heb. Best buggy ook, meerdere keren door de grond gezakt of waar driehoekje indrukken niet werkte.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb hem deze week ook uitgespeeld en vond hem wel aardig. Het verhaal was erg tof, maar de gameplay werd op den duur behoorlijk eentonig. Heb ook vrijwel alle sidecontent deze keer na een paar keer proberen links laten liggen waar ik Miles Morales en Remastered beide Platinum heb. Best buggy ook, meerdere keren door de grond gezakt of waar driehoekje indrukken niet werkte.
Ja dat driehoekje verhaal had ik ook met de grafiti missie en de kat. En ook 1x in een gebouw gelitched en door de grond gezakt. Maar heeft voor mij geen irritaties opgeleverd overal. En ja de gameplay is misschien ook niet gevarieerd, maar goed het deed in dat kader ook weinig nieuws. Maar toch vond ik de eenvoud gewoon wel heerlijk. Het is ook geen game waar je perse uren in hoeft te steken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Het was een heerlijk tussendoortje maar denk dat ik hem als ik met mijn eindejaarslijstje bezig ga wel weer vergeten ben haha. Al zegt dat minder over de game dan over 2023: Wat een gamejaar was dit.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Ik ben eindelijk begonnen aan Horizon Forbidden West. Na wat matige games gespeeld te hebben voordat ik deze opstartte, is dit echt weer zo'n spel waar ik me goed in kan vastbijten. Heerlijk verhaal en goede gameplay!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Het was een heerlijk tussendoortje maar denk dat ik hem als ik met mijn eindejaarslijstje bezig ga wel weer vergeten ben haha. Al zegt dat minder over de game dan over 2023: Wat een gamejaar was dit.
Wat staat er in je lijstje? Zelda zal het wel gaan winnen (dat was hem voor eigenlijk ook niet echt), en hoor veel over Baldurs Gate maar twijfel of dat wat
voor mij was.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Super Mario Wonder uitgespeeld in.... 6 uur.

Leuk spel voor zolang het duurde maar nu weinig motivatie het voor 100% uit te spelen.

Eind deze week maar Super Mario RPG halen dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken