Gaming

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.472
1.628
Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en net een Series S gekocht om in ieder geval Starfield te kunnen spelen. Nog even nadenken of ik de PS5 laat staan of dat ik die wegdoe, zoveel game ik eigenlijk ook niet meer de laatste tijd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Toch wel hyped voor de GTA trailer van morgen. Ik zit nu voor de zoveelste keer Red Dead Redemption 2 te spelen (een van mijn favo games), en daar zie je weer wat Rockstar in hun mars heeft. Hoewel ik GTA ergens wel een klein beetje gezien heb, weet ik gewoon dat ze me morgen weer omver kunnen blazen. Ik ben benieuwd, lijkt in ieder geval naar Vice City te gaan?
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Vice City waarschijnlijk inderdaad. Dat zou bij voorbaat top zijn natuurlijk.

Op dit moment ongeveer op de helft van Super Mario RPG. Top spel tot nu toe.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
GTA heb ik wel gezien inmiddels. Heb liever een RDR3! Of Bully 2!
Ja dat heb ik ook een beetje hoor. En zeker gezien er nu ook duizende GTA kloons zijn. Maar goed, als iemand me kan overtuigen dan is het Rockstar wel, al hoewel die recentelijk ook wat missers hebben gemaakt.

Maar ik heb ook wel weer de verwachting dat ze alles op GTA 6 hebben gezet.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Potverdorie die graphics, dat is nog eens "next-gen". Een Bonnie en Clyde verhaal dus in Vice City? Lekker hoor. 2025 is nog wel erg ver weg 🥹
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Potverdorie die graphics, dat is nog eens "next-gen". Een Bonnie en Clyde verhaal dus in Vice City? Lekker hoor. 2025 is nog wel erg ver weg 🥹
Ja de tandjes dat ziet er dik uit zeg. Die tiktok achtige stukjes lijken gewoon echt beelden. Dit zorgt toch wel een beetje voor een hype. Gta al jaren niet meer gespeeld maar hier moet ik bij zijn denk ik
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
De wereld ziet er tof uit, maar ik vind ingame characters er nog behoorlijk gamey eruit zijn. Krijg er soms Dead Island vibes bij.

Gaat uiteraard een isntant buy worden, maar nog niet blown away. Wel mooi dat je dus ook buiten Vice City kan verkennen. Echt wel een must voor een open wereld game als GTA.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
De wereld ziet er tof uit, maar ik vind ingame characters er nog behoorlijk gamey eruit zijn. Krijg er soms Dead Island vibes bij.

Gaat uiteraard een isntant buy worden, maar nog niet blown away. Wel mooi dat je dus ook buiten Vice City kan verkennen. Echt wel een must voor een open wereld game als GTA.
Ik krijg er dan weer een enorm Far Cry-gevoel van (wel de latere). Maar inderdaad, ziet wel tof uit. Alleen jammer dat jullie nog anderhalf jaar moeten wachten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Keihard die trailer. Enorme hypetrain hier.

53 miljoen views in 10 uur tijd is ook niet mis... De wereld heeft dit nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Vorige week Resident Evil 4 remake gekocht en Alan Wake II.

Eerst begonnen met Alan Wake II, game begon heel tof. Dat je in het bos aan het zoeken bent is heel vibey. Daar Alan Wake gevonden en dan ga je met hem spelen. Maar dat is midden in de stad en vind ik een stuk minder, maar zal daar nog doorheen moeten om de game verder op te pakken. Wel gedrufde storytelling overigens, maar of het helemaal voor mij is I don't know.

Resident Evil 4 vind ik toffer dan ik had verwacht, deze is veel meer action based dan de andere Resident Evils die ik heb gespeeld. Ook wat makkelijker naar mijn idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.694
7.482
Resident Evil 4 vind ik toffer dan ik had verwacht, deze is veel meer action based dan de andere Resident Evils die ik heb gespeeld. Ook wat makkelijker naar mijn idee.

Heb over het algemeen ook het idee dat games steeds makkelijker worden. Dat je veel makkelijker alles kan oplossen of anders heel snel hints krijgt of iets dergelijks. Maar kan ook aan mij liggen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Heb over het algemeen ook het idee dat games steeds makkelijker worden. Dat je veel makkelijker alles kan oplossen of anders heel snel hints krijgt of iets dergelijks. Maar kan ook aan mij liggen?
Is ook hoor. De NES/SNES periode was een stuk pittiger. Nu vind ik het niet altijd erg hoor. Ik vind het best fijn om zonder teveel irritaties een game te spelen, een Dark Souls en dergelijk is weer niet voor mij neergelegd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Heb over het algemeen ook het idee dat games steeds makkelijker worden. Dat je veel makkelijker alles kan oplossen of anders heel snel hints krijgt of iets dergelijks. Maar kan ook aan mij liggen?
ja dat klopt helemaal, is ook simpelweg zo. Zeker de grotere AAA games dagen je zelden op dat gebied nog uit. Ik heb echt heel erg genoten van games zoals de nieuwe God of War maar ook daar riep het zoontje al na een halve minuut zoeken een hint.

Maar dan over een andere boeg: Baldur's Gate 3! Wat een game zeg, damn. Heb me er enkele weken geleden op getrakteerd en nu ongeveer 15 uur onderweg. En begin nu pas ongeveer een idee te krijgen wat ik aan het doen ben en leer de fijnere mechanieken van de gameplay kennen. Met die game wordt je wel echt in het diepen gegooid en zoek het maar uit. En boy wat voelde dat weer eens fijn en old school. In het begin daardoor ook echt fouten gemaakt en gekke keuzes gemaakt zoals een halfling vermoord die aan een molen zat vastgebonden door de molen harder te laten draaien ipv zachter haha. Maar ik ben echt hooked aan die game, vooral door de vrijheid die je hebt en letterlijk elke stap een nieuw avontuur of een nieuwe keuze kan opleveren.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.694
7.482
ja dat klopt helemaal, is ook simpelweg zo. Zeker de grotere AAA games dagen je zelden op dat gebied nog uit. Ik heb echt heel erg genoten van games zoals de nieuwe God of War maar ook daar riep het zoontje al na een halve minuut zoeken een hint.

Maar dan over een andere boeg: Baldur's Gate 3! Wat een game zeg, damn. Heb me er enkele weken geleden op getrakteerd en nu ongeveer 15 uur onderweg. En begin nu pas ongeveer een idee te krijgen wat ik aan het doen ben en leer de fijnere mechanieken van de gameplay kennen. Met die game wordt je wel echt in het diepen gegooid en zoek het maar uit. En boy wat voelde dat weer eens fijn en old school. In het begin daardoor ook echt fouten gemaakt en gekke keuzes gemaakt zoals een halfling vermoord die aan een molen zat vastgebonden door de molen harder te laten draaien ipv zachter haha. Maar ik ben echt hooked aan die game, vooral door de vrijheid die je hebt en letterlijk elke stap een nieuw avontuur of een nieuwe keuze kan opleveren.

Ja, klopt! Is echt geweldig. Het scheelt daar ook wel als je wat dungeons and dragons ervaring hebt qua hoe alles werkt.

De molen hebben wij ook meegemaakt, op dezelfde manier

Zit je nog in act 1?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Ja, klopt! Is echt geweldig. Het scheelt daar ook wel als je wat dungeons and dragons ervaring hebt qua hoe alles werkt.

De molen hebben wij ook meegemaakt, op dezelfde manier

Zit je nog in act 1?
Haha mooi man. Van die momentjes dat je leert dat in deze game echt alles consequenties heeft en niet hoe dan ook wel goedkomt.

Zit inderdaad nog in deel 1. Moet richting Moonrise Towers maar ben vooral nog aan het roamen in het het eerste gedeelte om uit te vinden wat er allemaal te doen is. Ben er achter gekomen dat Auntie Ethel nog iets te sterk is voor dit moment haha, nog net kunnen ontsnappen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken