Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik heb er een Xbox S voor gekocht, maar moet zeggen dat ik er niet helemaal in kom. Ik ben geen space guy, maar misschien dat ik iets verder in het spel kom dat ik dit meer krijg, want in principe ben ik wel een Fallout fan, alleen ik vind die setting gewoon veel vetter dan dit. Snap ook nog niet heel veel van die spacegevechten. Ben nu ergens waar ze me gelijk kapot schieten, geen idee wat ik moet doen of waar ik heen kan.
Hoe ver ben je?

Alles in het spel wordt ook wel wat brak uitgelegd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Hoe ver ben je?

Alles in het spel wordt ook wel wat brak uitgelegd.
Haha ja die instapdrempel schijnt vrij hoog te zijn he? Wel veel zin om die game te gaan spelen maar wil eerst Ghost of Tsunima uitspelen. Blijf echt diep onder de indruk van die game dus wil het de tijd en aandacht geven die het verdient
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik heb echt talloze Starfield dingen moeten Googlen omdat ze ingame niet werden uitgelegd hahaha.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.640
Is er iemand anders ook bezig met Baldur’s Gate?

Edit: zeer geschikt voor liefhebbers van de Dragon Age games
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Is er iemand anders ook bezig met Baldur’s Gate?

Edit: zeer geschikt voor liefhebbers van de Dragon Age games
Ik wil hem dolgraag spelen maar wacht op een fysieke release of pricedrop. Ik haal liever geen digitale games.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.640
Zeker, zit nog in Act 1, ben net de Uderdark binnen gewandeld/geslopen

Ben benieuwd of ik daar ook terecht kom. Bij ons zit er tot nu toe al veel verschil in de verhalen, zelfs in de prologue hebben we al 3 verschillende situaties gehad (beiden een eigen storymode en eentje samen)
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
Zelfs bij de 260,- kostende collectors edition krijg je een code voor de digitale versie, soms mis ik de tijd van de uitgebreide game boekjes
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Ben benieuwd of ik daar ook terecht kom. Bij ons zit er tot nu toe al veel verschil in de verhalen, zelfs in de prologue hebben we al 3 verschillende situaties gehad (beiden een eigen storymode en eentje samen)
Iedereen komt daar terecht, is een belangrijk deel van het plot
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Is er iemand anders ook bezig met Baldur’s Gate?

Edit: zeer geschikt voor liefhebbers van de Dragon Age games
Ik wil m ook wel graag spelen ja. Met name door de belofte dat je keuzes ook echt impact maken op het verloop van de game. Dan worden de conversaties ook opeens spannend omdat je keuzes iets uitmaken. Sinds The Witcher 3 heb ik dat gevoel niet echt meer gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik wil m ook wel graag spelen ja. Met name door de belofte dat je keuzes ook echt impact maken op het verloop van de game. Dan worden de conversaties ook opeens spannend omdat je keuzes iets uitmaken. Sinds The Witcher 3 heb ik dat gevoel niet echt meer gehad.
Mass Effect Trilogy weleens gespeeld? Die is ook ongeëvenaard in keuzes maken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Mass Effect Trilogy weleens gespeeld? Die is ook ongeëvenaard in keuzes maken.
Ah ja. Daar heb je gelijk in, die hadden dat ook. Alleen 1 volledig gespeeld en aan 2 begonnen maar toen kon ik eindelijk een PS5 scoren en ben toen daarop verder gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.640
Ik wil m ook wel graag spelen ja. Met name door de belofte dat je keuzes ook echt impact maken op het verloop van de game. Dan worden de conversaties ook opeens spannend omdat je keuzes iets uitmaken. Sinds The Witcher 3 heb ik dat gevoel niet echt meer gehad.

Ja, dat is echt goed geregeld. Wij hadden een keuze gemaakt nog voordat het een daadwerkelijke keuze vanuit het spel was, waardoor we nu via een omweg de main quest doen :p

In mn eigen story ook nu dus andere dingen tegen gekomen, doordat ik daar een andere keuze maakte
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
Of Undertale? Toch wel een ander soort game qua stijl, maar die draait volledig om de keuzes die je maakt.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Vanochtend voordat ik naar werk ging de download van EA Sports FC 24 (voorheen FIFA) gestart. Zodat als ik thuis kom de download al klaar is. Benieuwd of er 'grote' veranderingen inzitten maar ik ga uit van niet. Wel heel veel zin in om mee aan de slag te gaan dit weekend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken