Fontaines D.C.

Iemand nog Herman Schueremans gezien om beide acts te bekijken voor dat ze hopelijk op rock werchter staan😉

Iemand nog Herman Schueremans gezien om beide acts te bekijken voor dat ze hopelijk op rock werchter staan😉
Das al lang in kannen en kruiken, peisk. Enige wat nog kan veranderen is het plekje, denk ik - op basis van deze ene show. Blijft me verbazen hoe snel die Vorst uitberkochten, want een sub plek op zo'n festival voelt groots aan voor een band die jaren geleden nog in de Botanique stond.. Maar wel verdiend na zoveel goeie albums.

was toch dik in orde, oren wel opgeblazen denk ik 😅… en dan is het in Nederland meestal nog luider dacht ik

Het was inderdaad heel luid, blij dat ik mijn oordoppen meehad! Het was gruwelijk goed, al mogen sommige nummers er wel vantussen of het valt sowieso dood op een festivalweide vrees ik… Maar sub-positie zou echt niet gestolen zijn, oprecht niet!

• Leuk
Waarderingen: Thieske
Het was inderdaad heel luid, blij dat ik mijn oordoppen meehad! Het was gruwelijk goed, al mogen sommige nummers er wel vantussen of het valt sowieso dood op een festivalweide vrees ik… Maar sub-positie zou echt niet gestolen zijn, oprecht niet!
Om hierop verder te gaan: enkel A Lucid Dream, Horseness Is The Whatness en Nabokov mogen er voor mij maar uit. De rest had echt wel zijn plek, vond ik. Misschien kan je de nummers wel nog anders/beter “ordenen” (?)

Zwier er in de plek van die 3 tracks dan maar Too Real in en hou het bij 17 nummers. Zou genoeg moeten zijn om 1u15 mee te vullen als sub zijnde op RW (als ze net iets meer zeggen dan vandaag, al hoeft dat voor mij niet per se 😉)

Om hierop verder te gaan: enkel A Lucid Dream, Horseness Is The Whatness en Nabokov mogen er voor mij maar uit. De rest had echt wel zijn plek, vond ik. Misschien kan je de nummers wel nog anders/beter “ordenen” (?)

Zwier er in de plek van die 3 tracks dan maar Too Real in en hou het bij 17 nummers. Zou genoeg moeten zijn om 1u15 mee te vullen als sub zijnde op RW (als ze net iets meer zeggen dan vandaag, al hoeft dat voor mij niet per se 😉)
Ga ik wel mee akkoord, dat ze er op RW best nog 1 of 2 van hun hardere nummers tussen gooien, want daar gaat niet heel de wei zoals vandaag uit hun hand eten en alles meekwelen.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
A lucid dream is nochtans een waanzinnig nummer, laat die er maar in.
Op plaat, akkoord. Live, naaaaah 🤭 Ach ja, als er maar 3 nummers op 19 me niet 100% konden overtuigen, dat wil ook wat zeggen over de kwaliteit van het optreden hè!

Het kriebelt zo erg dat ik toch nog maar ga pogen een ticket voor morgen ter scoren. Mocht er iemand nog één overhebben hoor ik dat uiteraard ook graag :)

A Lucid Dream was een van de hoogtepunten in Keulen, die moeten ze altijd spelen. Ook Nabokov knalt keihard door de speakers.
Vanop een afstandje (lees: de tribune) kwam dit waarschijnlijk een stuk minder tot z'n recht dan als op het middenplein. Voor festivals zou ik deze ervantussen laten, zodat de hele weide geboeid blijft. Maar is slechts een persoonlijke suggestie hé, zo voelde ik het dus aan gister en wilde ik effe delen hier 😇

Voor het eerst in lange tijd Nederlandse zaalshows van ze missen en dan ook nog met Wunderhorse als voorprogramma. Heel erg luxeprobleem want vakantie, maar baalde er zo erg van dat ik zelfs het album links heb laten liggen om maar even niet te weten welke nieuwe nummers ik niet live ga zien deze dagen. Iedereen die gaat geniet er 200% van, iedereen die nog kaarten zoekt ik hoop dat je ze vind en hopelijk worden ze snel voor NL/BE festivals aangekondigd, zodat ik Romance op vol volume kan gaan draaien.

Users who are viewing this thread