Fontaines D.C.

mike.petroll

Nieuw lid
25 jul 2024
1
0
Het middenstuk van het album begint mij steeds meer te boeien. Ook leuk dat ze bij de platenzaak nog een goodiebag hadden liggen. Indien er gisteren een luistersessie was hebben ze deze waarschijnlijk nog liggen!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.585
4.686
Waarom zou Fontaines twee jaar na elkaar in augustus op tour gaan? Ik gok toch eerder op een juni/juli tour volgend jaar. Alles wijst ook daarop.
Ze kunnen ook prima in een ander werelddeel zitten en de USA festivals meepakken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.585
4.686
"Bug" doet me een beetje denken aan The Smiths. Fijn nummer, al was dat niet direct mijn favoriet gisteravond.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
872
1.047
Intens geweldig album!! Here’s the Thing, Romance, Death Kink en Sundowner zijn de uitschieters voor mij. Vind alleen favourite geen fijne afsluiter. Kom niet echt in de song en vind dat ook de minste van het album. Voor mij komt deze net achter Dogrel
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
872
1.047
Nog lastig om te zeggen, maar ik vind hem op het eerste gehoor het meest fijn. De andere 3 bevatten toch echt wat meer "vullers" ofzo. Nog even laten landen de komende dagen.
Voor mij ook op eerste gehoor hoor haha
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.765
9.714
Hun kennende, beide. Maar dan Lowlands '26. Dit gaat BKS niet laten liggen denk ik, samen met Primavera.
Ik vrees dat BKS veel te willen heeft, maar vaak niet te kunnen. Zie ook het verhaal van The National.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken