Festileaks Festival Draft

Ik wil niet heel erg lullig doen, maar kunnen we dat voor de stemronde behouden. Ik begrijp het wel, maar laten we het toch ietwat spannend houden.

Wil nog wel een lijstje doen met (grote) artiesten die niet zijn gekozen. Vul alsjeblieft aan. Om te beginnen;
Green Day, KISS, Snow Patrol, P!nk, Sting.

urzr77v8.53.16.png

En voor wie wil plannen, is er alvast een clashfinder:

https://clashfinder.com/s/festivaldraft/
J. Cole die na Paul McCartney afsluit is wel echt episch hoor. Verder heel mooie lineup, ik zie redelijk wat overlap met mijn vrije keuzes :wink:

wenteldave wrote:
Wil nog wel een lijstje doen met (grote) artiesten die niet zijn gekozen. Vul alsjeblieft aan. Om te beginnen;

Justin Bieber!

Judas Priest, Whitesnake en Foreigner geloof ik ook niet.

Green Day en KISS wel de grootste missende artiesten geloof ik. Twijfelde nog over Green Day maar die ga je ook niet ergens in de middag op een podium zetten.

Ik denk dat ik de enige zou zijn geweest die KISS zou hebben gekozen :-P (in die eerste 30 rondes al)

Whitesnake, Foreigner en Judas Priest zag ik in een vrije keuze staan, Foreigner vaker zelfs. Alice Cooper dan weer niet, maar kan zijndat ie geen festival heeft gedaan vanaf 2016

Zo, vanaf vandaag tot en met zaterdag middernacht kunnen jullie stemmen op jullie favoriete line-ups die jullie de voorbije dagen hebben zien passeren. Je geeft hierbij 4 namen door: 3 namen waarvan je meedeelt dat je er graag een combi ticket voor zou kopen en 1 naam waarvan je wel een dagticket zou willen. Game on. :)

Edit: voor de dagtickets, geef ook door welke dag (zaterdag zondag idk.. Of de HL die dan speelt). Kan misschien een handig statistiekje zijn. ;)

wenteldave wrote:

Justin Bieber!

Weinig liefde hier voor de headliners van Pinkpop 2017!
Maar wat een mooie line-ups en geweldige posters! Dat wordt nog wel een puzzel om tot 3 favoriete line-ups te komen.

Zo, vanaf vandaag tot en met zaterdag middernacht kunnen jullie stemmen op jullie favoriete line-ups die jullie de voorbije dagen hebben zien passeren. Je geeft hierbij 4 namen door: 3 namen waarvan je meedeelt dat je er graag een combi ticket voor zou kopen en 1 naam waarvan je wel een dagticket zou willen. Game on.
1f642.svg
In een privé bericht aan jou? Of out in the open?

Yannick wrote:
Zo, vanaf vandaag tot en met zaterdag middernacht kunnen jullie stemmen op jullie favoriete line-ups die jullie de voorbije dagen hebben zien passeren. Je geeft hierbij 4 namen door: 3 namen waarvan je meedeelt dat je er graag een combi ticket voor zou kopen en 1 naam waarvan je wel een dagticket zou willen. Game on.
1f642.svg

In een privé bericht aan jou? Of out in the open?
Alles via pm's!

James wrote:

wenteldave wrote:

Justin Bieber!

Maar wat een mooie line-ups en geweldige posters! Dat wordt nog wel een puzzel om tot 3 favoriete line-ups te komen.
Kings of Leon is wel gekozen als dat je troost. Denk dat veel Bieber hebben weggelaten, omdat de meningen daar over zijn verdeeld. Over Green Day zou ik heen goede reden hebben.

Processierups wrote:

James wrote:

wenteldave wrote:

Justin Bieber!

Kings of Leon is wel gekozen als dat je troost. Denk dat veel Bieber hebben weggelaten, omdat de meningen daar over zijn verdeeld. Over Green Day zou ik heen goede reden hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat de mening over Green Day hier toch ook behoorlijk verdeeld is hoor. Zelfs meer dan bij Bieber, waar zowat iedereen zijn show eigenlijk slecht vond.

Ik vind het persoonlijk ook jammer Bad Bunny in geen een line-up terug te vinden.
Toch een sterk album gedropt dit jaar (o.a. met een 8 ontvangen op Pitchfork) en maakt deel uit van de Primavera & We Love Green line-up.
Geen fans van de man of gewoon over het hoofd gezien?

Ik vind het persoonlijk ook jammer Bad Bunny in geen een line-up terug te vinden.
Toch een sterk album gedropt dit jaar (o.a. met een 8 ontvangen op Pitchfork) en maakt deel uit van de Primavera & We Love Green line-up.
Geen fans van de man of gewoon over het hoofd gezien?

Ik heb erover getwijfeld. Achteraf makkelijk praten natuurlijk, maar het scheelde maar een haartje.

Ook de organisatie van LYRE is blij om de laatste 70 namen te mogen toevoegen aan de line-up. Heel wat pareltjes in elk genre.

De complete poster waarvoor inmiddels al enkele mensen zijn ontslagen wordt ook gepresenteerd:

urzr77v8.53.16.png

En voor wie wil plannen, is er alvast een clashfinder:

https://clashfinder.com/s/festivaldraft/

Ben je nu je beste naam 'Architects' vergeten?? of is die ingewisseld ofzo?

Ben je nu je beste naam ‘Architects’ vergeten?? of is die ingewisseld ofzo?
Ze staan op zondag, maar ik heb de poster nogal snel moeten aanvullen en ik ben ze er dus vergeten in zetten. Op clashfinder staan ze nu wel!

jarne wrote:
Ben je nu je beste naam ‘Architects’ vergeten?? of is die ingewisseld ofzo?

Ze staan op zondag, maar ik heb de poster nogal snel moeten aanvullen en ik ben ze er dus vergeten in zetten. Op clashfinder staan ze nu wel!
Slim! Als ze er te klein op staan, komen ze toch niet.

Users who are viewing this thread