Festileaks Festival Draft

Ik ben nog aan het twijfelen
1f609.svg

Ben ook vrij lui aangelegd en dat alles op verschillende pagina’s staat is voor het uitkiezen van beste dag vrij vervelend
1f606.svg

Haha, dat had ik ook. Ik ben aan de hand van de eerste pagina (met de selectie van 30 namen) gestart met enkele interessante uit te kiezen en dan hun affiches en schema's gaan bekijken op de 3 'uitleg'pagina's en zo gezocht naar de mooiste dag.

HollandiaFCB wrote:
1f609.svg

Ben ook vrij lui aangelegd en dat alles op verschillende pagina’s staat is voor het uitkiezen van beste dag vrij vervelend
1f606.svg

Haha, dat had ik ook. Ik ben aan de hand van de eerste pagina (met de selectie van 30 namen) gestart met enkele interessante uit te kiezen en dan hun affiches en schema’s gaan bekijken op de 3 ‘uitleg’pagina’s en zo gezocht naar de mooiste dag.
Mooiste dag? Was toch drie combi's en een dagticket?

nikita wrote:

HollandiaFCB wrote:
1f609.svg

1f606.svg

Haha, dat had ik ook. Ik ben aan de hand van de eerste pagina (met de selectie van 30 namen) gestart met enkele interessante uit te kiezen en dan hun affiches en schema’s gaan bekijken op de 3 ‘uitleg’pagina’s en zo gezocht naar de mooiste dag.

Mooiste dag? Was toch drie combi’s en een dagticket?

Welja, mijn combi's waren uiteraard al even duidelijk, maar dat dagticket was nog even een zoektocht, dus daar had ik de 'mooiste dag' bij de overige line-ups voor nodig.

Ik heb eindelijk gestemd. :-) Dat was moeilijker dan mijn eigen lijst samenstellen. Zoveel vette en lekkere lineups jongens.

Ik heb eindelijk gestemd. ? Dat was moeilijker dan mijn eigen lijst samenstellen. Zoveel vette en lekkere lineups jongens.
Vond ik ook hoor. Heb veel geluisterd, maar denk dat ik wel goed heb gedaan met mijn keuzes.

25 stemmers! De top 3 lijkt zo stilaan toch in z'n plooi te vallen maar dat kan met iedere ander stem natuurlijk weer helemaal veranderen. Je kunt nog stemmen tot vannacht 12u. Morgenavond volgt de uitreiking! :)

25 stemmers! De top 3 lijkt zo stilaan toch in z’n plooi te vallen maar dat kan met iedere ander stem natuurlijk weer helemaal veranderen. Je kunt nog stemmen tot vannacht 12u. Morgenavond volgt de uitreiking! ?
Zie pagina's 40-44 mocht je dit nog zien (en voor de luie mensen onder ons die niet wanhopig willen zoeken).

Ben er eens goed een middagje voor gaan zitten vandaag.
Lastig en aardig wat werk, maar leuk om te zien en doen!

Enkele lijsten staken er voor mij duidelijk bovenuit (welke zouden dat nou zijn..? ? ), maar overal was wel wat moois te ontdekken.
Ook complimenten aan iedereen voor de ‘omlijsting’ van ieder festival (poster, locatie, voorzieningen, sfeerimpressie, clashfinder, etc.), dat geeft zeker wel een extra dimensie! ?

Ik heb in ieder geval ook mijn duit in het zakje gedaan, ben benieuwd naar de uitslag morgen!

Ik vind eigenlijk dat de winnaar een tag bij zijn naam verdient met winnaar Draft 2020. Zit er toch nog een prijsje aan :)

Ik wil wel graag nog even een algemene vraag stellen; stel dat er een gelijke stand is waar ook maar in de eindstand.. Wie van de twee, drie... moet er dan de bovenhand krijgen? Diegene met de meeste dagkaarten verkocht of toch diegene met de meeste combitickets? Wat moet volgens jullie het zwaarste doorwegen?

Dus bv.
Yannick 15 punten (4x combi, 3x dagkaarten verkocht)
mattman 15 punten (5x combi)

Zou het, zoals Timmetje zegt, gewoon op ex aequo houden. Mocht je toch graag een nummer 1 kiezen zou ik persoonlijk rekening houden met het # verkochte combi's (omdat dat een indruk geeft over de ganse line-up).

Zou het, zoals Timmetje zegt, gewoon op ex aequo houden. Mocht je toch graag een nummer 1 kiezen zou ik persoonlijk rekening houden met het # verkochte combi’s (omdat dat een indruk geeft over de ganse line-up).
Dit, maar dus liever een gelijke stand.
In ieder geval, het is dus duidelijk dat er een gelijke stand is, lijkt me (ergens op de ranglijst). Blijkt maar weer dat het spannend was.

Zou het, zoals Timmetje zegt, gewoon op ex aequo houden. Mocht je toch graag een nummer 1 kiezen zou ik persoonlijk rekening houden met het # verkochte combi’s (omdat dat een indruk geeft over de ganse line-up).
Een combi-ticket kost doorgaans ongeveer evenveel als 2 dagtickets, dus in genoemd voorbeeld heeft Yannick betere zaken gedaan dan mattman.. :wink:

Bon jongens, wie is er klaar voor de apotheose van deze eerste draft? :D

Momenteel naar huis aan het gaan en als ik thuis ben, kunnen we eraan beginnen. Maar laat ik iedereen even eerst bedanken voor de fijne en gemoedelijke sfeer die hier de voorbije weken heeft gehangen. Die hebben jullie namelijk allemaal samen zélf gemaakt en heeft het spel des te fijner gemaakt.

Bon jongens, wie is er klaar voor de apotheose van deze eerste draft? ?

Momenteel naar huis aan het gaan en als ik thuis ben, kunnen we eraan beginnen. Maar laat ik iedereen even eerst bedanken voor de fijne en gemoedelijke sfeer die hier de voorbije weken heeft gehangen. Die hebben jullie namelijk allemaal samen zélf gemaakt en heeft het spel des te fijner gemaakt.
Wat een liefde, joh. Kunnen we die fijne, gemoedelijke sfeer er niet in houden? ;)

Bon jongens, wie is er klaar voor de apotheose van deze eerste draft? ?

Ook een welgemeende dankjewel aan jou Yannick voor het organiseren van deze draft. Heeft het forum na enkele (noodgedwongen) rustige weken weer helemaal tot leven doen komen. :)

Users who are viewing this thread