Festileaks Festival Draft

werchter12 wrote:

jarne wrote:
Ben je nu je beste naam ‘Architects’ vergeten?? of is die ingewisseld ofzo?

Ze staan op zondag, maar ik heb de poster nogal snel moeten aanvullen en ik ben ze er dus vergeten in zetten. Op clashfinder staan ze nu wel!

Slim! Als ze er te klein op staan, komen ze toch niet.
Dat was toch zo mooi. Was Jera on Air, toch?

Rock-en metal line ups - wat hebben jullie tegen Iced Earth?!
Wel blij om Alien Weaponry te zien op de affiches!
Morgenavond eens alles goed doornemen en mijn keuzes finaliseren.

Keuzes toch vandaag al gemaakt.
Er zaten gelukkig geen (bevestigde) overlappingen in mijn keuzefestivals,
want dat eerste weekend van juli is hier wel heel erg gegeerd!

Rock-en metal line ups – wat hebben jullie tegen Iced Earth?!
Wel blij om Alien Weaponry te zien op de affiches!
Morgenavond eens alles goed doornemen en mijn keuzes finaliseren.

Iced Earth is een geweldige band! En 70 bands vrije keuze lijkt enorm veel tot je een keuze moet maken. In 5 jaar festivals blijken er opeens debiel veel goede bands langs te zijn gekomen. Het hadden er bij mij net zo goed 70 andere kunnen zijn. Gelukkig is volgend jaar weer een nieuwe editie van JozzFest en is er ruimte voor andere bands!

Mijn stem ook uitgebracht, succes aan alle deelnemers! En ook een bedankje; jullie hebben er allemaal mooi werk van gemaakt en gezorgd voor veel leesplezier deze afgelopen tijd :)

Veertien stemmen binnen tot nu toe, keep em coming!
1f642.svg
Ook niet dusdanig veel als je kijkt naar het aantal actieve leden.

Vraagje; Mogen ook niet deelnemers stemmen ? heb verdomme wel top festivals voorbij zien komen hier !!!!!!!

Nog maar net op de hoogte van het idee via het Rock Werchter of Graspop forum, maar eens jullie line-up doornemen dan :wink:

Nog maar net op de hoogte van het idee via het Rock Werchter of Graspop forum, maar eens jullie line-up doornemen dan
1f609.svg
Jos, goede reclame gemaakt. Toch wel...
Blijkbaar toch nog om reclame te maken in andere fora voor het genereren van meer stemmen. Dacht dat de meesten het nu wel hadden meegekregen.

guillaume wrote:
Nog maar net op de hoogte van het idee via het Rock Werchter of Graspop forum, maar eens jullie line-up doornemen dan
1f609.svg

Jos, goede reclame gemaakt. Toch wel…
Blijkbaar toch nog om reclame te maken in andere fora voor het genereren van meer stemmen. Dacht dat de meesten het nu wel hadden meegekregen.

Er zijn veel mensen die specifieke fora lezen geloof ik. Dus als je de activiteit bij de laatste reacties niet volgt, zal je dit niet snel tegenkomen.

Misschien is het (was het, misschien nu ietwat laat?) leuk geweest als Festileaks er even een artikeltje op de frontpage aan had gewijd. Dan hadden er nog meer mensen lid kunnen worden en kunnen stemmen. :)

Misschien is het (was het, misschien nu ietwat laat?) leuk geweest als Festileaks er even een artikeltje op de frontpage aan had gewijd. Dan hadden er nog meer mensen lid kunnen worden en kunnen stemmen.
1f642.svg
Wellicht niet gedaan omdat het niet door Festileaks zelf georganiseerd is.

Timmetje wrote:
Misschien is het (was het, misschien nu ietwat laat?) leuk geweest als Festileaks er even een artikeltje op de frontpage aan had gewijd. Dan hadden er nog meer mensen lid kunnen worden en kunnen stemmen.
1f642.svg

Wellicht niet gedaan omdat het niet door Festileaks zelf georganiseerd is.

Al met al wél een geweldig idee, dat festival draft.. heb wel gemerkt dat hier een flink aantal forumleden zitten met verstand van zaken én muziek.. wat een diversiteit joh...Hulde aan alle deelnemers, vond het knap gedaan!

Misschien is het (was het, misschien nu ietwat laat?) leuk geweest als Festileaks er even een artikeltje op de frontpage aan had gewijd. Dan hadden er nog meer mensen lid kunnen worden en kunnen stemmen. ?
Had nu ook weer niet gehoeven, blijft wel een beetje een forum-only dingetje hè.

19 stemmen binnen en het is onwezenlijk spannend. Het verschil tussen de eerste en de zevende is slechts 5 punten!

Ik ben nog aan het twijfelen ;)
Ben ook vrij lui aangelegd en dat alles op verschillende pagina's staat is voor het uitkiezen van beste dag vrij vervelend :lol:

Users who are viewing this thread