Festileaks Festival Draft

PJ Harvey was m'n andere keuze geweest, waar ik Solange koos.

Vind ze allebei mooi voor Björk passen. Jammer dat ik haar niet heb haha.

Die arme PJ -en Lana-fans, Brian pff

Bij dat ene optreden van Bruce die ik bij mocht wonen, waren de die hard Fans anders heel coulant tegen een slecht presterende black crows. Het zijn geen Metallica fans ;)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=_ZetfkpkAxU[/video]

Anderson .Paak & The Free Nationals.

@joslittel > @werchter12

Als je de kans hebt om absolute legendes en grondleggers van een heel genre te boeken op hun afscheidstournee, dan twijfel je niet. Black Sabbath erbij voor mij. En hiermee is de vierde fedtivaldag ook een feit! :)

@Werchter12

Yannick gaat als een malle met zijn keuzes. Stuk voor stuk parels.

Black Sabbath ook een mooie!

Als je de kans hebt om absolute legendes en grondleggers van een heel genre te boeken op hun afscheidstournee, dan twijfel je niet. Black Sabbath erbij voor mij. En hiermee is de vierde fedtivaldag ook een feit!
1f642.svg

@Werchter12
En hier zat ik inderdaad op te wachten. Zat enorm te twijfelen om ze te nemen, maar ik wilde er niet een volledig rock-/metalfestival van maken. Wat een prachtboeking!

Aangezien de leuke, grote rockbands schaarser beginnen te worden, alvast deze even vastleggen:

Faith No More

@warriorandweirdo
@chileera

Joslittel wrote:
Als je de kans hebt om absolute legendes en grondleggers van een heel genre te boeken op hun afscheidstournee, dan twijfel je niet. Black Sabbath erbij voor mij. En hiermee is de vierde fedtivaldag ook een feit!
1f642.svg

@Werchter12

En hier zat ik inderdaad op te wachten. Zat enorm te twijfelen om ze te nemen, maar ik wilde er niet een volledig rock-/metalfestival van maken. Wat een prachtboeking!

Was/is ook niet mijn intentie maar man wat gingen alle andere alternatieve topnamen snel. Een PJ Harvey staat dan aardig te verpieteren tussen die andere namen. Ik ga nu meer voor een Rock am Ring line-up. De gitaar als basis maar kunnen wat gekke uitschieters bij zitten.

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
1f642.svg

@Werchter12

Was/is ook niet mijn intentie maar man wat gingen alle andere alternatieve topnamen snel. Een PJ Harvey staat dan aardig te verpieteren tussen die andere namen. Ik ga nu meer voor een Rock am Ring line-up. De gitaar als basis maar kunnen wat gekke uitschieters bij zitten.

Ik neem PJ Harvey graag over hoor...

Dan ga ik voor Jack White!

@thijsdb
@rubenfrusciante

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ZmPcC3WMZUQ[/video]

Twenty One Pilots voor mij!
Toch even veilig stellen voor Timmetje er mee gaat lopen :wink:

@rubenfrusciante @timmetje

Ik besef me nu wel goed hoeveel mazzel we hebben hier in Nederland en België. Als je ziet wat voor fantastische namen er in ronde 6 nog gekozen kunnen worden, en er zijn nog zoveel mogelijkheden. Er staat echt heel veel goede muziek in een periode van 3 maanden in deze twee kleine landjes.

En ook een snelle shout out naar dit spel. Het zorgt voor prachtige afleiding in deze weken waarin het festivalseizoen anders zou beginnen. Ik zit weer even enthousiast de line-ups door te spitten en het forum in de gaten te houden. Top!

Users who are viewing this thread