Festileaks Festival Draft

HollandiaFCB wrote:

warriorandweirdo wrote:

HollandiaFCB wrote:

Yannick wrote:

wenteldave wrote:

Yannick wrote:
Vraagje, als er een festival was in de periode (2016-2020) dat gepland was maar om de een of andere reden is afgelast, mag je dan acts nemen uit die line-up of niet? Wat vinden jullie?

Neen. Dat gaat natuurlijk enorm op voor 2020, maar ik vind niet dat we dat moeten doen.

Daarom dat ik het dus even vraag ja.

Nouja dit denk ik. Maar dit waren de enige reacties hierop

Denk dat festivals uit 2020 wel gewoon mogen hoor, zijn al verschillende acts genomen die op een festival stonden in 2020 (dat natuurlijk is afgelast), dus Timmetje zijn act telt gewoon hoor denk ik.

Denk het ook. Maar daardoor wat verwarring

Er zijn al veel acts uit gekozen, bijv. Kendrick Lamar, The Strokes en Taylor Swift. In de regels staat ook duidelijk of gepland stond voor 2020.

Ik denk dat de acts die niet mogen eerder van een festival was die is afgelast om wat voor reden ook in de periode 2016-2019 (Vestiville bijvoorbeeld). Lijkt mij raar om ineens niet te mogen.
Dat was één van de festivals die ik in gedachten had, ja.

Waarom zag ik dit weer te laat haha :D vet om te volgen wel! volgend jaar doe ik graag mee :D Momenteel maar 3 line-ups waar ik niet meteen kaarten voor zou kopen :D benieuwd naar de undercard :D

Waarom zag ik dit weer te laat haha ? vet om te volgen wel! volgend jaar doe ik graag mee ? Momenteel maar 3 line-ups waar ik niet meteen kaarten voor zou kopen ? benieuwd naar de undercard ?
Da's oké. Kmoet nog een headliner kiezen. ;)

Na @mattman is het 2x aan @wenteldave en dan gaat de slang weer terug.

HollandiaFCB wrote:
Maar goed. Ik ben heel benieuwd naar jouw undercard, want met alle respect (dan weet je dat er iets niet respectvols komt) maar met jouw eerste 4 namen zou ik nog niet gaan al kreeg ik geld toe :p

Alles wat je voor de maar zeg telt niet ?

Over welke line-up heb je het trouwens? Want in iedere line-up zie ik wel wat intressants ontstaan tot nu toe. In de een natuurlijk meer dan de ander, maar iedereen heeft minimaal 1 artiest die ik maar al te graag zou willen toevoegen bij de mijne (Ik kijk jullie aan @warriorandweirdo & @werchter12)

Die van Timmetje. Billie, Nick Cave, Alicia Keys en Taylor Swift. Allemaal niks voor mij

Okay!

Mijn volgende keuze gaat naar Nine Inch Nails.

It's all yours nu, @wenteldave

Mooie naam, Nine Inch Nails.
Ik ga voor Red Hot Chili Peppers en Queens of the Stone Age.
Jouw beurt weer, @mattman.

Damn, benieuwd welke van de vijf ego's het moeten gaan doen met een plaats als subheadliner op jouw festival ;)

wenteldave wrote:

Damn, benieuwd welke van de vijf ego’s het moeten gaan doen met een plaats als subheadliner op jouw festival
1f609.svg
Dat laat ik ze zelf uitvechten. Ik houd nog rekening met wat annuleringen...

wenteldave wrote:

Damn, benieuwd welke van de vijf ego’s het moeten gaan doen met een plaats als subheadliner op jouw festival
1f609.svg

Wie zegt trouwens dat er iemand van die namen zou moeten subben?
Yannick maakt er op de eerste pagina alvast zijn eigen volgorde van, want hij volgt daar niet de stemrondes, maar zet namen naar ik vermoed op wat hij 'hoofd-en subnamen' vindt... Viel me alleszins op en vond ik grappig!

Mogen wij als stemmers trouwens een affiche en dagindeling van iedereen verwachten?
En een ticketprijs als ik sommige namencombinaties zie ;)

James wrote:

wenteldave wrote:

1f609.svg

Yannick maakt er op de eerste pagina alvast zijn eigen volgorde van, want hij volgt daar niet de stemrondes, maar zet namen naar ik vermoed op wat hij ‘hoofd-en subnamen’ vindt… Viel me alleszins op en vond ik grappig!

Mogen wij als stemmers trouwens een affiche en dagindeling van iedereen verwachten?
En een ticketprijs als ik sommige namencombinaties zie
1f609.svg
Ik, omdat ik niet van plan ben om er een vijfdaagse van te maken. Er is maar één Sziget.

Ik geloof dat wij niet verplicht zijn om dat te doen, maar ik geloof wel dat veel van ons die insteek hebben, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Die ticketprijs, tja... Dat wordt nog een dingetje, waar ik niet over nagedacht heb. Haha.

nikita wrote:

James wrote:

wenteldave wrote:

1f609.svg

Yannick maakt er op de eerste pagina alvast zijn eigen volgorde van, want hij volgt daar niet de stemrondes, maar zet namen naar ik vermoed op wat hij ‘hoofd-en subnamen’ vindt… Viel me alleszins op en vond ik grappig!

1f609.svg

Ik, omdat ik niet van plan ben om er een vijfdaagse van te maken. Er is maar één Sziget.

Ik geloof dat wij niet verplicht zijn om dat te doen, maar ik geloof wel dat veel van ons die insteek hebben, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Die ticketprijs, tja… Dat wordt nog een dingetje, waar ik niet over nagedacht heb. Haha.

Zekers is die insteek er. Ik ben elke keer weer blij dat ik de clashfinder kan invullen met een nieuwe naam. Wil er ook best een ticketprijs en dergelijke bij maken hoor. Het wordt een soort festival tycoon zo ;)

Balen van Queens Of The Stone Age, Dave. Verdoemme...

Maar dan ga ik de andere kant op. Solange!

@Timmetje en @RubenFrusciante, zet je maar weer schrap. :-)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=UQeql3Wjogs[/video]

wenteldave wrote:

nikita wrote:

James wrote:

wenteldave wrote:

1f609.svg

1f609.svg

Ik geloof dat wij niet verplicht zijn om dat te doen, maar ik geloof wel dat veel van ons die insteek hebben, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Die ticketprijs, tja… Dat wordt nog een dingetje, waar ik niet over nagedacht heb. Haha.

Zekers is die insteek er. Ik ben elke keer weer blij dat ik de clashfinder kan invullen met een nieuwe naam. Wil er ook best een ticketprijs en dergelijke bij maken hoor. Het wordt een soort festival tycoon zo ?
Als ik wist hoe Clashfinder werkt, had ik het ook gedaan. Wat een onhandig programma is dat, zeg.

Users who are viewing this thread