Festileaks Festival Draft

koekdoos wrote:
Is er nog de mogelijkheid om hier aan mee te doen? ?
@Yannick

Edit: hoe tag ik iemand?

Zo inderdaad, alleen Yannick zijn gebruikersnaam is @shotgvn (naam die op zijn profiel staat). Ik weet wel dat die mogelijkheid er niet is, jammer genoeg.

Ook niet achteraan de draft in de volgende volledige ronde oid?

wenteldave wrote:

koekdoos wrote:
Is er nog de mogelijkheid om hier aan mee te doen?
1f606.svg

@Yannick

Zo inderdaad, alleen Yannick zijn gebruikersnaam is @shotgvn (naam die op zijn profiel staat). Ik weet wel dat die mogelijkheid er niet is, jammer genoeg.

Yannick kennende niet :wink: In een eerder stadium kon iemand ook al niet meedoen, maar dan kunnen we jou niet opeens toelaten, lijkt me. Sorry man.

koekdoos wrote:

wenteldave wrote:

koekdoos wrote:
Is er nog de mogelijkheid om hier aan mee te doen?
1f606.svg

@Yannick

Yannick kennende niet ? In een eerder stadium kon iemand ook al niet meedoen, maar dan kunnen we jou niet opeens toelaten, lijkt me. Sorry man.
Kennende? :o En nee, sorry. We zijn nu eenmaal al begonnen.

Dat ik/we een vervanger zochten voor Christiaan was uiteraard een uitzondering en hopelijk hoeven we dat niet opnieuw te doen haha.

Ik hoopte dat Sir Paul hier niet zo heel geliefd was, dus hem had ik samen met TWOD bij de volgende worp zitten.

Waarom niet Dave?

1. Een act is legitiem als deze gespeeld heeft (of gepland stond tav 2020) op een Belgisch of Nederlands festival binnen de periode van 2016 tot en met 2020.

wenteldave wrote:

Yannick wrote:
Vraagje, als er een festival was in de periode (2016-2020) dat gepland was maar om de een of andere reden is afgelast, mag je dan acts nemen uit die line-up of niet? Wat vinden jullie?

Neen. Dat gaat natuurlijk enorm op voor 2020, maar ik vind niet dat we dat moeten doen.

Daarom dat ik het dus even vraag ja.

Nouja dit denk ik. Maar dit waren de enige reacties hierop

Yannick wrote:

wenteldave wrote:

Yannick wrote:
Vraagje, als er een festival was in de periode (2016-2020) dat gepland was maar om de een of andere reden is afgelast, mag je dan acts nemen uit die line-up of niet? Wat vinden jullie?

Neen. Dat gaat natuurlijk enorm op voor 2020, maar ik vind niet dat we dat moeten doen.

Denk dat festivals uit 2020 wel gewoon mogen hoor, zijn al verschillende acts genomen die op een festival stonden in 2020 (dat natuurlijk is afgelast), dus Timmetje zijn act telt gewoon hoor denk ik.

Maar goed. Ik ben heel benieuwd naar jouw undercard, want met alle respect (dan weet je dat er iets niet respectvols komt) maar met jouw eerste 4 namen zou ik nog niet gaan al kreeg ik geld toe :p

HollandiaFCB wrote:

Yannick wrote:

wenteldave wrote:

Yannick wrote:

Denk dat festivals uit 2020 wel gewoon mogen hoor, zijn al verschillende acts genomen die op een festival stonden in 2020 (dat natuurlijk is afgelast), dus Timmetje zijn act telt gewoon hoor denk ik.

Denk het ook. Maar daardoor wat verwarring

warriorandweirdo wrote:

HollandiaFCB wrote:

Yannick wrote:

wenteldave wrote:

Yannick wrote:

Denk het ook. Maar daardoor wat verwarring

Er zijn al veel acts uit gekozen, bijv. Kendrick Lamar, The Strokes en Taylor Swift. In de regels staat ook duidelijk of gepland stond voor 2020.

Ik denk dat de acts die niet mogen eerder van een festival was die is afgelast om wat voor reden ook in de periode 2016-2019 (Vestiville bijvoorbeeld). Lijkt mij raar om ineens niet te mogen.

Maar goed. Ik ben heel benieuwd naar jouw undercard, want met alle respect (dan weet je dat er iets niet respectvols komt) maar met jouw eerste 4 namen zou ik nog niet gaan al kreeg ik geld toe :p

Alles wat je voor de maar zeg telt niet ;)

Over welke line-up heb je het trouwens? Want in iedere line-up zie ik wel wat intressants ontstaan tot nu toe. In de een natuurlijk meer dan de ander, maar iedereen heeft minimaal 1 artiest die ik maar al te graag zou willen toevoegen bij de mijne (Ik kijk jullie aan @warriorandweirdo & @werchter12)

Heeft Yannick toevallig de regels tussentijds aangepast of heb ik gewoon niet goed opgelet? Wel fijn, want dit geeft mooie nieuwe mogelijkheden.

Heeft Yannick toevallig de regels tussentijds aangepast of heb ik gewoon niet goed opgelet? Wel fijn, want dit geeft mooie nieuwe mogelijkheden.

Is al de hele tijd zo hoor. Line ups van 2020 tellen mee. Dus Timmetje mag gewoon meezwijmelen met Alicia.

Users who are viewing this thread