Festileaks Festival Draft

Oh holy shit, my bad. Ik dacht dat het 6 was en niet 12. Excusi dan jongens.. Dan had ie in principe tot kwart na 12 vanmiddag voor zijn eerste keuze en niet tot kwart na 6 vanmorgen… My bad.

Dus @christiaan heeft nu tot 22:09 voor keus 4. Keus 3 mag hij wanneer hij wilt doen.

Vat ik het zo goed samen?

Yannick wrote:
Oh holy shit, my bad. Ik dacht dat het 6 was en niet 12. Excusi dan jongens.. Dan had ie in principe tot kwart na 12 vanmiddag voor zijn eerste keuze en niet tot kwart na 6 vanmorgen… My bad.

Dus @christiaan heeft nu tot 22:09 voor keus 4. Keus 3 mag hij wanneer hij wilt doen.

Correct! Was even in de war met het voorstel van de uren maar zelfs dan nog houdt ie eigenlijk wel steek.

Ik denk dat er tot nu toe twee "voor's" waren voor het voorstel om van twaalf tot zes niets mee te tellen qua tijd die verloopt. Ik ben daarbij ook voor, dus dan hebben we er nog een drietal nodig om het te laten doorgaan.

Brian wrote:

Yannick wrote:

Correct! Was even in de war met het voorstel van de uren maar zelfs dan nog houdt ie eigenlijk wel steek.

Ik denk dat er tot nu toe twee “voor’s” waren voor het voorstel om van twaalf tot zes niets mee te tellen qua tijd die verloopt. Ik ben daarbij ook voor, dus dan hebben we er nog een drietal nodig om het te laten doorgaan.

Ik was daar ook voor. Even voor de duidelijkheid een voorbeeldje:

warriorandweirdo kiest een artiest om 20:00. Dan heb ik tot 14:00 de volgende dag om te reageren.
(20:00 -> 24:00 = 4 uur, 6 uur pauze, 6:00 -> 14:00 = 8 uur. Opgeteld die 12 uur reageertijd) (in de pauze mag je natuurlijk wel noemen, dan start de reageertijd voor de andere om 6:00)

Yannick wrote:

Brian wrote:

Yannick wrote:

Ik denk dat er tot nu toe twee “voor’s” waren voor het voorstel om van twaalf tot zes niets mee te tellen qua tijd die verloopt. Ik ben daarbij ook voor, dus dan hebben we er nog een drietal nodig om het te laten doorgaan.

warriorandweirdo kiest een artiest om 20:00. Dan heb ik tot 14:00 de volgende dag om te reageren.
(20:00 -> 24:00 = 4 uur, 6 uur pauze, 6:00 -> 14:00 = 8 uur. Opgeteld die 12 uur reageertijd) (in de pauze mag je natuurlijk wel noemen, dan start de reageertijd voor de andere om 6:00)
Correctomundo, dan staat de teller op vijf, daar @warriorandweirdo een hartje aan Yannick's bericht heeft gegeven (en ik dat tel als goedkeuring).

Brian wrote:

Yannick wrote:

Brian wrote:

Yannick wrote:

Correctomundo, dan staat de teller op vijf, daar @warriorandweirdo een hartje aan Yannick’s bericht heeft gegeven (en ik dat tel als goedkeuring).

Dat mag je inderdaad zo interpreteren.

Even teruggekeken; @joslittel stelde het voor en daarmee zitten we nu dus op vijf.
- Joslittel
- Brian
- wenteldave
- Yannick
- warriorandweirdo

Ik ben ook weer sowieso opties vergeten die sowieso de komende twee rondes niet gaan uitblijven.

Oké, ik vind dit een leuk spel, maar ik geef het op. Iets te druk met andere dingen.

Have fun guys, ik doe wel mee met stemmen op de uiteindelijke posters.

Als er iemand invalt, dan graag iemand die vaak actief is. Met alle respect voor Popijn maar ik denk niet dat dat bij hem het geval is. @processierups / @hollandfcb? Dan neemt de invaller gewoon de acts over die reeds waren gekozen door Christiaan? Het ruilen van acts is altijd mogelijk met andere spelers en ik denk dat als je niet tevreden bent met die acts, er best wel wat mensen geïnteresseerd zijn om te ruilen. Als er niemand wilt invallen, dan gaan we gewoon verder met tien en worden de acts die door Christiaan werden gekozen onbeschikbaar voor de rest. Zou een beetje oneerlijk zijn denk ik om die acts beschikbaar te stellen. Ze werden ten slotte in de eerste en tweede ronde gekozen en niet in ronde 4 waar we nu al inzitten.

Ik vind het een heel leuk idee, maar kan hier ook niet altijd actief zijn. Dus dan krijg je hetzelfde als met Christiaan (plus ik zou zelf niet Gorillaz als eerste keuze hebben genomen). Ik zou gewoon doorspelen met degenen die overblijven en The XX en Gorillaz laten vervallen.

Volgens mij staat warrior te popelen om door te gaan....

Is het de bedoeling dat ik nu mijn volgende artiest opgeef of wachten we even tot er duidelijkheid is over een eventuele vervanger van Christiaan?

Is het de bedoeling dat ik nu mijn volgende artiest opgeef of wachten we even tot er duidelijkheid is over een eventuele vervanger van Christiaan?
Ik wacht nog eventjes op @hollandfcb, anders gaan we gewoon verder met z'n tienen. Maar ik begrijp dat je staat te popelen ;)

Als er iemand invalt, dan graag iemand die vaak actief is. Met alle respect voor Popijn maar ik denk niet dat dat bij hem het geval is. @processierups / @hollandfcb? Dan neemt de invaller gewoon de acts over die reeds waren gekozen door Christiaan? Het ruilen van acts is altijd mogelijk met andere spelers en ik denk dat als je niet tevreden bent met die acts, er best wel wat mensen geïnteresseerd zijn om te ruilen. Als er niemand wilt invallen, dan gaan we gewoon verder met tien en worden de acts die door Christiaan werden gekozen onbeschikbaar voor de rest. Zou een beetje oneerlijk zijn denk ik om die acts beschikbaar te stellen. Ze werden ten slotte in de eerste en tweede ronde gekozen en niet in ronde 4 waar we nu al inzitten.
Ik wil me anders ook wel kandidaat stellen om in te vallen. Het spel is leuker om te volgen dan ik dacht en ik ben toch best vaak actief hier en The XX en Gorillaz zijn alvast mooie namen!
Maar goed, laten we eerst kijken wat @hollandfcb laat weten.

Alright um.. Sinds ik het spel ook niet veel langer wil ophouden dan nodig. First come, first serve? @werchter12, je hebt twee keuzes, @warriorandweirdo en @chileera komen erna.

Users who are viewing this thread