Festileaks Festival Draft

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Linkin Park in originele bezetting met Chester. Op mijn Epic Rock & Metal Fest kan dat gewoon :cool:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Linkin Park in originele bezetting met Chester. Op mijn Epic Rock & Metal Fest kan dat gewoon
1f60e.svg
En hier twijfel ik dus over of dat mogelijk is, aangezien ze nu niet meer bestaan (tenminste, in de originele bezetting). Of wat doen we met bands die gestopt zijn?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Joslittel wrote:
Linkin Park in originele bezetting met Chester. Op mijn Epic Rock & Metal Fest kan dat gewoon
1f60e.svg


En hier twijfel ik dus over of dat mogelijk is, aangezien ze nu niet meer bestaan (tenminste, in de originele bezetting). Of wat doen we met bands die gestopt zijn?

Het valt wel binnen de regel van op een festival 2016-2020. Dus het lijkt mij te mogen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Yep, mag! Artiesten die zijn gestorven of bands die zijn gestopt maar op een festival in die periode in BE/NL stonden, mogen.

Vijf minuutjes en dan post ik wie ik wil :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Joslittel wrote:
Linkin Park in originele bezetting met Chester. Op mijn Epic Rock & Metal Fest kan dat gewoon
1f60e.svg


En hier twijfel ik dus over of dat mogelijk is, aangezien ze nu niet meer bestaan (tenminste, in de originele bezetting). Of wat doen we met bands die gestopt zijn?

Ha. Poging om mijn Epic Rock & Metal Fest te saboteren mislukt :cool:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Gaat lekker snel zeg!

Ik wil Arctic Monkeys en Florence and the Machine erbij.

Next: @shotgvn en dan @joslittel
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095


[video]https://www.youtube.com/watch?v=XzcuWNiB0oM[/video]

Thom Yorke Tomorrow's Modern Boxes

@joslittel > @Christiaan (moeten we hem skippen of?) > @warriorandweirdo
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes
Doei Matt!

En wat betreft Christiaan, eigenlijk niet hè, maar om de vaart er in te houden misschien wel. Your call. Chris heeft overigens nog iets meer dan twee uur om zijn eerste keuze door te geven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Yannick wrote:
Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes


Doei Matt!

En wat betreft Christiaan, eigenlijk niet hè, maar om de vaart er in te houden misschien wel. Your call. Chris heeft overigens nog iets meer dan twee uur om zijn eerste keuze door te geven.
Zijn (eerste) keuze ging over vannacht om kwart na 12. Met de regeling van 12-6 (wat denk ik gewoon kan worden geïmplementeerd?) wordt dat kwart na 6 vanmorgen. Ik denk dat we wel nog even kunnen wachten, maar stel maar gewoon de vraag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
wenteldave wrote:

Yannick wrote:
Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes


Doei Matt!

En wat betreft Christiaan, eigenlijk niet hè, maar om de vaart er in te houden misschien wel. Your call. Chris heeft overigens nog iets meer dan twee uur om zijn eerste keuze door te geven.

Zijn (eerste) keuze ging over vannacht om kwart na 12. Met de regeling van 12-6 (wat denk ik gewoon kan worden geïmplementeerd?) wordt dat kwart na 6 vanmorgen. Ik denk dat we wel nog even kunnen wachten, maar stel maar gewoon de vraag.
Was toch om 18.15 dat zijn tijd inging? Maakt 5.45 naar 24 uur, pauze tot 6 uur 's ochtends en dan vanaf zes uur dus nog zes uur en een kwartier de tijd. Als ik niet fout zit, heeft hij de tijd tot 12.15 en ik betwijfel of hij dat gaat redden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Yannick wrote:

wenteldave wrote:

Yannick wrote:
Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes


Doei Matt!

En wat betreft Christiaan, eigenlijk niet hè, maar om de vaart er in te houden misschien wel. Your call. Chris heeft overigens nog iets meer dan twee uur om zijn eerste keuze door te geven.


Zijn (eerste) keuze ging over vannacht om kwart na 12. Met de regeling van 12-6 (wat denk ik gewoon kan worden geïmplementeerd?) wordt dat kwart na 6 vanmorgen. Ik denk dat we wel nog even kunnen wachten, maar stel maar gewoon de vraag.

Was toch om 18.15 dat zijn tijd inging? Maakt 5.45 naar 24 uur, pauze tot 6 uur ’s ochtends en dan vanaf zes uur dus nog zes uur en een kwartier de tijd. Als ik niet fout zit, heeft hij de tijd tot 12.15 en ik betwijfel of hij dat gaat redden.
Nee, want de tijd voor zijn tweede keuze gaat in vanaf Joslittel opnieuw heeft gekozen. Die eerste keuze kan hij kiezen wanneer ie wil omdat de tijd daarvoor op is. Je kan geen tijd in laten gaan voor ie nog niet heeft gekozen hè. ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Proef. Voor de verandering eens een keer 5 achter elkaar die ik niet erg vind te missen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
En dan mag ik weer! Elke line-up heeft een stadionrockband nodig om wat tickets te verzetten. Daarom is Muse de volgende naam op mijn affiche.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Brian wrote:
Proef. Voor de verandering eens een keer 5 achter elkaar die ik niet erg vind te missen.

Er zullen anderen wel zitten vloeken achter hun keyboard. ?

Guilty. De ene na de andere valt weg. :(
Leuk spel dit Yannick! :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken