Festileaks Festival Draft

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Mooie lijstjes. Het valt mij wel op dat jullie een compleet genre (met best wel wat headliners) lijken te negeren. Yannick komt daar met LCD nog het dichtste bij....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.013
Mooie lijstjes. Het valt mij wel op dat jullie een compleet genre (met best wel wat headliners) lijken te negeren. Yannick komt daar met LCD nog het dichtste bij….
Heb één band in gedachten die ik wel graag zou willen als ie in de tussentijd nog niet verkozen is, alleen ik heb eerst nog een klein plannetje, dus het duurt nog even voor ik dat kan uitvoeren. Komt pas na de volgende twee keuzes van mijn kant, dus nog twee rondes geduld.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Mooie lijstjes. Het valt mij wel op dat jullie een compleet genre (met best wel wat headliners) lijken te negeren. Yannick komt daar met LCD nog het dichtste bij….
Ik was ook aan het nadenken voor een of andere elektronische headliner maar er zijn gewoon niet veel namen die groot genoeg zijn en ik persoonlijk ook interessant vind.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Mooie lijstjes. Het valt mij wel op dat jullie een compleet genre (met best wel wat headliners) lijken te negeren. Yannick komt daar met LCD nog het dichtste bij….
Er zijn gewoon niet genoeg elektronische acts die groot genoeg zijn om te headlinen, maar ze komen wel.. ;)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Processierups wrote:
Mooie lijstjes. Het valt mij wel op dat jullie een compleet genre (met best wel wat headliners) lijken te negeren. Yannick komt daar met LCD nog het dichtste bij….

Er zijn gewoon niet genoeg elektronische acts die groot genoeg zijn om te headlinen, maar ze komen wel.. ?

Dat bedoelde ik inderdaad!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Yannick wrote:

Processierups wrote:
Mooie lijstjes. Het valt mij wel op dat jullie een compleet genre (met best wel wat headliners) lijken te negeren. Yannick komt daar met LCD nog het dichtste bij….


Er zijn gewoon niet genoeg elektronische acts die groot genoeg zijn om te headlinen, maar ze komen wel.. ?

Dat bedoelde ik inderdaad!

Ssssst, ik ben zo aan de beurt, geduld. Als @christiaan of @warriorandweirdo die act niet nemen....
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Brian wrote:
Proef. Voor de verandering eens een keer 5 achter elkaar die ik niet erg vind te missen.

Er zullen anderen wel zitten vloeken achter hun keyboard. ?


Heel wat vermoed ik ;). Ik zou Thommy ook wel graag willen maar daar was ik mijn aankomende 5 beurten nog niet aan toe gekomen. Ik had hem dus al afgeschreven in mijn gedachten voor mezelf. Ik had wel gedacht dat die eerder was gekozen, dat wel.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Wachten we trouwens op @christiaan? of is @ warriorandweirdo aan de beurt? om 12:15 liep zijn tijd af?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Brian wrote:
Proef. Voor de verandering eens een keer 5 achter elkaar die ik niet erg vind te missen.

Er zullen anderen wel zitten vloeken achter hun keyboard.
1f609.svg

Zijt daar maar zeker van :wink:
Florence en LCD waren mijn volgende picks geweest :(
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
HollandiaFCB wrote:
Leuk om te volgen dit!
Mis nog een grote vis die ik al had verwacht
1f609.svg


Nog zat wat jij betreft. Houd het stil, haha. Hij gaat er in de volgende ronde uit.

Ik zeg niks! Wel dat ik de regels en de line ups nog een paar keer heb gecheckt voor de zekerheid :lol:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Yannick wrote:

Brian wrote:
Wachten we trouwens op @christiaan? of is @ warriorandweirdo aan de beurt? om 12:15 liep zijn tijd af?


We wachten op Christiaan ja.

Maar zijn eerste beurt die open staat is nu wel bijna voorbij toch?
Huh, die is gewoon voorbij? Ik begrijp de verwarring niet zo goed. Iemand krijgt zes uur om zijn keuze te maken, is die om dan is het aan de volgende in de rij en wordt ie overgeslagen en kan die persoon zijn keuze maken wanneer ie wil. Als de persoon weer aan de beurt is, krijgt ie zoals de rest gewoon weer zes uur de tijd vanaf het moment dat ie is getagd.

Nu mag ie idd 2x kiezen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.013
Joslittel wrote:

Yannick wrote:

Brian wrote:
Wachten we trouwens op @christiaan? of is @ warriorandweirdo aan de beurt? om 12:15 liep zijn tijd af?


We wachten op Christiaan ja.


Maar zijn eerste beurt die open staat is nu wel bijna voorbij toch?

Huh, die is gewoon voorbij? Ik begrijp de verwarring niet zo goed. Iemand krijgt zes uur om zijn keuze te maken, is die om dan is het aan de volgende in de rij en wordt ie overgeslagen en kan die persoon zijn keuze maken wanneer ie wil. Als de persoon weer aan de beurt is, krijgt ie zoals de rest gewoon weer zes uur de tijd vanaf het moment dat ie is getagd.

Nu mag ie idd 2x kiezen.
Staat in de regels dat het twaalf uur is in plaats van zes. Zoals ik het begreep was dan zijn volledige beurt voorbij, al zorgt dat natuurlijk voor een niet-gelijkwaardige line-up. Maar dat is bij deze dan iets verduidelijkt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Joslittel wrote:

Yannick wrote:

Brian wrote:
Wachten we trouwens op @christiaan? of is @ warriorandweirdo aan de beurt? om 12:15 liep zijn tijd af?


We wachten op Christiaan ja.


Maar zijn eerste beurt die open staat is nu wel bijna voorbij toch?

Huh, die is gewoon voorbij? Ik begrijp de verwarring niet zo goed. Iemand krijgt zes uur om zijn keuze te maken, is die om dan is het aan de volgende in de rij en wordt ie overgeslagen en kan die persoon zijn keuze maken wanneer ie wil. Als de persoon weer aan de beurt is, krijgt ie zoals de rest gewoon weer zes uur de tijd vanaf het moment dat ie is getagd.

Nu mag ie idd 2x kiezen.

Ah oke. Dan lette ik niet op dus. Je beurt gaat dan niet verloren maar je hebt alleen de pech dat er mooie acts voor je neus worden weggekaapt. Lijkt me een terechte regel zo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Yannick wrote:

Joslittel wrote:

Yannick wrote:

Brian wrote:
Wachten we trouwens op @christiaan? of is @ warriorandweirdo aan de beurt? om 12:15 liep zijn tijd af?


We wachten op Christiaan ja.


Maar zijn eerste beurt die open staat is nu wel bijna voorbij toch?


Huh, die is gewoon voorbij? Ik begrijp de verwarring niet zo goed. Iemand krijgt zes uur om zijn keuze te maken, is die om dan is het aan de volgende in de rij en wordt ie overgeslagen en kan die persoon zijn keuze maken wanneer ie wil. Als de persoon weer aan de beurt is, krijgt ie zoals de rest gewoon weer zes uur de tijd vanaf het moment dat ie is getagd.

Nu mag ie idd 2x kiezen.

Staat in de regels dat het twaalf uur is in plaats van zes. Zoals ik het begreep was dan zijn volledige beurt voorbij, al zorgt dat natuurlijk voor een niet-gelijkwaardige line-up. Maar dat is bij deze dan iets verduidelijkt.
Oh holy shit, my bad. Ik dacht dat het 6 was en niet 12. Excusi dan jongens.. Dan had ie in principe tot kwart na 12 vanmiddag voor zijn eerste keuze en niet tot kwart na 6 vanmorgen... My bad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken