Festileaks Festival Draft

Yannick maakt er op de eerste pagina alvast zijn eigen volgorde van, want hij volgt daar niet de stemrondes, maar zet namen naar ik vermoed op wat hij ‘hoofd-en subnamen’ vindt… Viel me alleszins op en vond ik grappig!
Oh ja, ik plaats ze van groot naar klein gewoon. Als iemand na een aantal rondes zijn tot dan toe aangekondigde namen al is op een rijtje wilt zetten, dan pas ik 't wel aan van hoe zij hun line up zien.

nikita wrote:
Yannick maakt er op de eerste pagina alvast zijn eigen volgorde van, want hij volgt daar niet de stemrondes, maar zet namen naar ik vermoed op wat hij ‘hoofd-en subnamen’ vindt… Viel me alleszins op en vond ik grappig!

Oh ja, ik plaats ze van groot naar klein gewoon. Als iemand na een aantal rondes zijn tot dan toe aangekondigde namen al is op een rijtje wilt zetten, dan pas ik ’t wel aan van hoe zij hun line up zien.
Misschien sowieso na tien rondes even een soort tussenstand doen (ook al staat het op de eerste pagina) en de optie nog een keer benadrukken dat er eventueel geruild kan worden?

Yannick wrote:

nikita wrote:

Oh ja, ik plaats ze van groot naar klein gewoon. Als iemand na een aantal rondes zijn tot dan toe aangekondigde namen al is op een rijtje wilt zetten, dan pas ik ’t wel aan van hoe zij hun line up zien.

Misschien sowieso na tien rondes even een soort tussenstand doen (ook al staat het op de eerste pagina) en de optie nog een keer benadrukken dat er eventueel geruild kan worden?

Leuk geprobeerd maar Bonamassa ga ik niet met je ruilen vriend. :wink: :-P

Als ik wist hoe Clashfinder werkt, had ik het ook gedaan. Wat een onhandig programma is dat, zeg.

Heel makkelijk. Naar de site gaan, account aanmaken. Dan staat er op de homepage een knop Create Your Own. Dan kun je een naam maken en een festival kiezen (ik heb als festival gekozen Festileaks Draft, als jij dat ook doet komen ze denk ik onder elkaar te staan). Dan is het gewoon een kwestie van de settings selecteren die jij wilt en je kunt een timetable maken.

Yannick wrote:

nikita wrote:

Kan wel ja! En welja, dat hangt van jullie af hè of je gebruik wilt maken van acts met elkaar te ruilen en hoe vaak jullie in elkaars pm's willen duiken voor een bepaalde act te krijgen die net voor je neus is weggeglipt. ;)

Interpol, misschien wel mijn lievelingsband op dit moment.
[video]https://m.youtube.com/watch?v=NKg-CyAk_Gs[/video]
@thijsdb @chileera

Ik, omdat ik niet van plan ben om er een vijfdaagse van te maken. Er is maar één Sziget.

Een vijfdaagse lijkt nochtans niet meer zo absurd met die geruchten die in de lucht hingen voor Werchter en met zowel Graspop als Alcatraz die het komende jaar een vierdaagse doen. :D Maar er staat geen melding over aantal dagen, dus het kon in theorie dus best. Dat jij het niet van plan bent, is dan ook de enige reden dat er wel namen zullen subben.

Ik geloof dat wij niet verplicht zijn om dat te doen, maar ik geloof wel dat veel van ons die insteek hebben, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Die ticketprijs, tja… Dat wordt nog een dingetje, waar ik niet over nagedacht heb. Haha.

Ik geloof ook dat jullie dat niet verplicht zijn, maar daarom wou ik eens polsen of dat wel in jullie plannen zat.

Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar ik hou die ticketprijs bij het kiezen van de acts zelf wel wat in gedachten. Probeer het ietwat realistisch te houden.

Oof, Solange was ook mijn volgende keuze.
Ik kies dan voor Vampire Weekend!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=K2x1C7jxqKs[/video]

@chileera @warriorandweirdo

Guns 'N Roses

@warriorandweirdo
@Werchter12

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ZlMr2p_I88Q[/video]

Maynard James Keenan staat al geprogrammeerd met Tool maar met A Perfect Circle heeft hij een minstens zo sterke band. Verantwoordelijk voor een werkelijk schitterende show ter afsluiting van Graspop waar ik nog vaak aan terugdenk, staat A Perfect Circle als midnight special op het Epic Rock & Metal Fest.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=pvHgx2CfJIk[/video]

PJ Harvey.

@oasiss (2x) > ik > @joslittel

PJ Harvey. Wat een artiest. Zat er heel erg over te denken om haar te kiezen ipv A Perfect Circle maar past niet echt bij de rest vd line-up. Was wel goed ruil materiaal geweest :lol:

Users who are viewing this thread