Festileaks Festival Draft

Ik besef me nu wel goed hoeveel mazzel we hebben hier in Nederland en België. Als je ziet wat voor fantastische namen er in ronde 6 nog gekozen kunnen worden, en er zijn nog zoveel mogelijkheden. Er staat echt heel veel goede muziek in een periode van 3 maanden in deze twee kleine landjes.

En ook een snelle shout out naar dit spel. Het zorgt voor prachtige afleiding in deze weken waarin het festivalseizoen anders zou beginnen. Ik zit weer even enthousiast de line-ups door te spitten en het forum in de gaten te houden. Top!

Ik hoop vooral dat het nog een keer ooit georganiseerd kan worden, omdat het nu vooral balen is om het te moeten missen

Wat had ik NIN, Jack White of Faith no More graag gehad, maar bij Pearl Jam past één band nóg beter.
Met een andere zanger, maar ik post een video met de originele legende Layne Staley, wat kon die vent zingen....
ALICE IN CHAINS
[video]https://m.youtube.com/watch?v=naoSdrzqh-M[/video]
@Timmetje @mattman

Kate Tempest

[video]https://m.youtube.com/watch?v=-YCcL0aj-9Y[/video]

@mattman @wenteldave

Wat had ik NIN, Jack White of Faith no More graag gehad, maar bij Pearl Jam past één band nóg beter.
Met een andere zanger, maar ik post een video met de originele legende Layne Staley, wat kon die vent zingen….
ALICE IN CHAINS
...

Joslittel wrote:
Ik besef me nu wel goed hoeveel mazzel we hebben hier in Nederland en België. Als je ziet wat voor fantastische namen er in ronde 6 nog gekozen kunnen worden, en er zijn nog zoveel mogelijkheden. Er staat echt heel veel goede muziek in een periode van 3 maanden in deze twee kleine landjes.

En ook een snelle shout out naar dit spel. Het zorgt voor prachtige afleiding in deze weken waarin het festivalseizoen anders zou beginnen. Ik zit weer even enthousiast de line-ups door te spitten en het forum in de gaten te houden. Top!

Ik hoop vooral dat het nog een keer ooit georganiseerd kan worden, omdat het nu vooral balen is om het te moeten missen
Dat hoeft van mij niet. Loop ik alleen maar meer acts mis!

Na lang twijfelen, ga ik voor Slayer.

Nu maar hopen de andere acts die ik in m'n hoofd had, er in tot m'n volgende beurt niet uit gaan. ;-)

@wenteldave

Nu maar hopen de andere acts die ik in m’n hoofd had, er in tot m’n volgende beurt niet uit gaan.
Ja... Die wilde ik ook doen. Vet man.
Dan ga ik maar voor Live, die van Lightning Crashes, en voor Alter Bridge.

Nu maar hopen de andere acts die ik in m’n hoofd had, er in tot m’n volgende beurt niet uit gaan. ?

@wenteldave

WTF?!?!?! Daar gaat Slayer :cry: :cry: :cry:

Maar eerlijk is eerlijk, lekkere keuze!

EDIT: en ook Alter Bridge weg. Damn. Dat zijn harde klappen voor de maandagochtend.

Inmiddels is wel ook duidelijk voor wiens beurt ik huiverig moet zijn en bij wie ik rustig achterover kan leunen.

Inmiddels is wel ook duidelijk voor wiens beurt ik huiverig moet zijn en bij wie ik rustig achterover kan leunen.

Ha. Dit dus. Heel leuk om te zien welke kanten alle festivals opgaan. Er zijn er een hoop waar ik nu al een kaartjej voor had gekocht.

Dat gezegd hebbende: Ik had Alter Bridge wel willen hebben!!!!

Yannick is iig de forumheld van 2020. Hij heeft met dit spel toch een beetje het festivalgevoel weten op te roepen. Ben ik hem zeer dankbaar voor.
Zodra we weer kunnen festivallen en er een meet is krijg je een biertje van me!

Hah, dankjewel Jos en Timmetje!

Plaats ook zeker wat filmpjes en foto's bij het maken van jullie posts, is fijn om wat live shows op te zetten. :)

Ik sluit me volledig aan bij de lofzang voor Yannick. Ik bezoek het forum nu weer met hetzelfde enthousiasme als in de periode dat line ups bekend worden.

Yes!

Damn ik ben benieuwd waar @mattman mee op de proppen gaat komen.... 8-O

Zonet behoorlijk gegokt. Ik wilde twee acts sowieso op mijn festival en was bang dat of Mattman of Wenteldave met één van die acts ging lopen. Blind gegokt op de act waarvan ik dacht dat Matt hem misschien voor mijn neus weg zou grissen in de hoop dat Wenteldave de andere act niet zou kiezen.

Goed gegokt.

De derde headliner op het festival van Timmetje is Iron Maiden .

[video]https://www.youtube.com/watch?v=WxnN05vOuSM[/video]

Ik ben nog steeds voor iedereen bang :S

Users who are viewing this thread