Festileaks Festival Draft

Nog een vrouw erbij dan, gelukkig wordt mijn festival daar alleen maar beter door.
Robyn!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=XoQ98mt6GdU[/video]
@thijsdb @chileera

Ja lap, weeral twee keuzes juist voor mijn neus weggekaapt.
Ik kies dan voor Christine & The Queens
[video]https://www.youtube.com/watch?v=wo6KjRGCm94[/video]

@chileera @warriorandweirdo

The good, the Bad and the Queen

Prachtige afsluiting van een dag in de tent.

@warriorandweirdo
@werchter12

[video]https://youtu.be/by7HrpUauN0[/video]

Brian wrote:

Neeeeeeeee!

Boeken toe iedereen. Dit is het festival waar ik naartoe ga. Weet zelfs niet wie er nog komt.

Ik zou nog niet te vroeg juichen. Misschien bestaat de undercard wel volledig uit een sterke combinatie van Dutch valley festival en festival Zand.

Hoe graag ik hem ook zou zien, die heeft toch niet op een festival gestaan.
Op de Grote Markt telt toch niet? Vind dat je niet echt van festival kan spreken, als dezelfde hoofdact twee dagen achter elkaar staat.
Ben niet bekend met het festival(?), maar lijkt me dat deze niet geldig is.

Op de Grote Markt telt toch niet? Vind dat je niet echt van festival kan spreken, als dezelfde hoofdact twee dagen achter elkaar staat.

Ik zou denken van wel, aangezien hij door de organisatie van suikerrock naar Tienen is gehaald. Is toch hetzelfde als Björk en Gent Jazz? Als hij niet geldig is, pas ik hem wel aan hoor, ook geen enkel probleem.

RubenFrusciante wrote:

Ik zou denken van wel, aangezien hij door de organisatie van suikerrock naar Tienen is gehaald. Is toch hetzelfde als Björk en Gent Jazz? Als hij niet geldig is, pas ik hem wel aan hoor, ook geen enkel probleem.
Ik ben het hier mee eens. Zelfde situatie als Björk. Stond ook op de toenmalige affiche van Suikerrock.

mattman wrote:

Brian wrote:

Neeeeeeeee!

Boeken toe iedereen. Dit is het festival waar ik naartoe ga. Weet zelfs niet wie er nog komt.

Ik zou nog niet te vroeg juichen. Misschien bestaat de undercard wel volledig uit een sterke combinatie van Dutch valley festival en festival Zand.

Ik twijfel nu om ze op een aparte dag te zetten met Sven allias, Kensington en boef. Speciaal voor @mattman ;)

RubenFrusciante wrote:

Oke fair enough, gefeliciteerd in dat geval want dan weet ik bij deze ook waar ik heen zou gaan. :lol:

warriorandweirdo wrote:

RubenFrusciante wrote:

Oke fair enough, gefeliciteerd in dat geval want dan weet ik bij deze ook waar ik heen zou gaan.
1f606.svg

Haha, inderdaad. Nice, David Gilmour. Jammer dat Roger Waters nergens stond. Had je ze mooi achter elkaar kunnen zetten

De volgende boeking is één van de grootmeesters van de progressieve rock en metal. Steven Wilson vervoegt zich bij de line-up met een schitterend set vol eigen werk en Porcupine Tree klassiekers.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=-tajHRP9Cm8[/video]

@Shotgvn
@Oasiss

Oasiss wrote:
Inmiddels is wel ook duidelijk voor wiens beurt ik huiverig moet zijn en bij wie ik rustig achterover kan leunen.

Ha. Dit dus. Heel leuk om te zien welke kanten alle festivals opgaan. Er zijn er een hoop waar ik nu al een kaartjej voor had gekocht.

Dat gezegd hebbende: Ik had Alter Bridge wel willen hebben!!!!

Yannick is iig de forumheld van 2020. Hij heeft met dit spel toch een beetje het festivalgevoel weten op te roepen. Ben ik hem zeer dankbaar voor.
Zodra we weer kunnen festivallen en er een meet is krijg je een biertje van me!
Hapje eten met z'n allen? :)
En ja, ook ik ben blij met Yannick. Heb wel het idee dat jullie bij mij niet heel huiverig hoeven te zijn. Haha.

Users who are viewing this thread