Festileaks Festival Draft

De volgende boeking is één van de grootmeesters van de progressieve rock en metal. Steven Wilson vervoegt zich bij de line-up met een schitterend set vol eigen werk en Porcupine Tree klassiekers.
Dit is heel erg zonde. Wederom geduchte concurrentie.

VROOM VROOM!!!!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=pmfG1yyvIIk[/video]

Charli XCX.

@oasiss 2x > ik > @joslittel

Heuy, ik mag weer twee keer!

Ik start met een fantastische zangeres, Sharon van Etten. De dagindeling een beetje verklappend, kan ik aangeven dat een duet met Bon Iver tot de mogelijkheden behoort. Wie zou de kans op zoiets magisch willen missen..

[video]https://youtu.be/lBBz76VTyOw[/video]

Daarnaast moet een festivalterrein natuurlijk vakkundig worden afgebroken. Ik kan me geen betere manier voorstellen dan dit te doen met (daarbij een ode aan Keith Flint) the Prodigy.

[video]https://youtu.be/p6Sih2aQ1D8[/video]

Daarnaast moet een festivalterrein natuurlijk vakkundig worden afgebroken. Ik kan me geen betere manier voorstellen dan dit te doen met (daarbij een ode aan Keith Flint) the Prodigy.
Ik dacht dat je mij totaal niet van last zou zijn, maar The Prodigy voel ik toch echt wel. Ik zat enorm te hopen dat niemand hieraan had gedacht,

Ik start met een fantastische zangeres, Sharon van Etten. De dagindeling een beetje verklappend, kan ik aangeven dat een duet met Bon Iver tot de mogelijkheden behoort. Wie zou de kans op zoiets magisch willen missen..

Met dat duet van Bon Iver en Sharon van Etten weet je me aardig te winnen, maar helaas... the Prodigy staat bij mij nog steeds bovenaan het lijstje met slechtste festivaloptredens dat ik gezien heb.

Oasiss wrote:

Met dat duet van Bon Iver en Sharon van Etten weet je me aardig te winnen, maar helaas… the Prodigy staat bij mij nog steeds bovenaan het lijstje met slechtste festivaloptredens dat ik gezien heb.
Wat ben ik ontzettend blij dat Oasiss ze heeft gekozen! Sterker nog, ik wilde ze nooit kiezen. Pff...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=j5Tt8bmeCBA[/video]

Beach House.

@joslittel > @werchter12

Oasiss wrote:

Met dat duet van Bon Iver en Sharon van Etten weet je me aardig te winnen, maar helaas… the Prodigy staat bij mij nog steeds bovenaan het lijstje met slechtste festivaloptredens dat ik gezien heb.

Tussen al het moois moet af en toe ook even gebeukt worden, anders kunnen de geestverruimende middelen net zo goed thuis blijven ;-).

Ik heb overigens prachtige optreden van hen meegemaakt, die ik dagen later nog voelde.

Maar dat wordt dus een dagticket voor jou ;-).

Processierups wrote:

Oasiss wrote:

Tussen al het moois moet af en toe ook even gebeukt worden, anders kunnen de geestverruimende middelen net zo goed thuis blijven ;-).

Ik heb overigens prachtige optreden van hen meegemaakt, die ik dagen later nog voelde.

Maar dat wordt dus een dagticket voor jou ;-).

Als je Bon Iver, Alt-J, Deerhunter en Sharon van Etten op 1 dag neerzet word ik daar wel heel gelukkig van, ja.
En @shotgvn gooit er met Beach House ook een mooie naam uit zeg!

Het valt mij toch wel op dat één bepaald genre in de meeste line-ups (tot nu toe) nauwelijks aan bod komt.
Geen idee of het me verbaast eigenlijk, dit forum kennende, maar vind het persoonlijk wel jammer.

Het valt mij toch wel op dat één bepaald genre in de meeste line-ups (tot nu toe) nauwelijks aan bod komt.
Geen idee of het me verbaast eigenlijk, dit forum kennende, maar vind het persoonlijk wel jammer.
Komt wel. ;)

Als we het allebei over hetzelfde genre hebben, komt dat er bij mij zeker nog in. Heb dat gewoon nog niet gekozen omdat er erg veel opties zijn voor middelgrote namen en er in andere genres gewoon minder 'goede' keuzes zijn naar mijn mening. Mijn volgende naam - als @joslittel die niet steelt - is alvast een grote naam uit het genre!

Undercard.

De volgende boeking is een band die de afgelopen tijd in Nederland enorm aan populariteit heeft gewonnen. Twee uitverkochte Ziggo Dome shows aan het einde van het jaar. Floor Jansen is één van de beste zangeressen die deze wereld rijk is, wanneer zo'n zangeres wordt ondersteund door een machtige band krijg je een unieke combinatie. Met trots presenteer ik Nightwish als de volgende boeking op mijn festival. Symfonische metal van topniveau

Ik voeg graag een link toe van één van de meest indrukwekkende nummers die ik. The Greatest Show on Earth. Ruim 22 minuten lang, maar vanaf circa 5 minuten begint het nummer pas echt (even doorspoelen dus). Een epos dat vertelt over het ontstaan van de aarde, wat voor unieke planten en dieren hier ontstaan zijn en hoe de mensheid het voor elkaar krijg om dit in enkele millenia naar de knoppen te helpen. De afsluitende woorden 'We were here' spreken boekdelen. Mooi is dan wel weer dat deze woorden als afsluiting van een concert of festival weer een hele andere lading krijgen. Kortom, geniet:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Spe3GRl6gT0[/video]

@Werchter12

Users who are viewing this thread