Festileaks Festival Draft

Goed nieuws voor de mensen met weekendkaarten (of de mensen met een Ticketswap alert
1f606.svg
) : TimPop is nu ook officieel 4 dagen!

In de categorie ”Ik verwacht niet dat iemand anders deze act kiest maar goed dat heb ik vaker gedacht en toen was ik vrijwel al die acts kwijt” presenteer ik u:

Post Malone

Geboekt onder de voorwaarde dat hij een aantal van zijn Nirvana covers speelt en dat vond ie best.

@rubenfrusciante
@thijsdb
Post Malone is geen headliner!

Joslittel wrote:
De volgende boeking is één van de grootmeesters van de progressieve rock en metal. Steven Wilson vervoegt zich bij de line-up met een schitterend set vol eigen werk en Porcupine Tree klassiekers.

Dit is heel erg zonde. Wederom geduchte concurrentie.

Pff, wat een naam ja. Ik hou hoop op het optreden in september van hem in Oberhausen, maar tevergeefs ben ik bang

Timmetje wrote:
Goed nieuws voor de mensen met weekendkaarten (of de mensen met een Ticketswap alert
1f606.svg

In de categorie ”Ik verwacht niet dat iemand anders deze act kiest maar goed dat heb ik vaker gedacht en toen was ik vrijwel al die acts kwijt” presenteer ik u:

Post Malone

Geboekt onder de voorwaarde dat hij een aantal van zijn Nirvana covers speelt en dat vond ie best.

@rubenfrusciante
@thijsdb

Wel op Timpop, waar Iron Maiden en Taylor Swift naast elkaar op het affiche staan...

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
De volgende boeking is één van de grootmeesters van de progressieve rock en metal. Steven Wilson vervoegt zich bij de line-up met een schitterend set vol eigen werk en Porcupine Tree klassiekers.

Pff, wat een naam ja. Ik hou hoop op het optreden in september van hem in Oberhausen, maar tevergeefs ben ik bang

Steven Wilson wil je gewoon 2,5 uur in een zaal zien. En ja, ik vrees ook voor zijn september-concerten. Heb een ticket liggen voor Ziggo Dome, maar vrees ervoor. Hij heeft de release van zijn album ook al met meer dan een half jaar verschoven (dat had in het BKS-weekend moeten gebeuren - dit weekend dus).

wenteldave wrote:

Timmetje wrote:
1f606.svg

Post Malone

@rubenfrusciante
@thijsdb

Wel op Timpop, waar Iron Maiden en Taylor Swift naast elkaar op het affiche staan…
Iron Maiden stopt graag tegen een uur of 11. Dus je kan er Billie, Posty of Taytay ook gewoon nog achter plaatsen ook!

Zou ik persoonlijk wel een heel leuke combo vinden! :)

Als we met legendes als David Gilmour en Robert Plant gaan werken, moet ik de mijne ook maar snel vastleggen.
Anderhalfuur lang hits van de koning van de swamprock, the one and only John Fogerty!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=NdCIa_VXHyE[/video]
@thijsdb en @chileera

Brian wrote:

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

Steven Wilson wil je gewoon 2,5 uur in een zaal zien. En ja, ik vrees ook voor zijn september-concerten. Heb een ticket liggen voor Ziggo Dome, maar vrees ervoor. Hij heeft de release van zijn album ook al met meer dan een half jaar verschoven (dat had in het BKS-weekend moeten gebeuren – dit weekend dus).

Wees gerust. Op het Epic Rock & Metal Fest (of JosPop, ik twijfel) zal Steven Wilson minimaal 1,5 spelen in het donker. Mogelijk twee uur maar dat ligt eraan welke progressieve namen we nog kunnen boeken voor de nachtafsluiting,

Na mattman ga ik ook voor een Belgische naam: Balthazar
[video]https://www.youtube.com/watch?v=lsWBUMQtAy8[/video]

@chileera @warriorandweirdo

Hoeveel combitickets mogen wij zoal kopen als stemmers?!
Dilemma's.... Ik wist op voorhand dat er 3 deelnemers een nek-aan-nekrace gingen houden.
Ik had uitgemaakt dat als het écht te dicht op elkaar bleef, degene me Iron Maiden op de lijst mijn stem kreeg,
maar die band is helaas terecht gekomen op een affiche waar ik nooit naartoe zal gaan :D

Keep booking those nice names, matt, jos en dave!

Verder al enkele beloftevolle line-ups voor een ééndagsticket! Wat een aanbod hebben wij hier eigenlijk op enkele jaren tijd.
Niet zo verbazend dat wij daar zoveel geld aan uitgeven :D

Leuk spel om te volgen.

Het affiche wordt uitgebreid met een van de meest gevoelige bands uit Manchester. Bij een ondergaande zon op een veld is er niets magischer dan de ultieme vriendengroep Elbow.

@warriorandweirdo
@werchter12

[video]https://www.youtube.com/watch?v=1XqX-VQss7E[/video]

Elbow, mooi man. Ga ik altijd proberen te checken op een festival. ❤️ RW19 memories.

Elbow, mooi man. Ga ik altijd proberen te checken op een festival. ❤️ RW19 memories.

Na je laatste opmerkingen over mijn line-up heb jij al bijna een VIP ticket verdient Matt ;)

Het affiche wordt uitgebreid met een van de meest gevoelige bands uit Manchester. Bij een ondergaande zon op een veld is er niets magischer dan de ultieme vriendengroep Elbow.

@warriorandweirdo
@werchter12
Ik durf het wel te zeggen. Elbow, mijn meest favoriete liveband. Was helaas mijn volgende keuze geweest. Altijd vervelend als er keuzes gemaakt moeten worden.

Tussen de opnames voor de 'Tonight Show' door, komen de legendarische The Roots even de tent op stelten zetten voor een exclusieve Benelux-show.

@werchter12
@joslittel

[video]https://www.youtube.com/watch?v=_NLuzq7e3vY[/video]

The queen of neo soul met hits als 'On & On' en 'Didn't cha know' wordt aan de line-up toegevoegd:

Erykah Badu

https://www.youtube.com/watch?v=1DC1xlQQZ-s

@joslittel
@shotgvn

(@shotgvn, kan je ook eens Rosalia aan mijn line-up toevoegen? ;) )

Hoeveel combitickets mogen wij zoal kopen als stemmers?!
Dilemma’s…. Ik wist op voorhand dat er 3 deelnemers een nek-aan-nekrace gingen houden.
Ik had uitgemaakt dat als het écht te dicht op elkaar bleef, degene me Iron Maiden op de lijst mijn stem kreeg,
maar die band is helaas terecht gekomen op een affiche waar ik nooit naartoe zal gaan ?

Keep booking those nice names, matt, jos en dave!

Verder al enkele beloftevolle line-ups voor een ééndagsticket! Wat een aanbod hebben wij hier eigenlijk op enkele jaren tijd.
Niet zo verbazend dat wij daar zoveel geld aan uitgeven ?

Leuk spel om te volgen.
Voel me vereerd! Eindelijk eens bevestiging dat ik toch wel redelijk bezig ben :wink:

Na in 2019 een rare keuze gemaakt te hebben om op te treden op de eerste editoe van het Ghent Indoor Metal Fest, staan deze giganten en pioniers van de progressieve metal nu eindelijk weer op een gerenommeerd festival. Dream Theater voegt zich bij de line-up die naast de publiekstrekkers langzaam aan diepgang begint te winnen.

@shotgvn
@Oasiss

Na in 2019 een rare keuze gemaakt te hebben om op te treden op de eerste editoe van het Ghent Indoor Metal Fest, staan deze giganten en pioniers van de progressieve metal nu eindelijk weer op een gerenommeerd festival. Dream Theater voegt zich bij de line-up die naast de publiekstrekkers langzaam aan diepgang begint te winnen.

@shotgvn
@Oasiss
Grensgeval of...?

(Niet dat ik het wil verpesten, hoor)

Users who are viewing this thread