Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
BREAKING! Nieuw eenmalig groots festival aangekondigd voor juli 2024!


MGOTevents mag het dan eindelijk verklappen! Volgend jaar zal er een geheel nieuw festival neerstrijken in een van onze buurlanden. Met een unieke samenwerking tussen de Nederlandse, Belgische, Duitse, Zweedse en Franse boekingskantoren. Een eenmalig festival gericht op vrijheid, diversiteit en vooral gezelligheid.

Meer informatie over het concept, de locatie en nieuwe namen zullen later volgen.

Een tipje van de grafische vormgevers mogen we al verklappen. En de eerste sponsors hebben zich ook al gemeld.

De eerste klapper van een naam mogen we bekendmaken. Voor dit unieke eenmalige festival zal Elton John toch nog eenmalig terugkomen. Na zijn geweldige optreden van Glastonbury dit jaar kon hij niet wegblijven. Elton John zal de eerste dag van het festival gaan afsluiten.

Orange Modern Music Night Instagram Post.jpeg
 
Laatst bewerkt:

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
@JB. ligt ziek op bed, maar doet zeker nog mee!
Aanmelding was inderdaad via whatsapp.
Betekent dat Wesley dus nog een ander teamgenoot zal moeten vinden 🙏
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
We zijn er blij mee, @Yannick en ik.

Het is een grande dame, een modern icoon, een publieksfavoriet, een divaatje. Maar vooral: iemand met belachelijk veel goede muziek onder de armen. Bij ons een sterke clausule getekend dat ze op tijd komt. Zorg ervoor dat jullie haar ook goed ligt. Wegdromen en zwijmelen doen we met

Lana Del Rey.

0C7F8169-87F4-4F98-847A-4C8A40DA7A32.jpeg


@Martijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Dave maakt gewoon een grapje. En JB is ziek en die PM't je vast en zeker als hij beter is. Gewoon even geduld hebben.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.644
1.960
@warriorandweirdo en ik hebben de handen ineen geslagen voor This Must Be A Cabin In The Woods, een driedaags festival waar de acts op de affiche de bezoekers het gevoel moeten geven van een warme deken. Onze eerste headliner maakte in de zero's naam in de indiefolkscene en heeft sindsdien zijn sound steeds verder weten te verdiepen. Welkom Bon Iver!



@MadMandra27 -> @Yannick
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Als er zo wordt gedaan kan ik toch net zo goed ermee stoppen toch? Ik heb al contact met @WesleyNoH gehad en krijg geen reactie van @JB. Erg verwarrend dit.

Komt goed, hij verschijnt wel weer wanneer hij beter is. En qua muzieksmaak gaat hij alle kanten. Volgens mij dit jaar naast Graspop ook op DTRH geweest, dacht ik. En uiteindelijk is overleg optioneel. En zelfs met verschillende muzieksmaken kan je op een prachtig festival uitkomen, zoals @Oasiss en ik hadden met zowel Radiohead als Metallica als headliners in de Duo Penotti draft.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.121
1.346
Ik zal de bal maar rollende houden, terwijl mijn compagnon @Lion op Zwarte Cross zit 🤭

Een naam hebben we nog niet voor onze driedaagse, maar een eerste dikke vis wel die me meteen toelaat om het eerste podium, Fatal Flaw, toe te lichten. Paramore zal immers op de tweede dag dit punkrock hok afsluiten en zo de brug vormen tussen de 2 headliners op de Main. Wie worden, dat blijft nog even geheim maar geniet alvast even van de banger hieronder en de mooie vooruitzichten… 😍


Next: @Yannick @Dr. Hannibal
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
received-316188064081374.webp


Lorde.

@Dr. Hannibal
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Als er zo wordt gedaan kan ik toch net zo goed ermee stoppen toch? Ik heb al contact met @WesleyNoH gehad en krijg geen reactie van @JB. Erg verwarrend dit.
Anders zou @phusebox misschien nog een optie kunnen zijn 🤣🙊 grapje
Ik zal de bal maar rollende houden, terwijl mijn compagnon @Lion op Zwarte Cross zit 🤭

Een naam hebben we nog niet voor onze driedaagse, maar een eerste dikke vis wel die me meteen toelaat om het eerste podium, Fatal Flaw, toe te lichten. Paramore zal immers op de tweede dag dit punkrock hok afsluiten en zo de brug vormen tussen de 2 headliners op de Main. Wie worden, dat blijft nog even geheim maar geniet alvast even van de banger hieronder en de mooie vooruitzichten… 😍


Next: @Yannick @Dr. Hannibal
Je had ook Mooi Wark kunnen kiezen he..
 
  • Haha
Waarderingen: Lion en MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken