Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aha, ik ben aan de beurt. Wat een snelheid weer, lekker beginnen voor de startdatum! En ik haal die snelheid er meteen weer uit, heuj!
Januari 2023. InsaniTiny: "Ik wacht nog een ronde met Nightwish kiezen, die wordt vast niet meteen weggekaapt."
... @warriorandweirdo : "Muahahaha" *kiest meteen Nightwish*
Dit gaat me dus niet nog een keer gebeuren! Bij deze, meteen als 2e in de hele draft:
Nightwish
Nightwish komt op één van de mainstages te staan op ons nog naamloze festival, als het aan mij ligt als headliner. Definieve posities worden nog bepaald door de organisatie, maar ongeacht hun tijdslot zullen ze de sterren van de hemel spelen. Ze hebben aangekondigd de komende tijd niet meer te gaan touren, maar ze maken graag één uitzondering voor de magistrale festival-combinatie van Koekdoos en InsaniTiny. Dus als je ze nog live wil zien, koop snel tickets in de presale!
Wat gebeurt er als twee vermaarde draft-festivaldirecteuren die graag hun bezoekers op muzikaal gebied uitdagen samen gaan werken? Dan krijg je From Her to Eternity, een plek waar we met alle liefde de nieuwsgrierige muziekliefhebber bedienen. We twijfelden of het dan passend is om met een headliner te beginnen, als je juist het onbekende wilt belichten, maar om deze naam konden we niet heen.
De eerste artiest voor From Her to Eternity is Nick Cave & the Bad Seeds. Een band wiens status zo voor zich spreekt dat onze woorden er verder geen recht aan zouden kunnen doen.
Onverwachts, maar toch weer in de lijn der verwachting. Zo kunnen we deze aankondiging wel noemen.
Baspop slaat deze editie de handen ineen met het IN_SANITY festival. Dat betekent echter niet dat we onze tradities over boord moeten gooien om tot een toffe samenwerking te komen. Zo zullen op de "Baspop-dag" van het festival wederom de rollators over de weide rollen. En daar zal deze aankondiging van de eerste naam goed aan bijdragen.
We gaan tijdens deze draft een keer weer wél voor een headliner bij de eerste aankondiging, wat natuurlijk al onverwachts is, maar het is dan weer wel te verwachten dat deze band niet voor de eerste keer gaat beginnen aan een afscheidstour. En bij deze tweede afscheidstour mag een passage langs ons festival niet ontbreken:
Eagles
Hotel California, One of these Nights, Take It Easy, onderstaande persoonlijke favoriet en nog veel meer kan je verwachten op de eerste dag van het gezamenlijke festival, waarvan de naam later zal volgen. Daarmee staan er samen met Nightwish al twee toppers op dit prachtige festival.
KLS management LTD en Schumacher GmbH slaan de handen in een, en komen met een vers nieuw festival in het Zwarte Woud!
Lange onderhandelingen met de eerste act die we wilden aankondigen, liepen helaas op niets uit: Puscifer was te druk met het niet opsporen van aliens, om bij ons als rockband op het podium te staan. Gelukkig kon hun zanger ons in contact brengen met een goede vervanger, en kunnen wij nu vol trots een klepper van jewelste aan jullie presenteren: TOOL is de eerste headliner van het Schwarzwalder Metal Fest 2023!
De pre-sale is hierbij geopend, neem je vrienden mee, en laat bij Tool je mobieltje en fotocamera thuis!
Ook leuk om te zien dat er dan net een aankondiging is geweest en dat dan bij de volgende persoon als recente activiteit staat "in een prive gesprek" of iets dergelijks. Alsof alle plannen al weer overhoop zijn
@Oasiss is mij partner in crime de komende weken en wat ben ik daar blij mee. Als eerste pick is Caroline Polacheck gekozen. Dan moet ik wel met een logisch vervolg komen. En op welke manier wil ik dat?
@Oasiss is mij partner in crime de komende weken en wat ben ik daar blij mee. Als eerste pick is Caroline Polacheck gekozen. Dan moet ik wel met een logisch vervolg komen. En op welke manier wil ik dat?
Helemaal niet aan gedacht dat dat een optie was. Headliners waren hier eigenlijk gewoon "ik ga voor die", "ik ga voor die" en "zullen we deze voor de vrije keuze doen?" en klaar