Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou wel mee willen doen, als iemand een team wil vormen, laat maar weten.
Dus voor de derde dag mag je geen enkele act kiezen in de exclusieve rondes toch?
Het contact met de eerste bands is gelegd, het designer team onder leiding van vaste Baspop-postermaker en creative director @InsaniTiny is er klaar voor en de marketing machine die men Koekdoos noemt, draait op volle toeren.
De speciale presale voor Festileaks Forumgebruikers is vandaag van start gegaan! Tickets zijn te koop via een DM naar @RubenJS onder vermelding van de presale code INSANE.
Meer info over de naam, locatie en de eerste acts van het festival volgt later!
Beetje kunstelen. In principe doe je inderdaad alles in overleg, dus is een beetje onnodig, denk ik. Vind het ook wat apart om twee dagen met alleen maar exclusieve acts te hebben en één dag met geen enkele.
Daarnaast, begrijp ik dan goed dat je een act ook geen meerdere sets kan laten spelen, verdeeld over die drie dagen?
Klopt, je bedenkt t gewoon samen. Je kan ook ruilen tussen jullie picks. Zolang je maar 2 dagen 30 exclusieve acts per dag hebt, en de derde dag aan het eind vrije keuze hebt op de acts die niet exclusief gekozen zijn.
@wenteldave klopt, een act kan geen meerdere sets spelen over drie dagen
Ik vind het juist wel een gaaf concept. Allebei een eigen exclusieve dag en een samengestelde dag met de niet exclusieve namen. Daar blijven er toch genoeg van over.
Ons game plan = on (en ik ben er heel erg enthousiast over)
Zat nog te twijfelen of ik mee moet doen, aangezien ik de komende tijd redelijk druk ben en een eventuele teamgenoot daar de dupe van zou kunnen zijn. Maar met een beetje goed plannen en samenwerken zou het moeten lukken. Als iemand nog een teammaat zoekt, wil ik wel meedoen! En zo niet, dan sla ik een keertje over.
Zat nog te twijfelen of ik mee moet doen, aangezien ik de komende tijd redelijk druk ben en een eventuele teamgenoot daar de dupe van zou kunnen zijn. Maar met een beetje goed plannen en samenwerken zou het moeten lukken. Als iemand nog een teammaat zoekt, wil ik wel meedoen! En zo niet, dan sla ik een keertje over.