Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.737
7.557
Het contact met de eerste bands is gelegd, het designer team onder leiding van vaste Baspop-postermaker en creative director @InsaniTiny is er klaar voor en de marketing machine die men Koekdoos noemt, draait op volle toeren.

De speciale presale voor Festileaks Forumgebruikers is vandaag van start gegaan! Tickets zijn te koop via een DM naar @RubenJS onder vermelding van de presale code INSANE.

Meer info over de naam, locatie en de eerste acts van het festival volgt later!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Ik snap deze nog niet helemaal als ik eerlijk ben:

In deze draft stel je samen met je teamgenoot een 3-daags festival op. Je eigen dag, de dag van je teamgenoot en de derde dag: een gezamenlijke dag.

Want het lijkt me dat alles uiteindelijk toch in overleg met de teamgenoot gaat toch? Dus hoe zien jullie dit precies voor je?
 
  • Thinking
Waarderingen: nitotheno

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Ik snap deze nog niet helemaal als ik eerlijk ben:



Want het lijkt me dat alles uiteindelijk toch in overleg met de teamgenoot gaat toch? Dus hoe zien jullie dit precies voor je?
Beetje kunstelen. In principe doe je inderdaad alles in overleg, dus is een beetje onnodig, denk ik. Vind het ook wat apart om twee dagen met alleen maar exclusieve acts te hebben en één dag met geen enkele.

Daarnaast, begrijp ik dan goed dat je een act ook geen meerdere sets kan laten spelen, verdeeld over die drie dagen? :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenJS

Support act
18 feb 2023
850
2.490
Ik snap deze nog niet helemaal als ik eerlijk ben:



Want het lijkt me dat alles uiteindelijk toch in overleg met de teamgenoot gaat toch? Dus hoe zien jullie dit precies voor je?
Klopt, je bedenkt t gewoon samen. Je kan ook ruilen tussen jullie picks. Zolang je maar 2 dagen 30 exclusieve acts per dag hebt, en de derde dag aan het eind vrije keuze hebt op de acts die niet exclusief gekozen zijn.

@wenteldave klopt, een act kan geen meerdere sets spelen over drie dagen
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Ik vind het juist wel een gaaf concept. Allebei een eigen exclusieve dag en een samengestelde dag met de niet exclusieve namen. Daar blijven er toch genoeg van over.

Ons game plan = on :cool: (en ik ben er heel erg enthousiast over)
 
  • On fire
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss en RubenJS

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.737
7.557
Je hebt altijd de mogelijkheid om gewoon een act te kiezen als je partner het niks vindt. Op de derde dag na is overleg eigenlijk optioneel:p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.244
4.521
Toch alweer zestien deelnemers! Hoe gaat het straks met aankondigingen? Is het dan per "beurt" twee aankondigingen?
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
850
2.490
Toch alweer zestien deelnemers! Hoe gaat het straks met aankondigingen? Is het dan per "beurt" twee aankondigingen?
Jij en je teamgenoot hebben beide een eigen plek voor de aankondiging.
Op basis van de huidige deelnemers zou het dus bijvoorbeeld dit kunnen worden:

Pick 1:
  1. mattman
  2. warriorandweirdo
  3. theblackmadness
  4. Martijn
  5. Yannick
  6. Koekdoos
  7. teunajax
  8. Brian
  9. Timmetje
  10. RubenJS
  11. wenteldave
  12. InsaniTiny
  13. Dr. Hannibal
  14. Oasiss
  15. EdsjeFCB
  16. nitotheno

Pick 2:
  1. nitotheno
  2. EdsjeFCB
  3. Oasiss
etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Brian

Lion

Support act
7 mrt 2017
780
1.614
Zat nog te twijfelen of ik mee moet doen, aangezien ik de komende tijd redelijk druk ben en een eventuele teamgenoot daar de dupe van zou kunnen zijn. Maar met een beetje goed plannen en samenwerken zou het moeten lukken. Als iemand nog een teammaat zoekt, wil ik wel meedoen! En zo niet, dan sla ik een keertje over.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.737
7.557
Welke users die wel eens meedoen missen we nog? @Paddy , @Lion ?

Zat nog te twijfelen of ik mee moet doen, aangezien ik de komende tijd redelijk druk ben en een eventuele teamgenoot daar de dupe van zou kunnen zijn. Maar met een beetje goed plannen en samenwerken zou het moeten lukken. Als iemand nog een teammaat zoekt, wil ik wel meedoen! En zo niet, dan sla ik een keertje over.

@RubenFrusciante @WesleyNoH @werchter12 @MadMandra27 hebben we ook nog
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken