Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Excuus @WesleyNoH, we zaten net vol!

Verder heeft iedereen inmiddels een team, ook de loting voor de volgorde heeft plaatsgevonden!
Neem gerust de tijd om je eerste pick aan te kondigen, de tijd start officieel pas maandagmorgen.
(Maar er mag dus al gestart worden!)

Veel succes allemaal!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Oeh first pick waren we nog niet op voorbereid. @Brian en ik gaan nog even in conclaaf. Maar we zullen voor maandag de eerste naam eruit gooien ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Dit vind ik wel een beetje sneu!
Alsof een loting zoveel wil zeggen dat het niet opnieuw zou kunnen.
Daarnaast ging er pas komende maandag begonnen worden, en was aanmelding open tot vrijdag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Max 10 duo's en die waren al vol, dus gewoon ietsjes te laat en pech helaas. Balen maar was deze keer weinig aan te veranderen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Als je nog een duopartner kan vinden zie ik het probleem ook niet en mag het van mij ook wel hoor. :) Maar ik denk dat dat eerste wat lastig kan worden.

Uiteindelijk is het aan @RubenJS :).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Eventuele mogelijkheden zijn nog (ervanuitgaande dat überhaupt nog een teamgenoot te vinden is) aan het einde plakken?

Mij maakt het verder niet zo gek veel uit. @RubenJS heeft de moeite genomen de draft te organiseren, dus wat mij betreft aan hem het laatste woord.

De eerste aankondiging vindt in ieder geval zo plaats (mocht er opnieuw geloot worden, telt dit dan gewoon als eerste pick ;)?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
@Brian en ik bundelen onze krachten om er een fantastisch festival van te maken dat zijn weerga niet kent!

We hebben een, al zeg ik het zelf, uiterst amusant concept bedacht. Daarover wijden we vooralsnog even niet uit. De eerste naam van mijn kant laat daarover ook nog niks los.

Waar vaak gestart wordt met de aankondiging van een headliner, doen we het net deze keer net even anders.

Wij trappen deze draft af met de adembenemende :

Caroline Polachek


@InsaniTiny next.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Dit vind ik wel een beetje sneu!
Alsof een loting zoveel wil zeggen dat het niet opnieuw zou kunnen.
Daarnaast ging er pas komende maandag begonnen worden, en was aanmelding open tot vrijdag.
De aanmeldingen waren open tot 20 deelnemers. Als je voor vrijdag 23:59 nog een teamgenoot kan vinden dan zal ik jullie toevoegen op plek 21 & 22!

De rest is dus vrij om nu alvast aankondigingen te doen, officieel begint de tijd nog altijd pas maandagochtend!

En leuke verassende aankondiging alvast @Oasiss!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Bedoel je dit @Yannick?

Ronde 1
1 Oasiss
2 InsaniTiny
3 nitotheno
4 wenteldave
5 Koekdoos
6 RubenJS
7 Brian
8 Nikfestilover
9 mattman
10 Martijn
11 MadMandra27
12 Yannick
13 Dr. Hannibal
14 Timmetje
15 Lion
16 theblackmadness
17 warriorandweirdo
18 EdsjeFCB
19 teunajax
20 JB.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.652
Ja, ik dacht dat je bij het bekend maken gewoon een lijstje en een tag voor iedereen ging droppen zodat iedereen wist dat we van start waren gegaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Ja, ik dacht dat je bij het bekend maken gewoon een lijstje en een tag voor iedereen ging droppen zodat iedereen wist dat we van start waren gegaan.
Je hebt nog niet veel gemist ;). Tempo moet er nog inkomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken