Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je bent een team samen met @JB.
Beide maak je een dag met 30 exclusieve namen, en dan nog aangevuld met een derde gezamenlijke dag met 30 vrije keuzes.
Verder heeft iedereen inmiddels een team, ook de loting voor de volgorde heeft plaatsgevonden!
Neem gerust de tijd om je eerste pick aan te kondigen, de tijd start officieel pas maandagmorgen.
(Maar er mag dus al gestart worden!)
Dit vind ik wel een beetje sneu!
Alsof een loting zoveel wil zeggen dat het niet opnieuw zou kunnen.
Daarnaast ging er pas komende maandag begonnen worden, en was aanmelding open tot vrijdag.
@Brian en ik bundelen onze krachten om er een fantastisch festival van te maken dat zijn weerga niet kent!
We hebben een, al zeg ik het zelf, uiterst amusant concept bedacht. Daarover wijden we vooralsnog even niet uit. De eerste naam van mijn kant laat daarover ook nog niks los.
Waar vaak gestart wordt met de aankondiging van een headliner, doen we het net deze keer net even anders.
Dit vind ik wel een beetje sneu!
Alsof een loting zoveel wil zeggen dat het niet opnieuw zou kunnen.
Daarnaast ging er pas komende maandag begonnen worden, en was aanmelding open tot vrijdag.