Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
We zijn er blij mee, @Yannick en ik.

Het is een grande dame, een modern icoon, een publieksfavoriet, een divaatje. Maar vooral: iemand met belachelijk veel goede muziek onder de armen. Bij ons een sterke clausule getekend dat ze op tijd komt. Zorg ervoor dat jullie haar ook goed ligt. Wegdromen en zwijmelen doen we met

Lana Del Rey.

Bekijk bijlage 5930


@Martijn
Wat doen we elkaar aan? 🥲
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Scharzwalder Metal Fest

1689954346598.png

Wake up (wake up)
Grab your combat vest and put your horns up!

Bekend van onder andere Chinees eten en feestjes waarop je je eigen bommen mee moet nemen, komt deze Amerikaans-Armeense band volgend jaar naar het Zwarte Woud om iedereen van zijn sokken te blazen. Maak je klaar om gehypnotiseerd en betoverd te worden door een retestrakke liveset van System of a Down!


@Timmetje > @Lion
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Als het zeker is dat JB nog gaat aansluiten dan wil ik wel met Wesley aan de slag. Zit alleen komend weekend wat krap in tijd en ben grafisch een nitwit dus dat komt dan op Wesley aan.

@WesleyNoH even taggen zodat ie het ziet :D

Ik voorzie wel enige problemen voor de metalfestivals dan
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.763
5.276
Komt goed, hij verschijnt wel weer wanneer hij beter is. En qua muzieksmaak gaat hij alle kanten. Volgens mij dit jaar naast Graspop ook op DTRH geweest, dacht ik. En uiteindelijk is overleg optioneel. En zelfs met verschillende muzieksmaken kan je op een prachtig festival uitkomen, zoals @Oasiss en ik hadden met zowel Radiohead als Metallica als headliners in de Duo Penotti draft.

Dit was oprecht heel leuk, ben hierdoor bands gaan luisteren die ik anders nooit had gevonden.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Ik wil graag vanavond duidelijkheid met betrekking tot mijn teamgenoot. Aankomend weekend ben ik druk en amper online ook vanwege minder leuke familie omstandigheden.

Zo niet trek ik me terug uit het spel.
Sorry dan maar zo.

Begrijpelijk dat iemand ziek is.
Maar duidelijkheid is wel gewenst.
 
  • Thinking
Waarderingen: InsaniTiny

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Ik wil graag vanavond duidelijkheid met betrekking tot mijn teamgenoot. Aankomend weekend ben ik druk en amper online ook vanwege minder leuke familie omstandigheden.

Zo niet trek ik me terug uit het spel.
Sorry dan maar zo.

@JB. is gewoon weer back in business wanneer ie beter is
En dan kan @JK79 met @WesleyNoH

Of afhankelijk van hoeveel je al met Wesley hebt gecommuniceerd, kan misschien ook nog jij en @WesleyNoH en @JK79 met @JB.

Denk dat dat de twee logische opties zijn.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Voorlopig ga ik er even van uit dat @JB. met @Nikfestilover een team vormt, en dat @WesleyNoH met @JK79 een team vormt.
JB gaf aan er morgen weer te zijn @Nikfestilover. Mochten jullie de teams toch nog anders willen indelen, zouden jullie mij dit dan uiterlijk zondag willen laten weten?

Hopelijk hebben we de opstartproblemen nu gehad, alvast mijn complimenten voor de gave aankondigingen so far.
Succes allemaal!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Jongens en meisjes, volgens mij ben ik aan de beurt :) Een mens kan niet even twee dagen rustig op bed liggen.
Ik heb al een idee wie ik ga nemen namelijk ;)

Edit: volgens mij ben ik nog helemaaaal niet aan de beurt. Gelieve mijn keuze niet te nemen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.073
5.437
Jongens en meisjes, volgens mij ben ik aan de beurt :) Een mens kan niet even twee dagen rustig op bed liggen.
Ik heb al een idee wie ik ga nemen namelijk ;)

Edit: volgens mij ben ik nog helemaaaal niet aan de beurt. Gelieve mijn keuze niet te nemen.
Nik was vooral heel ongerust om je
 
  • Haha
Waarderingen: EdsjeFCB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken