Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Allright!

Dan neem ik wel even de tijd om aan de slag te gaan met @JK79 !
Past er iemand de loting hierop aan?
Top! Jullie zijn toegevoegd, zie pagina 1. Gezien we al begonnen waren even achterin de rij gezet, zodat dat geen problemen oplevert.
Bijkomend voordeel is dat jullie straks meteen 4 acts b2b mogen aankondigen. Ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Koekdoos

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Primeur!
2 legendarische festivals slaan de handen in elkaar! De grootste reden voor die samenwerking: onze eerste aankondiging. We zijn zeer trots om de grootste artiest van het moment te boeken: Taylor Swift!
Ze begon in de country muziek, maar schakelde over naar pop, wat haar enkel meer succes opleverde. Haar nieuwste 2 albums bevatten dan weer meer indie-invloeden. De populariteit van Swift lijkt enkel toegenomen sinds ze haar eerdere albums weer opnieuw opneemt en uitbrengt om zelf over de rechten te beschikken. Ze zal dan ook een echte greatest hits komen spelen, die uit alle albums zal putten en u met een schorre keel zal achterlaten.
STP-L-jea-16-TAYLOR_SWIFT-0623.jpg
@warriorandweirdo @EdsjeFCB
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
Top! Jullie zijn toegevoegd, zie pagina 1. Gezien we al begonnen waren even achterin de rij gezet, zodat dat geen problemen oplevert.
Bijkomend voordeel is dat jullie straks meteen 4 acts b2b mogen aankondigen. Ben benieuwd!
Van mij mag vanaf ronde 2 wel de orde aangepast worden. 4 acts in één keer kiezen zo vroeg in de draft is een gigantisch voordeel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en MadMandra27

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.063
Een ouwe rot in het vak, opgericht in 1980, met de naam die letterlijk vertaald "modenieuws" betekent. De band rond de extroverte Dave Gahan staat garant voor een spetterend live-optreden en dat bewezen ze dit jaar maar weer glansrijk op Primavera. Het meerendeel onder ons beleefde het optreden zoals in onderstaande opname, via de stream. Wat ze ook bewezen is dat ze 'gewoon' een headlinespot op een major in één of beide onzer kikkerlandje(s) verdienen, want ja Pinkpop ze hebben genoeg hits! Meezingen, meedansen, meegenieten van het geweldige Depeche Mode!


@teunajax
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Niet mee eens. Wij hebben al het nadeel dat er 20 acts voor ons reeds gekozen zijn en moeten het voordeel dat we dan 4 acts achter elkaar kunnen kiezen ook nog afstaan. Dan zou ik de volgorde pas na de 2e ronde aanpassen zodat wel de eerste twee rondes conform de oorspronkelijke opzet door kunnen gaan. Uiteraard leg ik mij er bij neer als Ruben besluit het aan te passen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Niet mee eens. Wij hebben al het nadeel dat er 20 acts voor ons reeds gekozen zijn en moeten het voordeel dat we dan 4 acts achter elkaar kunnen kiezen ook nog afstaan. Dan zou ik de volgorde pas na de 2e ronde aanpassen zodat wel de eerste twee rondes conform de oorspronkelijke opzet door kunnen gaan. Uiteraard leg ik mij er bij neer als Ruben besluit het aan te passen.
Dat wordt toch ook bedoeld? Dat jullie nu vier acts kunnen kiezen en daarna gewoon ergens in de lijst komen te staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Dat wordt toch ook bedoeld? Dat jullie nu vier acts kunnen kiezen en daarna gewoon ergens in de lijst komen te staan?
Ik lees vanaf ronde 2 en niet na ronde 2 maar als het is zoals jij aangeeft dan prima wat mij betreft.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Als 't niet wordt bedoeld, pleit ik daar in ieder geval voor ;) Het is een spelletje hè, geen levenswerk.
Sluit me hierbij wel aan. Verder maakt het me ook weet niet zo gek veel uit. Ook nog vliegt de ene na de andere topper om je oren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
Ik lees vanaf ronde 2 en niet na ronde 2 maar als het is zoals jij aangeeft dan prima wat mij betreft.
Klopt, vanaf. Na ronde 1 een hussle. Dat lijkt me het meest eerlijk. Ik kan er toch niet aan doen dat jullie pas twee dagen na het sluiten van het deelnemersveld pas beslissen mee te doen?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Soms kan je ook gewoon geluk hebben in het leven. Het enige voordeel dat je hebt is dat je, als je zou willen, meteen je twee headliners en subheadliners van de eerste twee dagen kan boeken. Maar daarna worden er weer 36 namen tussenuit gesnoept, voordat je weer 4 namen kan kiezen.
Dat houdt elkaar aardig in balans lijkt mij.

Je hebt al een grote kans dat je eerste keuze headliners eruit zijn gegaan met 18 namen voor je.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
Soms kan je ook gewoon geluk hebben in het leven. Het enige voordeel dat je hebt is dat je, als je zou willen, meteen je twee headliners en subheadliners van de eerste twee dagen kan boeken. Maar daarna worden er weer 36 namen tussenuit gesnoept, voordat je weer 4 namen kan kiezen.
Dat houdt elkaar aardig in balans lijkt mij.

Je hebt al een grote kans dat je eerste keuze headliners eruit zijn gegaan met 18 namen voor je.
Klopt ook wel. Maar zo gaat dat bij een snake orde, mijn issue is dat de twee team mates krak na elkaar kiezen. That's it.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Klopt, vanaf. Na ronde 1 een hussle. Dat lijkt me het meest eerlijk. Ik kan er toch niet aan doen dat jullie pas twee dagen na het sluiten van het deelnemersveld pas beslissen mee te doen?
Het sluiten gebeurde vrijdagavond pas in principe, dus onnodig aanvallend. Verder maakt het me echt niet uit, ze hebben nu ook al 20 namen door hun neus geboord zien worden. Is maar een spelletje
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Logischere oplossing lijkt mij eerder dan nog om gewoon één van de twee te wisselen met een random ander persoon. Dan beperk je het nadeel/voordeel voor iedereen. Of het gewoon zo laten en bedenken dat het maar een spelletje is.

Een volledige shuffle haalt niet alleen het voordeel van hun weg, maar geeft bijvoorbeeld mijn team en het team van Oasiss en Brian een kans op een nieuw enorm voordeel, als we toevallig dan ineens in ronde 2 ook als eerste mogen gaan kiezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.296
7.258
Gewoon aan het eind van de ronde Wesley en JK79 een naam laten kiezen en dan meteen weer even door elkaar husselen toch? Dat is het meest eerlijke.

Edit: Het idee van Koekdoos is nog beter eigenlijk. :) Verder maakt het mij ook niet zoveel uit als ze wel meteen 2x 2 namen kiezen.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Gewoon aan het eind van de ronde Wesley en JK79 een naam laten kiezen en dan meteen weer even door elkaar husselen toch? Dat is het meest eerlijke.

Edit: Het idee van Koekdoos is nog beter eigenlijk.
Als je het helemaal eerlijk wilt doen dan moet je van het snake idee afstappen en elke ronde husselen. Maar ik zou de discussie nu gewoon sluiten en wachten op de spelleider @RubenJS om gewoon een beslissing te nemen.

Daarnaast staat het elke andere deelnemer vrij om te mailen mochten wij onverhoopt een voor hun festival noodzakelijke act wegkapen (wat ik niet verwacht) en dan kijken we of we eruit kunnen komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken