Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Niet iedereen zit continu nu op zijn/haar telefoon en het is zondag. Ik respecteer daarom als iemand later reageert.
Wel, hij is niet meer online geweest sinds vannacht.. Verwacht niet dat je iedere seconde deze thread in het oog houdt maar.. Dat is wel al effe geleden lol. Gaat wat worden als de draft echt van start gaat en je 6u krijgt om je keuze te maken. :LOL:
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.317
2.676
Wel, hij is niet meer online geweest sinds vannacht.. Verwacht niet dat je iedere seconde deze thread in het oog houdt maar.. Dat is wel al effe geleden lol. Gaat wat worden als de draft echt van start gaat en je 6u krijgt om je keuze te maken. :LOL:
Voor jou en mij is dat misschien lang geleden. Weet dat het voor bijvoorbeeld mijn moeder maar ook een vriend van mij echt snel is 😂! Ik snap je punt maar ik ga niks opdringen en oorspronkelijk zouden we maandag pas beginnen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.527
832
Geen QOTSA, die had al andere bezigheden het weekend. Dan maar het één na beste optreden wat ik begin deze maand op Rock Werchter heb gezien. Fredje! Op natuurlijk een iets grotere stage dat iedereen van hem kan genieten.

Met Bruce en Fred Again.. hebben wij nu al het beste van nu en het beste van het verleden te pakken. Generaties worden verbonden door muziek!


@Oasiss je krijgt je zin, toch eerder dan 14:00 :)

@teunajax > @EdsjeFCB
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
jpg_20230724_130433_0000.jpg
De volgende band en headliner voor From Her to Eternity schijnt vernoemd te zijn naar het zusje van de zanger. Waar je bij de andere bands die tot nu toe aangekondigd zijn hoopt dat hun naam niet ook gebruikt is als vrouwennaam - want zeg nu eerlijk "(Nick Cave &) The Bad Seeds" of "Have a Nice Life" zouden een bijzonder slecht idee zijn - is Sigur Rós een prachtige naam die recht doet aan de fantastische muziek die de band maakt.

Er zijn weinig bands waar ik bezoekers zo unaniem over heb horen verklaren dat ze "toch wel een beetje gehuild hebben". Allemaal door de pracht en kracht van hun muziek. Tijdens hun afgelopen tour met het "London Contemporary Orchestra" wisten ze dat naar nog een hoger niveau te tillen en bij From Her to Eternity hebben we ze weten te verleiden tot nog zo'n bijzondere show. Sigur Rós & London Contemporary Orchestra is de derde act, en tweede headliner, voor From Her to Eternity!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Ja hier was ik al bang voor, ik zat dus in het Zwarte Woud, gister de hele dag online en vanochtend vertrokken 🤣 lekker bereik daar.
Zo eten dus maar ff snel helaas, want deze Grande Dame verdiend veel beter! Heerlijke zomerse nieuwe plaat, bij de vorige passage op Werchter werd de Barn volledig ingepakt, nu wordt het nóg een tandje beter in onze stomend hete tent!

Janelle Monáe
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
En ze hebben gewoon 8 uur de tijd hoor :)
Meerdere keren online zijn en niet kiezen, is niet zo chill. Dacht dat er meer hype zou zijn met een nieuwe draft, een nieuw format maar het gaat alweer tergend traag en we zijn pas ronde twee. En het is niet omdat je 8u hebt, dat iedereen ze ook echt tot een maximum moet benutten..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken