Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
received-827086998596357.webp


The Smile, baby.

@MadMandra27
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.938
3.981
Al jaaaaaarrreeen gekissebis of Depeche Mode en RATM wel headliner zijn op een Pinkpop, maar nu beide als co is het te heavy? Welkom op het festileaks forum 😝 Groetjes uit Interlaken ❤️
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
536
1.295
Al jaaaaaarrreeen gekissebis of Depeche Mode en RATM wel headliner zijn op een Pinkpop, maar nu beide als co is het te heavy? Welkom op het festileaks forum 😝 Groetjes uit Interlaken ❤️
Misschien mis ik de discussie dan op het Pinkpopforum maar voor mij zijn het beiden met gemak volwaardige headliners voor Pinkpop. Zal er dan ook mee te maken hebben dat ik ze beiden zeer kan waarderen natuurlijk. Maar zonder gekheid prima combinatie die 2. Ik vond alleen de dagcombinatie van Taylor Swift en RATM een beetje te maar dat viel onder de noemer onbegrijpend lezen van mijn kant. ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.516
9.309
Al jaaaaaarrreeen gekissebis of Depeche Mode en RATM wel headliner zijn op een Pinkpop, maar nu beide als co is het te heavy? Welkom op het festileaks forum 😝 Groetjes uit Interlaken ❤️
Mensen die zeggen dat beide te klein zijn voor Pinkpop zijn raar. Zijn alletwee volwaardige headliners. En grote ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.911
6.647
Mensen die zeggen dat beide te klein zijn voor Pinkpop zijn raar. Zijn alletwee volwaardige headliners. En grote ook.
Te klein niet, maar ik zie Depeche Mode als headliner op veel grote festivals werken, maar op Pinkpop echt totaal niet haha. Kan ernaast zitten maar lijkt me een mismatch.

Maar dat is meer wat voor het PP topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
231
404
Wat is het weer heerlijk meelezen! Love alle marketing/pre-sales etc.
Maakt me benieuwd naar de diverse eindpresentaties en bijbehorende win-acties ;)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
BREAKING!

Volgend jaar zal er een groots festival plaatsvinden. Meer informatie over de line-up, locatie en festival indeling zal later bekend worden gemaakt. Vanwege sterke geruchten via Twitter konden we niet anders dan deze naam al bekendmaken.

In de volgende post zullen de geüpdatet aankondigingen worden gepost met leuke afbeeldingen zoals die van Elton! Na een geweldige sub headliner show vorig jaar op het SZiget festival.

Niemand minder dan Stromae zal het podium op zijn kop gaan zetten!


Verwacht mooiste kostuums, dansende robots en muzikale kunst!

Line- up so far:

Vrijdag
Elton John

Stromae

Zaterdag
Bruce Springsteen

Fred Again…
Omdat ik niet thuis ben dan maar even zo.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.911
6.647
BREAKING!

Volgend jaar zal er een groots festival plaatsvinden. Meer informatie over de line-up, locatie en festival indeling zal later bekend worden gemaakt. Vanwege sterke geruchten via Twitter konden we niet anders dan deze naam al bekendmaken.

In de volgende post zullen de geüpdatet aankondigingen worden gepost met leuke afbeeldingen zoals die van Elton! Na een geweldige sub headliner show vorig jaar op het SZiget festival.

Niemand minder dan Stromae zal het podium op zijn kop gaan zetten!


Verwacht mooiste kostuums, dansende robots en muzikale kunst!

Line- up so far:

Vrijdag
Elton John

Stromae

Zaterdag
Bruce Springsteen

Fred Again…
Misschien sta ik er alleen in maar toch: Stromae én Elton vind ik persoonlijk dan wel weer erg top heavy. Elton heeft geen co headliner nodig imo.

Of schat ik Stromae dan te hoog in?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.493
4.918
BREAKING!

Volgend jaar zal er een groots festival plaatsvinden. Meer informatie over de line-up, locatie en festival indeling zal later bekend worden gemaakt. Vanwege sterke geruchten via Twitter konden we niet anders dan deze naam al bekendmaken.

In de volgende post zullen de geüpdatet aankondigingen worden gepost met leuke afbeeldingen zoals die van Elton! Na een geweldige sub headliner show vorig jaar op het SZiget festival.

Niemand minder dan Stromae zal het podium op zijn kop gaan zetten!


Verwacht mooiste kostuums, dansende robots en muzikale kunst!

Line- up so far:

Vrijdag
Elton John

Stromae

Zaterdag
Bruce Springsteen

Fred Again…

Gaat een prijzig festival worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JK79

Dagopener
11 sep 2021
536
1.295
Misschien sta ik er alleen in maar toch: Stromae én Elton vind ik persoonlijk dan wel weer erg top heavy. Elton heeft geen co headliner nodig imo.

Of schat ik Stromae dan te hoog in?
Ik denk dat dit afhangt van de locatie van het festival. Als het in Belgie of Nederland plaatsvindt dan is het heavy daarbuiten is de Stromae denk ik een wat mindere naam.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.911
6.647
Ik denk dat dit afhangt van de locatie van het festival. Als het in Belgie of Nederland plaatsvindt dan is het heavy daarbuiten is de Stromae denk ik een wat mindere naam.
Ik ga er vanuit dat we gewoon uitgaan van de grootte hier in NL en België toch?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.865
5.077
Ik denk dat dit afhangt van de locatie van het festival. Als het in Belgie of Nederland plaatsvindt dan is het heavy daarbuiten is de Stromae denk ik een wat mindere naam.
In Portugal gezien en daar stond die ook gewoon te headlinen in combinatie met the strokes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken