Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Na 2 headliners voor 'This Must Be A Cabin In The Woods', is het nu tijd voor één van de grote (muzikale) helden van deze organisator. In 2003 bracht Ben Gibbard samen met Jimmy Tamborello en Jenny Lewis een parel van een album uit met de naam 'Give Up'. Tegenwoordig doen ze om de 10 jaar nog eens een reünietour met het album. Wie goed kan tellen weet dat het album dit jaar exact 20 jaar oud is. Hoog tijd dus om nog eens samen op pad te gaan. Waar hun tour oorspronkelijk bestond uit enkel Noord-Amerikaanse shows, voegen ze er nu hun eerste Europese show aan toe. En waar beter dan op gekend terrein? The Postal Service!


@theblackmadness
@Lion
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Meerdere keren online zijn en niet kiezen, is niet zo chill. Dacht dat er meer hype zou zijn met een nieuwe draft, een nieuw format maar het gaat alweer tergend traag en we zijn pas ronde twee. En het is niet omdat je 8u hebt, dat iedereen ze ook echt tot een maximum moet benutten..
Geduld is een schone deugd. ;) Momenteel op reis dus af en toe wel eens online, maar niet altijd gemakkelijk om meteen een naam te posten.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.008
5.310
Een reünie met een behoorlijke hype rond en dat om te voorkomen dat Trump herverkozen zou worden. Nu hij wellicht weer gaat opkomen als kandidaat, zetten ze de shows verder om hun boodschap over te brengen. Goed nieuws! Ze komen eindelijk naar Europa na een periode van blessure-leed. Wees klaar om de aarde te doen beven: Rage Against The Machine!
1690234331277.png
@Lion @Timmetje
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Een reünie met een behoorlijke hype rond en dat om te voorkomen dat Trump herverkozen zou worden. Nu hij wellicht weer gaat opkomen als kandidaat, zetten ze de shows verder om hun boodschap over te brengen. Goed nieuws! Ze komen eindelijk naar Europa na een periode van blessure-leed. Wees klaar om de aarde te doen beven: Rage Against The Machine!
Bekijk bijlage 5951
@Lion @Timmetje
Is 1 dag met zowel Taylor Swift als RATM niet een beetje veel van het goede. Ik kan me beiden namelijk niet als sub of co headliner voorstellen.
En ja ik had RATM als mogelijke headliner in gedachte maar daar heb ik meerdere back-ups voor dus dat maakt mij niet uit. Ik vind alleen de combinatie van deze 2 acts op 1 dag niet echt realistisch of er is amper nog geld over voor de overige acts.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.169
7.061
Is 1 dag met zowel Taylor Swift als RATM niet een beetje veel van het goede. Ik kan me beiden namelijk niet als sub of co headliner voorstellen.
Zal wel gebruik gaan maken van deze regel denk ik zo.

Voor de duidelijkheid, je mag dus ook acts ruilen met je teamgenoot. Je kan dus een act alvast veiligstellen, en later bepalen op welke dag die het beste past. Je kan ze uiteraard niet ruilen met de vrije keuze dag.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Daar staat al Depeche Mode.
Ik zie nu ook dat de aankondiging voor de teamgenoot is. Eerst wakker worden en dan reageren helpt ook.
Depeche Mode en RATM is idd ook top heavy maar realistischer dan RATM en Taylor Swift.

Ik had een stuk of 5 opties voor mijn headliner dus dit wordt dan 1 afstrepen.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Ik zie nu ook dat de aankondiging voor de teamgenoot is. Eerst wakker worden en dan reageren helpt ook.
Depeche Mode en RATM is idd ook top heavy maar realistischer dan RATM en Taylor Swift.

Ik had een stuk of 5 opties voor mijn headliner dus dit wordt dan 1 afstrepen.

Ik zie dat niet staan dat het voor de teamgenoot is :D.
Misschien is het voor mij ook nog vroeg!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.008
5.310
Is idd Depeche Mode - RATM. Leek me persoonlijk niet te groot, zeker omdat Depeche Mode graag vroeger op de avond speelt. Mocht het toch té zijn dan vervang ik RATM wel
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Schwarzwalder Metalfest
GettyImages-1173876430.jpg


Na de aankondiging van twee ultieme metalfestival headliners, is het tijd om uit een iets ander vaatje te tappen. Deze Australische psychedelische rockers maken muziek die bijna elke uithoek van het genre landschap bestrijkt, maar met hun laatste album PetroDragonic Apocalypse; or, Dawn of Eternal Night: An Annihilation of Planet Earth and the Beginning of Merciless Damnation bewijzen ze eens te meer dat ze zich ook op het gebied van metal kunnen meten met de besten. We hebben het natuurlijk over niemand minder dan King Gizzard and the Lizard Wizard!

Op Schwarzwalder Metalfest zullen zij een podium headlinen waar we net even buiten de lijntjes van een standaard metal festival gaan kleuren, en wie kan dat zootje ongeregeld nu beter aanvoeren, dan de band die er bekend om staat zichzelf telkens opnieuw uit te vinden? Op ziedend tempo vuren zij het ene na het andere album op ons af, en zo zullen zij ons publiek ook alle hoeken van het veld laten zien, met natuurlijk een nadruk op het hardere gitaarwerk. Whooooooooo!

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Eigenlijk slaat het nergens op dat King Gizzard exclusief op een festival staat. Gaat tegen hun eigen principe in.
Bij deze wil ik dit als uitzondering voordragen aan de Festival Draft commissie!
Ik zie alvast een concept voor de volgende draft: iedereen krijgt King Gizzard, bouw er maar een leuk festival omheen, aan jouw de keuze welke albums/stijl je centraal zet :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken