Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Ik ben vooral gegaan op hoe het klinkt en niet zo zeer genre. Want eerlijk gezegd ken ik buiten metal niks goed genoeg om het op genre te kunnen.

Al die artiesten hebben volgens wikipedia een hele berg aan genres en alle lijstjes zijn weer anders… Maar ik denk dat ik wel een goede shortlist nu heb gemaakt
Ja groot gelijk. Ik zit ook nog een beetje verstrikt in alle verschillende lijstjes, om te beoordelen wat past en wat niet. En ik ben zelf ook het concept wat breder gaan trekken voor mijn eigen dag, nadat ik dat getypt had 😅 nog wel 100% om mijn headliner heen gebouwd, maar minder vast aan dat genre, waar ik gewoon niet genoeg van weet ook inderdaad (en wat hier op het forum ook niet echt leeft, terwijl dat toch mijn doelpubliek is voor de ticketverkoop haha).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Kunnen we verder gaan?
@WesleyNoH had wel aangegeven nog een lange vlucht van LA naar Nederland te hebben dit weekend. Werd toen gezegd, geen probleem, we beginnen maandag pas. Voelt wat lullig om hem dan nu toch te skippen. Aan de andere kant, hij heeft een kans gehad maar had de regels niet scherp. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat de rest gaat doen inmiddels 😅
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.755
2.321
Ja ik was ook erg hyped en vooral ook bang voor de eerste picks. Maar als we maandag hebben afgesproken, houden we het ook bij maandag toch.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.965
8.027
Ja ik was ook erg hyped en vooral ook bang voor de eerste picks. Maar als we maandag hebben afgesproken, houden we het ook bij maandag toch.

Die eerste picks blijven toch net zo erg, maakt niet uit wanneer ze gekozen worden. Maar inderdaad, vaak is er gewoon een een startpunt gekozen, maar mogen namen al wel eerder gekozen worden, zoals nu dus ook al is gebeurd
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.298
4.586
Het zal je maar gebeuren dat je Snollebollekes op je bord krijgt en dan ook nog je first pick verloren ziet gaan, dus wachten lijkt mij ook wel zo netjes.

Al zou Maggie Rogers en Snollebolleks wel een bijzondere combi zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.899
Het zal je maar gebeuren dat je Snollebollekes op je bord krijgt en dan ook nog je first pick verloren ziet gaan, dus wachten lijkt mij ook wel zo netjes.

Al zou Maggie Rogers en Snollebolleks wel een bijzondere combi zijn.
Helaas is Snollebollekes er niet uit gegaan...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.001
6.380
Moet nu wel zeggen, los van enkele namen, is er wel vrij braafjes gekozen hoor qua headliners. Van de namen die er voor mij uitsteken heb ik toch wel m'n twijfels aan boygenius (zie Pukkelpop), Porcupine Tree (sure, zaalshows vol maar een festival headlinen?) en Pantera.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Moet nu wel zeggen, los van enkele namen, is er wel vrij braafjes gekozen hoor qua headliners. Van de namen die er voor mij uitsteken heb ik toch wel m'n twijfels aan boygenius (zie Pukkelpop), Porcupine Tree (sure, zaalshows vol maar een festival headlinen?) en Pantera.
Porcupine Tree headlined wel een dag Bospop (al weet ik niet of Live daar wel of geen cohead is)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Alternatief staan ze ook bij de grootste 3 op een >50k festival (Hellfest), dat was ook een van de manieren om te kwalificeren als headliner.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
De eerste naam:
Post Malone

In 2015 werd hij door het grote publiek ontdekt, dat meteen dankzij zijn eerste solo-single. Voorheen speelde hij in een heavymetalband. Tussen 2016 en 2019 kwam Post Malone met drie albums die één voor één een succes bleken. Tijdens zijn optreden zal het publiek zeker en vast meebrullen met nummers als 'Rockstar', 'Better Now' en 'Circles' om er dan maar enkele te noemen.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken