Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Gesaffelstein
Met zijn energieke, stevige beats heeft Gesaffelstein een geweldige live reputatie en komt de hoge verwachtingen waarmaken.

Beabadoobee
Deze getalenteerde artiest mixt moeiteloos indie-rock met dromerige pop en brengt met haar band haar liveshow naar ons festival.

Beabadoobee helemaal over het hoofd gezien, gemiste kans!

• Leuk
Waarderingen: Dante
Hollywood Vampires

Ook hier weer een mooie, oude act gevonden in de vorm van Alice Cooper, Johnny Depp en Joe Perry met hun debuutalbum in 2015. Bereid je voor op wat eigen werk (inclusief Alice Cooper en Aerosmith nummers, maar ook wat covers van The Who, David Bowie en een snippet van Pink Floyd verwerkt in School's Out.

En dan zeg ik natuurlijk wel dat het een stel oudjes zijn, maar Alice Cooper is natuurlijk gewoon 18 jaren jong!
Hier was ik op aan het wachten tot je ze aankondigde. Een week geleden ontdekt dat ze boekbaar zijn, maar gaf er zelf niet zo veel prioriteit aan. Leek me ook al wel direct een naam voor jouw.

• Geweldig
Waarderingen: Koekdoos
Hier was ik op aan het wachten tot je ze aankondigde. Een week geleden ontdekt dat ze boekbaar zijn, maar gaf er zelf niet zo veel prioriteit aan. Leek me ook al wel direct een naam voor jouw.

Had ze al wel vrij snel ontdekt in de draft, maar ging er vanuit dat er weinig haast bij zat en dat misschien zelfs niemand anders de naam zou ontdekken. Maar toch mooi dan dat je ze hebt laten gaan

Met zijn band stond hij op de allereerste editie van Cabin Of The Woods, de voorganger van Sounds Of The Labyrinth. Dit keer ontvangen we hem met veel plezier voor zijn solodebuut op ons festival: Matt Berninger!

Bezoekers van ons festival weten al langer dat wij als organisatie graag verschillende kunsten combineren. Zo halen wij regelmatig mensen uit de filmwereld naar onze weide, en dat is deze keer niet anders: Djo!

@Novis95
@Wanorix

In de queeste om zo veel mogelijk verschillende continenten vertegenwoordigd te hebben op ons festival hebben we vandaag een nieuwe aankondiging.
Alien Weaponry is een jonge band uit nieuw zeeland. Ze verwerken de invloeden van hun Maori achtergrond in hun muziek.

Daarnaast zijn we ook blij Employed To Serve aan te kondigen. Deze Britse Band helpt om het percentage vrouwen op het podium bij ons festival omhoog te krikken. Iets wat nooit een slecht idee is natuurlijk.

@BlackwaterPark -> @JK79

🔥 SUNSET RIOT PRESENTS: OSCAR AND THE WOLF & LOST FREQUENCIES! 🔥

Twee Belgische wereldsterren, twee legendarische shows, en één groot feest! 🎆

🔥 Zaterdag: Lost Frequencies – Neon Blaze Stage afsluiter

De koning van feelgood beats sluit zaterdag af met een spectaculaire set vol euforische vibes. Verwacht hits als Are You With Me, Where Are You Now en Rise, terwijl de Neon Blaze Stage in vuur en vlam staat.

Lost_frequencies.jpeg

🌙 Zondag: Oscar and the Wolf – Co-Headliner (officieel 😉)

Max mag het dan zelf een co-headline show noemen, maar laten we eerlijk zijn… Oscar and the Wolf is gewoon de sub voor Hozier. 🤫 Toch belooft het een magisch, dromerig en intens optreden te worden, met al die zwoele beats en mysterieuze sfeer die je van Max verwacht.

IMG_7234.jpeg
#SorryMax

@JK79 -> @Oasiss

Reeds aangekondigd voor Sunset Riot:

The Neighbourhood - Royal Blood - Hozier
Glass Animals - Greta Van Fleet- Oscar and the Wolf - Charlotte de Witte - Lost Frequencies - Khruangbin - Vance Joy - Bad Omens - Sleep Token

Warhaus - Leon Bridges

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread