Een nieuw forum

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lijkt alsof mijn post in het indiestadtopic niet wordt geplaatst, kan dit kloppen?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Lijkt alsof mijn post in het indiestadtopic niet wordt geplaatst, kan dit kloppen?

Ik zie niks, dus kan kloppen. Ik gooi er even een check in.

update: mijn bericht komt er wel doorheen. Bericht je via mobiel of computer? Vind het ook gek dat hij er hier wel doorheen komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Thomas wrote:
Test


1f609.png
je PB ontvangen…
test, ik kijk even mee…

Kom er op terug @thooomash
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Kun je ook direct een picture uploaden of moet dat altijd via een linkje?

Direct een afbeelding uploaden naar het forum gaat niet.
De afbeelding moet een eigen internetadres / URL hebben.
Je moet je afbeelding eerst uploaden op een site als TinyPic ( postimage.org of nl.tinypic.com bijvoorbeeld) .
Kopieer vervolgens de directe URL en voeg hem in.

Indien een afbeelding openbaar is op een internet site, of eventueel openbaar is geupload op twitter of facebook kan het linkadres ( de URL ) van die afbeelding gebruikt worden.
Gebruik bovenstaande "Image" knop in het menu, hier kan de Afbeelding URL geplakt worden. Na invoegen zal automatisch de benodigde linktekst ingevoegd worden zodat de afbeelding weergegeven zal worden.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
We zitten momenteel tussen 2 update’s.
Het kan zijn dat er enkele visuele zaken vreemd overkomen.
Meest onhandige momenteel, het typen van een post.

Er wordt aan gewerkt!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Komt er nog wel weer een bladwijzer bovenaan waarin je dde pagina kunt kiezen. Die is nu alleen onderaan en dat is best onhandig
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Komt er nog wel weer een bladwijzer bovenaan waarin je dde pagina kunt kiezen. Die is nu alleen onderaan en dat is best onhandig
Zou handig zijn wanneer je onderdaan de pagina bent je kan terug gaan naar de vorige. Nu moet je altijd terug naar boven scrollen, wat op ouder materiaal geen pretje is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
We zitten momenteel tussen 2 update’s.
Het kan zijn dat er enkele visuele zaken vreemd overkomen.
Meest onhandige momenteel, het typen van een post.

Er wordt aan gewerkt!
Als het goed is zijn de eerste verbeteringen zichtbaar.
We zijn nog in onderhoud.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Alles zou weer terug bij het oude moeten zijn. Mogelijk moet je even je cache verversen voor de effecten zichtbaar zijn. Mochten jullie nog iets vreemds spotten ergens, let us know.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Na de update kan ik niet meer inloggen in de app. Ditzelfde probleem had ik ook na de vorige update. Wederom de melding: something went wrong.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Na de update kan ik niet meer inloggen in de app. Ditzelfde probleem had ik ook na de vorige update. Wederom de melding: something went wrong.

Account gereset. Meld je aub nogmaals aan.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Als je terug naar boven scollt zijn deze links "Festileaks Festival Forum › Forums › Festileaks" soms niet of maar deels zichtbaar. Je kan er dus niet meer mee navigeren, nog iemand met dit probleem (op pc)?

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.896
6.117
Geen idee waar ik dit moet zetten maar ik kan me net zoals een paar weken geleden niet meer aanmelden op de app. Niet via m'n gewone log in en ook niet via FB. Bij m'n gewone logging krijg ik dat er iets fout is gelopen en bij FB gaat ie gewoon terug naar het aanmeldingsscherm voor de app.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken