Een nieuw forum

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Geen idee waar ik dit moet zetten maar ik kan me net zoals een paar weken geleden niet meer aanmelden op de app. Niet via m’n gewone log in en ook niet via FB. Bij m’n gewone logging krijg ik dat er iets fout is gelopen en bij FB gaat ie gewoon terug naar het aanmeldingsscherm voor de app.

Ik heb dit doorgegeven, komen we zsm op terug..

Als je terug naar boven scollt zijn deze links “Festileaks Festival Forum › Forums › Festileaks” soms niet of maar deels zichtbaar. Je kan er dus niet meer mee navigeren, nog iemand met dit probleem (op pc)?

Speelt dit probleem nog steeds? Meer mensen die hier last van hebben? Zou je een link kunnen sturen naar een pagina waar dit wegvalt?

 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
zijn er net veranderingen gemaakt aan het forum? ik kan namelijk niet meer zien wat ik typ (dus sorry als er iets fout staat). Mijn letters zijn gewoon wit op een witte achtergrond
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Er is zojuist iets niet goed gegaan. Morgen wordt het hersteld. Excuus!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Op het rode mannetje rechtsboven klikken doet niets meer bij mij, noch op de app noch op de site. Ik heb eens geprobeerd mijn cache te legen, maar het resultaat was dat ik me enkel nog kon inloggen door de rechtstreekse url in te tikken.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
p het rode mannetje rechtsboven klikken doet niets meer bij mij, noch op de app noch op de site. Ik heb eens geprobeerd mijn cache te legen, maar het resultaat was dat ik me enkel nog kon inloggen door de rechtstreekse url in te tikken.

App wordt aan gewerkt. Had met hetzelfde probleem te maken als eergisteren. Ik neem aan dat je op de mobiele site last hebt?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Kereltje wrote:
p het rode mannetje rechtsboven klikken doet niets meer bij mij, noch op de app noch op de site. Ik heb eens geprobeerd mijn cache te legen, maar het resultaat was dat ik me enkel nog kon inloggen door de rechtstreekse url in te tikken.

App wordt aan gewerkt. Had met hetzelfde probleem te maken als eergisteren. Ik neem aan dat je op de mobiele site last hebt?

Klopt ja! Heb pas nu toegang tot een laptop, dus nog niet eerder kunnen testen of het enkel op de mobiele site was.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
JB. wrote:
Kereltje wrote:
p het rode mannetje rechtsboven klikken doet niets meer bij mij, noch op de app noch op de site. Ik heb eens geprobeerd mijn cache te legen, maar het resultaat was dat ik me enkel nog kon inloggen door de rechtstreekse url in te tikken.


App wordt aan gewerkt. Had met hetzelfde probleem te maken als eergisteren. Ik neem aan dat je op de mobiele site last hebt?


Klopt ja! Heb pas nu toegang tot een laptop, dus nog niet eerder kunnen testen of het enkel op de mobiele site was.

Als het vanaf vrijdag niet veranderd is moet je weer een gilletje geven. Sorry dat het nog even duurt :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Everyknight wrote:
test


Ik kan hier blijkbaar nog posten, maar mijn posts in het Rock Werchter-topic worden niet meer weergegeven… ben ik daar gebanned
1f642.svg
?

Ja, liever geen onnodig reacties meer schrijven in andere topics
het zal wel even tijdelijk zijn geweest, je bent weer te zien ;)

Mijn posts verschijnen niet

test
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Everyknight wrote:
Everyknight wrote:
test


Ik kan hier blijkbaar nog posten, maar mijn posts in het Rock Werchter-topic worden niet meer weergegeven… ben ik daar gebanned
1f642.svg
?


Ja, liever geen onnodig reacties meer schrijven in andere topics
het zal wel even tijdelijk zijn geweest, je bent weer te zien
1f609.svg


Everyknight wrote:
Mijn posts verschijnen niet

test

Mja, raar, korte posts lukken, langere posts verschijnen niet...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Kereltje wrote:
JB. wrote:
Kereltje wrote:
p het rode mannetje rechtsboven klikken doet niets meer bij mij, noch op de app noch op de site. Ik heb eens geprobeerd mijn cache te legen, maar het resultaat was dat ik me enkel nog kon inloggen door de rechtstreekse url in te tikken.


App wordt aan gewerkt. Had met hetzelfde probleem te maken als eergisteren. Ik neem aan dat je op de mobiele site last hebt?


Klopt ja! Heb pas nu toegang tot een laptop, dus nog niet eerder kunnen testen of het enkel op de mobiele site was.


Als het vanaf vrijdag niet veranderd is moet je weer een gilletje geven. Sorry dat het nog even duurt
1f642.svg
Werkt weer bij mij. Waarvoor dank ;)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Bij mij staat er een of ander menu voor de linkerkant van het forum, wat grotendeels onzichtbaar is, maar het wel onmogelijk maakt om op een deel van het scherm te klikken. Er staat alleen Home, Gebruikers en Activiteit (wat normaal ergens anders staat volgensmij) Is hier een oplossing voor?

Hier nog even een fototje van wat ik bedoel, zie de rode tekst links: http://i.imgur.com/mCcLowO.png
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Bij mij staat er een of ander menu voor de linkerkant van het forum, wat grotendeels onzichtbaar is, maar het wel onmogelijk maakt om op een deel van het scherm te klikken. Er staat alleen Home, Gebruikers en Activiteit (wat normaal ergens anders staat volgensmij) Is hier een oplossing voor?

Ik heb hetzelfde probleem al een paar dagen. De verzendknop staat ook achter die doorzichtige balk waardoor ik geen forumposts meer kan maken via de pc.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Bij mij staat er een of ander menu voor de linkerkant van het forum, wat grotendeels onzichtbaar is, maar het wel onmogelijk maakt om op een deel van het scherm te klikken. Er staat alleen Home, Gebruikers en Activiteit (wat normaal ergens anders staat volgensmij) Is hier een oplossing voor?

Hier nog even een fototje van wat ik bedoel, zie de rode tekst links: http://i.imgur.com/mCcLowO.png
Zou je kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je je cache gegevens wist? http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Dat heeft het probleem inderdaad opgelost! Bedankt voor de snelle reactie! :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken