Een nieuw forum

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
In Google Chrome werkt het forum niet helemaal goed. Aan de linkerkant van het scherm zie ik 'home'', 'gebruikers' en 'activiteit' in een langwerpige rechthoek staan (zie bijgevoegde afbeelding) Alles wat onder dat vlak staat, kan ik niet aanklikken. In onderstaande afbeelding kan ik dus bijvoorbeeld niet op verzenden drukken. Dit probleem heb ik nu sinds enkele dagen. In firefox heb ik dit probleem niet.

gtnqxtjnwlwg8.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
In Google Chrome werkt het forum niet helemaal goed.

Beste @hugo , je kan proberen je cookies cachegegevens te verwijderen, onder Geschiedenis van Chrome ( Ctrl+H ) , bij "Browsergegevens wissen".
Dat lijkt onder meeste gevallen te werken.

Laat a.u.b. weten of het gelukt is..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Misschien helpt dit ook nog @hugo

Joris wrote:
Bij mij staat er een of ander menu voor de linkerkant van het forum, wat grotendeels onzichtbaar is, maar het wel onmogelijk maakt om op een deel van het scherm te klikken. Er staat alleen Home, Gebruikers en Activiteit (wat normaal ergens anders staat volgensmij) Is hier een oplossing voor?

Hier nog even een fototje van wat ik bedoel, zie de rode tekst links: http://i.imgur.com/mCcLowO.png


Zou je kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je je cache gegevens wist? http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.149
Oké nu heb ik 't wel gehad met James Harden Shoes. Ik kan geen 2 reacties lezen in die feed of er staat een nieuwe status update of een nieuw nutteloos lid geregistreerd, wtf? Ik ben er zeker van dat jullie dat al doorhadden maar afin ja..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Oké nu heb ik ’t wel gehad met James Harden Shoes. Ik kan geen 2 reacties lezen in die feed of er staat een nieuwe status update of een nieuw nutteloos lid geregistreerd, wtf? Ik ben er zeker van dat jullie dat al doorhadden maar afin ja..

Bedankt voor je melding.
Het is helaas een bekend probleem.

De oplossing is echter niet zo 1, 2, 3 voor handen.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oké nu heb ik ’t wel gehad met James Harden Shoes. Ik kan geen 2 reacties lezen in die feed of er staat een nieuwe status update of een nieuw nutteloos lid geregistreerd, wtf? Ik ben er zeker van dat jullie dat al doorhadden maar afin ja..
Ah ik wou het net melden dat het inderdaad een beetje vervelend werd, maar dat was al gedaan.
In je browser kan je de activity feed instellen op alleen reacties, dan worden alle nieuwe leden en spam updates eruit gefilterd. En je browser onthoudt deze instelling waardoor je dat niet telkens opnieuw hoeft te doen. Op mobiel werkt dat jammer genoeg niet. Geen oplossing tot het probleem natuurlijk, maar misschien handig voor in de tussentijd.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Zit er bovenop, maar weet helaas pas of een bepaalde fix werkt wanneer er spam wordt geplaatst, en dat is voornamelijk 's nachts.. We gaan nu weer eens kijken.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Op de /activity pagina worden nu alleen nog nieuwe topics en nieuwe comments weergeven. Daarmee zou het probleem moeten zijn opgelost.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bij de topics die ik heb aangemaakt krijg ik steeds meldingen als er weer iemand wat post.
Iemand een idee hoe je dit uitzet?

Er kan bekant gin bericht meer in munne inbox, zo vol zit ie.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
779
Bij de topics die ik heb aangemaakt krijg ik steeds meldingen als er weer iemand wat post.
Iemand een idee hoe je dit uitzet?

Er kan bekant gin bericht meer in munne inbox, zo vol zit ie.

Heb het zelf ook, maar niet echt last van. Heb ff in de instellingen gesnuffeld binnen het forum zelf en het onderliggende programma wat er achter ligt maar kan niet zo 1,2,3 iets snel vinden. Je kan proberen om je te abonneren op het forumpagina, waar jouw nieuwe topic onder valt, en dan weer onmiddellijk op niet meer abonneren drukken. Misschien dat dat helpt. Ik ga er even achteraan ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb het zelf ook, maar niet echt last van. Heb ff in de instellingen gesnuffeld binnen het forum zelf en het onderliggende programma wat er achter ligt maar kan niet zo 1,2,3 iets snel vinden. Je kan proberen om je te abonneren op het forumpagina, waar jouw nieuwe topic onder valt, en dan weer onmiddellijk op niet meer abonneren drukken. Misschien dat dat helpt. Ik ga er even achteraan

Thanks Jesse! Heb er ook weinig last van maar ik ga dus NOOIT meer een topic openen, hahah.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
779
Thanks Jesse! Heb er ook weinig last van maar ik ga dus NOOIT meer een topic openen, hahah.

Haha, ja. Dennis en ik hebben hier waarschijnlijk het meeste last van. Verder kunnen wij de notifications van nieuwe reacties wel volledige uitzetten, maar dat geldt dus ook voor mensen die er misschien wel wat aan hebben. Dus dat wordt even afwachten of mensen daarop tegen zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Haha, ja. Dennis en ik hebben hier waarschijnlijk het meeste last van. Verder kunnen wij de notifications van nieuwe reacties wel volledige uitzetten, maar dat geldt dus ook voor mensen die er misschien wel wat aan hebben. Dus dat wordt even afwachten of mensen daarop tegen zijn.

Is inderdaad wel handig voor het volk dat eventjes een vraagje wil stellen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Bij mij is de layout van het forum aangepast. Berichten zijn veel smaller, waardoor ze erg langgerekt zijn. Hebben meer mensen hier last van en kan ik dit weer aanpassen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.149
Ligt het aan mij of zijn er een heel aantal comments verwijderd? Er was een storing vanmorgen zag ik, kan daarmee te maken hebben :p
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik dacht ook eerst dat ik vergeten was om op 'verzenden' te duwen bij een post, maar toen merkte ik dat er wel meerdere reacties verdwenen waren inderdaad :p
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Klopt, er was vannacht een update die niet goed is gegaan. Daardoor lagen we er vanochtend uit en zijn we de data sinds de laatste back-up (die was gisterenochtend) kwijt, zowel op het forum als de gewone site. Balen we van als een stekker, maar 't is niet anders. Excuus voor het ongemak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken