Een nieuw forum

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Enkele problemen die ik ervaar op dit moment met het forum:
- Zowel in dit topic als in het pinkpop 2017 topic staat een open melding door Festileaks zelf, maar bij het aanduiden hiervan springt het niet naar de laatste post want die is er zelfs niet.
- In 'albums van 2017' blijft het nieuwe melding icoontje gewoon staan ookal heb ik deze al gelezen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Enkele problemen die ik ervaar op dit moment met het forum:
– Zowel in dit topic als in het pinkpop 2017 topic staat een open melding door Festileaks zelf, maar bij het aanduiden hiervan springt het niet naar de laatste post want die is er zelfs niet.
– In ‘albums van 2017’ blijft het nieuwe melding icoontje gewoon staan ookal heb ik deze al gelezen.

hallo @jefferke

Je eerste puntje komt door het verwijderen van spam in die topics, dan springt het topic naar de eerste post. Als er een keer een nieuwe post in dat betreffende topic komt springt de link weer naar de laatst geplaatste post. Niet echt problematisch dus.
Je tweede punt heeft denk ik te maken met het lange laden van die laatste pagina van dat topic. Ik zal het in de gaten houden voor je, anders speel ik het verder door.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Seg, nu niet om het een of het ander (al gebruikte ik 'm wel vaak).. Maar waar is die balk onder het forum gebleven met waar je de laatste reacties kon zien als je naar beneden scrollde? :p Moet ik telkens heen en terug naar het hoofdmenu terwijl dat vroeger gewoon maar gebruik maken was van die links onderaan het forum..;
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Seg, nu niet om het een of het ander (al gebruikte ik ‘m wel vaak).. Maar waar is die balk onder het forum gebleven met waar je de laatste reacties kon zien als je naar beneden scrollde? :p Moet ik telkens heen en terug naar het hoofdmenu terwijl dat vroeger gewoon maar gebruik maken was van die links onderaan het forum..;
is doorgegeven, was voor mij ook al een gemis
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Festileaks is in het nieuw! ?

De sites zijn sneller, cleaner en beter ingedeeld. Kortom: klaar voor het nieuwtjesseizoen! We hopen dat jullie het mooi vinden.

Alle feedback is natuurlijk welkom. :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.467
2.956
Op de laptop ziet het forum er echt mooi uit, waarvoor mijn complimenten! Op de telefoon vind ik de manier van quoten wel wat onrustig overkomen, aangezien mijn telefoon (iPhone 6 Plus) niet echt goed omgaat met de opmaak: alles staat onder elkaar en dat is wat druk. Maar dat zal wel gewoon een kwestie van wennen zijn.

Bij het kopje 'fora' (ik beschouw dit als het sneloverzicht van fora) mis ik overigens Pukkelpop. Is dit een bewuste keuze? Voor mijn gevoel samen met Graspop en Rock Werchter toch wel het grootste festival in België, een stuk groter dan Dour bijvoorbeeld.

Maar laat ik positief afsluiten: het ziet er dus vooral op de laptop erg goed uit!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Waarom staat er als je op een bepaald sub-topic zit, bv op deze pagina gewoon, geen activity-wall meer maar op de hoofdpagina dan weer wel? De lettergrootte vind ik net iets te groot, op de gsm ziet het er vrij onhandig uit vind ik.

Het forum ziet er idd heel clean uit, maar misschien is het net iets te ofso? Ik mis toch wat kleur op het forum. Anyways, goed gewerkt :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Waarom staat er als je op een bepaald sub-topic zit, bv op deze pagina gewoon, geen activity-wall meer maar op de hoofdpagina dan weer wel? De lettergrootte vind ik net iets te groot, op de gsm ziet het er vrij onhandig uit vind ik.

Het forum ziet er idd heel clean uit, maar misschien is het net iets te ofso? Ik mis toch wat kleur op het forum. Anyways, goed gewerkt
1f642.svg

Had ik al gemeld. Zal tzt naar gekeken worden.
thnx!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
De likes als anonieme gebruiker of bezoeker zijn gebugged denk ik. Ben even uitgelogd en deze comment een aantal keer geliked. Probleem zit m denk ik dat wanneer je probeert te unliken, dit niet gebeurd en hij gewoon verder telt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
De likes als anonieme gebruiker of bezoeker zijn gebugged denk ik. Ben even uitgelogd en deze comment een aantal keer geliked. Probleem zit m denk ik dat wanneer je probeert te unliken, dit niet gebeurd en hij gewoon verder telt.

waarom zou je anoniem willen liken? nou nou...

Inderdaad, goed opgemerkt, ik geeft het door!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Omdat je er echt vreselijk snel terug wordt uitgegooid wanneer je op de gsm het forum ff checkt, als je ingelogd was, en ik dus soms niet ben ingelogd wanneer ik wat like omdat ik 't ambetant vind elke keer in te loggen wanneer ik 't forum wil checken terwijl m'n gsm wel m'n ww en login automatisch al weet.. Os dat een ietwat logische uitleg haha
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dank voor jullie feedback allemaal!

Op de telefoon vind ik de manier van quoten wel wat onrustig overkomen, aangezien mijn telefoon (iPhone 6 Plus) niet echt goed omgaat met de opmaak: alles staat onder elkaar en dat is wat druk. Maar dat zal wel gewoon een kwestie van wennen zijn.
Styling van quotes is aangepast. Nu is het duidelijker wat een quote is.

Bij het kopje ‘fora’ (ik beschouw dit als het sneloverzicht van fora) mis ik overigens Pukkelpop.
Fixed!

Waarom staat er als je op een bepaald sub-topic zit, bv op deze pagina gewoon, geen activity-wall meer maar op de hoofdpagina dan weer wel?
Fixed!

De lettergrootte vind ik net iets te groot, op de gsm ziet het er vrij onhandig uit vind ik.
Nu 1 tikkie kleiner. Beter?

De likes als anonieme gebruiker of bezoeker zijn gebugged denk ik. Ben even uitgelogd en deze comment een aantal keer geliked. Probleem zit m denk ik dat wanneer je probeert te unliken, dit niet gebeurd en hij gewoon verder telt.
Fixed (als het goed is)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.467
2.956
Kan het kloppen dat de website weer trager begint te worden? Vooral bij Festivals In Nederland merk ik het, maar dit kan toeval zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
Klein issue: als ik een link open in het forum binnen de app, lijkt er geen mogelijkheid te zijn om terug te keren naar het forum anders dan de app opnieuw op te starten. Mooie update vrder!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Klein issue: als ik een link open in het forum binnen de app, lijkt er geen mogelijkheid te zijn om terug te keren naar het forum anders dan de app opnieuw op te starten. Mooie update vrder!
bedankt voor je reactie, het is bekend en is al doorgegeven...
thnx!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken