Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In bijna alle threads werken die knopjes waarmee je van pagina kunt wisselen niet goed. In threads met 6 pagina's staat er dat er 12 zijn, en andersom. Dit is al heel lang zo.
Heel irritant idd. Ook geregeld dat nieuwe posts niet in de activity wall verschijnen of juist wel, maar als je er dan op klikt niet in het topic zelf.
Zeg, er iss een of andere Aziaat bezig om om de zoveel tijd wat berichten te plaatsen over wat universiteiten over de hele wereld. Met wat voor doel weet ik niet, maar ik stoor me er wel aan. @visdave34
Zeg, er iss een of andere Aziaat bezig om om de zoveel tijd wat berichten te plaatsen over wat universiteiten over de hele wereld. Met wat voor doel weet ik niet, maar ik stoor me er wel aan. @visdave34
Ik heb het gezien ja, ga het zo verwijderen. Toevallig kreeg ik laatst het bericht dat er echt honderden spam attacks per week door het filter tegengehouden worden. Het kan dus helaas een keer gebeuren dat er één tussendoor glipt.
Ik heb echt al weken veel last van de knoppen voor de paginanummers. Het is zo erg vervelend om zo meer dan 1 pagina terug te gaan en het forum te blijven lezen. Het betreft de mobiele website (iPhone).
Ik vind ze ook niet geweldig nee. Mn duimpje omhoog lijkt ook meestal niet gepakt te worden. Was met de hartjes op mobiel de laatste tijd trouwens ook zo. Via pc werkte alles meestal prima.
Ik vind ze ook niet geweldig nee. Mn duimpje omhoog lijkt ook meestal niet gepakt te worden. Was met de hartjes op mobiel de laatste tijd trouwens ook zo. Via pc werkte alles meestal prima.
Was wat styling verloren gegaan bij updates die gisteren zijn doorgevoerd, is weer recht gezet. Ben op de hoogte dat de functionaliteit niet optimaal werkt, ligt helaas aan de vrij matige plug-in..