Een nieuw forum

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
In bijna alle threads werken die knopjes waarmee je van pagina kunt wisselen niet goed. In threads met 6 pagina's staat er dat er 12 zijn, en andersom. Dit is al heel lang zo.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Heel irritant idd. Ook geregeld dat nieuwe posts niet in de activity wall verschijnen of juist wel, maar als je er dan op klikt niet in het topic zelf.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Hebben jullie dat probleem op de mobiele site? Want ik ervaar via de app en op de desktop de afgelopen weken juist een stuk minder problemen...
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er een app was, dus die heb ik nu maar even gedownload :D

Met name op de desktop heb ik er last van ja. Tijdje terug was het overigens erger dan de laatste tijd idd.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Bij mij is het ook met de desktopversie. Heb er eigenlijk al best een poosje constant last van.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Zeg, er iss een of andere Aziaat bezig om om de zoveel tijd wat berichten te plaatsen over wat universiteiten over de hele wereld. Met wat voor doel weet ik niet, maar ik stoor me er wel aan. @visdave34
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Zeg, er iss een of andere Aziaat bezig om om de zoveel tijd wat berichten te plaatsen over wat universiteiten over de hele wereld. Met wat voor doel weet ik niet, maar ik stoor me er wel aan. @visdave34
Ik heb het gezien ja, ga het zo verwijderen. Toevallig kreeg ik laatst het bericht dat er echt honderden spam attacks per week door het filter tegengehouden worden. Het kan dus helaas een keer gebeuren dat er één tussendoor glipt.
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Ik heb echt al weken veel last van de knoppen voor de paginanummers. Het is zo erg vervelend om zo meer dan 1 pagina terug te gaan en het forum te blijven lezen. Het betreft de mobiele website (iPhone).
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dank voor het doorgeven. Probleem is bekend, oplossing nog niet. We geven het nu onze prioriteit.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Wat zijn dit voor gekke duimpjes, joh? ?

Ik vind ze ook niet geweldig nee. Mn duimpje omhoog lijkt ook meestal niet gepakt te worden. Was met de hartjes op mobiel de laatste tijd trouwens ook zo. Via pc werkte alles meestal prima.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
wenteldave wrote:
Wat zijn dit voor gekke duimpjes, joh?
1f609.svg


Ik vind ze ook niet geweldig nee. Mn duimpje omhoog lijkt ook meestal niet gepakt te worden. Was met de hartjes op mobiel de laatste tijd trouwens ook zo. Via pc werkte alles meestal prima.
Vond het ook altijd wel leuk om te zien wie het met je eens was. Ik heb nu hetzelfde met die duimpjes, waar ik het amper had met de hartjes.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Was wat styling verloren gegaan bij updates die gisteren zijn doorgevoerd, is weer recht gezet. Ben op de hoogte dat de functionaliteit niet optimaal werkt, ligt helaas aan de vrij matige plug-in..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken