Een nieuw forum

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Geen idee wat er de afgelopen week is gebeurd met dit forum maar de site laadt zeer traag en toont de helft van de tijd de activiteit onderaan het scherm niet. Subthreads duren heel lang om te laden (of openen gewoon niet) nadat je erop hebt geklikt, comments verdwijnen en poppen dan weer terug en normaal gezien verschijnt er een icoontje van je profiel wanneer je iemands reactie liket, wat al in mijn geval al een tijdje niet meer het geval is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Geen idee wat er de afgelopen week is gebeurd met dit forum maar de site laadt zeer traag en toont de helft van de tijd de activiteit onderaan het scherm niet. Subthreads duren heel lang om te laden (of openen gewoon niet) nadat je erop hebt geklikt, comments verdwijnen en poppen dan weer terug en normaal gezien verschijnt er een icoontje van je profiel wanneer je iemands reactie liket, wat al in mijn geval al een tijdje niet meer het geval is.

En ten slotte heb ik 4/5x geprobeerd om deze reactie te plaatsen maar werd ik ofwel verwezen naar de hoofdpagina van het forum of een 'access denied'-melding.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Thanks voor jullie feedback. Ik ben op de hoogte en geef het door.
We zijn eerder deze maand overgestapt naar een andere server. Dat was nodig om in de toekomst de bezoekersaantallen bij te kunnen blijven houden. Dat gaat nu gepaard met de logische kinderziektes. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk weer te verhelpen, blijf dat dus ook gerust melden, liefst zo concreet mogelijk. Dan zijn we zsm weer beter dan ooit :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Het forum is de laatste dagen weer bijzonder traag. Het laden van pagina's duurt zeer lang of gebeurt zelfs niet. De activiteit onderaan glitcht echt constant; toont daar geen threads waarin is is gepost, toont slechts 2 à 3 threads, toont threads waar eigenlijk geen comment is gemaakt (zo zag ik een hele boel activiteit daar onderaan gaande naar het Pinkpop-draadje wanneer er in feit van de 5 threads die onderaan staan geëtaleerd er slechts 2 van Pinkpop waren, 2 van Lowlands en dan nog een andere van GMM..). Het toonde dus het verkeerde topic maar als je met je muis over die activiteit heengaat krijg je wel de juiste comment erbij. En ten slotte lijken laatst geposte comments nog steeds te verdwijnen om daarna na een tijdje weer terug te komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Het forum is de laatste dagen weer bijzonder traag. Het laden van pagina's duurt zeer lang of gebeurt zelfs niet. De activiteit onderaan glitcht echt constant; toont daar geen threads waarin is is gepost, toont slechts 2 à 3 threads, toont threads waar eigenlijk geen comment is gemaakt (zo zag ik een hele boel activiteit daar onderaan gaande naar het Pinkpop-draadje wanneer er in feit van de 5 threads die onderaan staan geëtaleerd er slechts 2 van Pinkpop waren, 2 van Lowlands en dan nog een andere van GMM..). Het toonde dus het verkeerde topic maar als je met je muis over die activiteit heengaat krijg je wel de juiste comment erbij. En ten slotte lijken laatst geposte comments nog steeds te verdwijnen om daarna na een tijdje weer terug te komen.

Ook zoals de vorige keer bij het maken van een comment in deze thread alsook een aantal keer in DTRH-topic, lukt het ook nu niet om van de eerste keer een post te plaatsen.

Ik stoot constant aan op de "4bis cloud webservice currently unavailable Error 500"-pagina. Frustrerend.

0sEHtRX.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.772
Ja ik merk ook veel issues de laatste dagen. Dat scherm is inderdaad heel herkenbaar, net als de issues met de "Laatste reacties" feed onderaan de pagina. Nu staan er ook weer reacties in die nergens naartoe linken, en waarvan het wisselt naar welk topic ze uberhaupt linken. En had laatst ook de vreemde situatie dat een post waar ik een hartje aan gaf op 0 punten bleef staan, maar wel met mijn avatar ernaast...

Edit: exact wat ik als laatste beschrijf gebeurt nu met de reactie hierboven ook, weet niet hoe het er aan jullie kant uit ziet tho.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Hier hetzelfde verhaal! Heel verhaal over RaR getypt en staat niet in de feed. Hopelijk worden deze zaken snel verholpen in deze drukke festivalweken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Same here. Dat scherm ook. Een edit gaat vaak ook niet mee. Dan blijft je oude forumpost staan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.772
Hier hetzelfde verhaal! Heel verhaal over RaR getypt en staat niet in de feed. Hopelijk worden deze zaken snel verholpen in deze drukke festivalweken.

Volgens mij was het precies een van jouw posts die ik via de feed niet kon bereiken idd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Op de mobiele versie gebeurt het dat wanneer ik vanuit de "activity" comments selecteer dat ik 1) niet meer kan verder scrollen ook al is er sowieso een comment daaronder (stel dat ik bv. de één na laatste comment selecteer vanuit die activity dan toont hij de laatste comment niet) 2) krijg ik slechts 1 pagina te zien, wanneer ik naar de volgende og vorige pagina ga, krijg ik een lege pagina te zien. 3) wordt ik naar een random pagina heen gestuurd (bv. 38e pagina van de 150 ofzo) 4) staat er bovenin de pagina dat het topic zelf "0 berichten" bevat.

Dit bovenop de zaken die al eerder waren vermeld (hoewel de snelheid qua laden van pagina's terug weer optimaal blijkt + geen groene errors meer krijg).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Op de mobiele versie gebeurt het dat wanneer ik vanuit de “activity” comments selecteer dat ik 1) niet meer kan verder scrollen ook al is er sowieso een comment daaronder (stel dat ik bv. de één na laatste comment selecteer vanuit die activity dan toont hij de laatste comment niet) 2) krijg ik slechts 1 pagina te zien, wanneer ik naar de volgende og vorige pagina ga, krijg ik een lege pagina te zien. 3) wordt ik naar een random pagina heen gestuurd (bv. 38e pagina van de 150 ofzo) 4) staat er bovenin de pagina dat het topic zelf “0 berichten” bevat.

Dit bovenop de zaken die al eerder waren vermeld (hoewel de snelheid qua laden van pagina’s terug weer optimaal blijkt + geen groene errors meer krijg).
er zit een vertraging in. idd.
vaak klopt bij activity het topic niet met de daadwerkelijk topic van de geplaatste post, dan komje op een lege pagina.
is een bug sinds we op een nieuwe server zitten.

geef vooral zo veel mogelijk "hikups" door, mag gewoon in dit topic, prima
misschien kunnen we een aantal reacties verzamelen, dan kunnen we het misschien via @joszwa doorspelen naar die boys
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Als ik de app open krijg ik alleen een melding 'gone fishing'. Ben ik de enige? Iemand een die idee hoe dit te verhelpen is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Als ik de app open krijg ik alleen een melding ‘gone fishing’. Ben ik de enige? Iemand een die idee hoe dit te verhelpen is?
Heb ik idd ook, heb de vraag ook even doorgespeelt...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Vraagje, kunnen de topics van de 2020 festivals vastgezet worden bovenaan en die van 2019 gelost? Denk dat wel stilaan mag en kan :) ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken