Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel veranderingen aan het doorvoeren zeg. Mooi met het nieuws bovenin, quoten op de telefoon en de like button. Hopelijk komt er geen dislike button . Wat ik wel mis is dat er onderin te zien valt wie waar een laatste reactie op heeft gegeven. Daar maakte ik wel veel gebruik van.
Je hebt eventueel nog de activity wall waar je dit kan volgen: http://forum.festileaks.com/activity/
Dat het ook onderaan de pagina stond is mij nooit opgevallen eigenlijk
Je hebt eventueel nog de activity wall waar je dit kan volgen: http://forum.festileaks.com/activity/
Dat het ook onderaan de pagina stond is mij nooit opgevallen eigenlijk
Haha, die activity wall is mij dan weer nooit opgevallen.
pretparkfan wrote: Brian wrote:
Wat ik wel mis is dat er onderin te zien valt wie waar een laatste reactie op heeft gegeven. Daar maakte ik wel veel gebruik van.
Bij mij was het forum de afgelopen 2 dagen enorm sloom, nu werkt hij gelukkig weer goed
Is het trouwens een nieuwe lay-out met die full-width? Ik vond het voorheen iets duidelijker en fijner, maar misschien moet ik er maar even aan wennen.
Onze oude caching was niet op orde. Deze wordt nu opnieuw geconfigureerd. Dat is trial and error. Als alles goed staat komt het ook ten gunste van de capaciteit van de gewone site.
Met de forum weergave zijn we ook nog aan het spelen. De komende week hopen we dit af te ronden. Dan zijn we ook klaar voor het doorvoeren van een aantal andere veranderingen ter ere van ons vijfjarige bestaan.
Bij mij werkt het forum op de mobiele telefoon niet meer goed. Ik loop soms een paar uur achter, hij laat bijvoorbeeld nu de reacties na 7u vanochtend niet zien. Ook kan ik me niet altijd inloggen of naar berichten omdat hij dat niet laad of niet laat zien. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Inloggen is niet echt een probleem omdat dat ook via url ipv link kan, maar laatst zie ik posts soms wel in de activity feed en als ik op de link klik niet in het topic zelf, dat is heel irritant.