Een nieuw forum

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.497
750
Inmiddels verholpen? Ik zie hem ook normaal via de app
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Op de app gaat het goed, op de pc nog steeds upside-down ?
Je foto roteren totdat deze op de kop staat en dan uploaden als profielfoto.
Dan draait het weer terug....???

Ik zou het niet weten verder?
Zijn er nog meer met dit probleem?
Roept u maar...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Nu we toch over veranderingen bezig zijn: kan het probleem met die smileys bij het quoten opgelost worden?

Wel even wennen, dat lettertype. Ligt het aan mij of is het kleiner?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Nu we toch over veranderingen bezig zijn: kan het probleem met die smileys bij het quoten opgelost worden?
Ik kan het niet met terugwerkende kracht oplossen, maar vanaf nu worden smileys niet meer zo groot bij het quoten.

Kleine opmerking nog (het maakt mij niet heel veel uit, maar het ziet er gewoon wat mooier uit): Het icoontje bij de notificaties is weggevallen.
Fixed.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Veel veranderingen aan het doorvoeren zeg. Mooi met het nieuws bovenin, quoten op de telefoon en de like button. Hopelijk komt er geen dislike button ;). Wat ik wel mis is dat er onderin te zien valt wie waar een laatste reactie op heeft gegeven. Daar maakte ik wel veel gebruik van.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Je hebt eventueel nog de activity wall waar je dit kan volgen: http://forum.festileaks.com/activity/
Dat het ook onderaan de pagina stond is mij nooit opgevallen eigenlijk
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Je hebt eventueel nog de activity wall waar je dit kan volgen: http://forum.festileaks.com/activity/
Dat het ook onderaan de pagina stond is mij nooit opgevallen eigenlijk

Haha, die activity wall is mij dan weer nooit opgevallen.

pretparkfan wrote:
Brian wrote:
Wat ik wel mis is dat er onderin te zien valt wie waar een laatste reactie op heeft gegeven. Daar maakte ik wel veel gebruik van.


Same here.


Komt voor de bakker

Thanks :)

Edit: ah, hij is er al. Zier er goed uit, dank!
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Bij mij was het forum de afgelopen 2 dagen enorm sloom, nu werkt hij gelukkig weer goed

Is het trouwens een nieuwe lay-out met die full-width? Ik vond het voorheen iets duidelijker en fijner, maar misschien moet ik er maar even aan wennen.

Onze oude caching was niet op orde. Deze wordt nu opnieuw geconfigureerd. Dat is trial and error. Als alles goed staat komt het ook ten gunste van de capaciteit van de gewone site.

Met de forum weergave zijn we ook nog aan het spelen. De komende week hopen we dit af te ronden. Dan zijn we ook klaar voor het doorvoeren van een aantal andere veranderingen ter ere van ons vijfjarige bestaan. :)


 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Bij mij werkt het forum op de mobiele telefoon niet meer goed. Ik loop soms een paar uur achter, hij laat bijvoorbeeld nu de reacties na 7u vanochtend niet zien. Ook kan ik me niet altijd inloggen of naar berichten omdat hij dat niet laad of niet laat zien. Ben ik de enige die hier last van heeft?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik zat laatst ook op mijn mobiel op het forum en kon ook onmogelijk inloggen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Inloggen is niet echt een probleem omdat dat ook via url ipv link kan, maar laatst zie ik posts soms wel in de activity feed en als ik op de link klik niet in het topic zelf, dat is heel irritant.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken