Een nieuw forum

Ik hoorde het probleem ook van iemand anders gisteren. Ik ga even navraag doen, wordt vervolgd.

Is er hier al nieuws over? Niet evident om enkel onderweg te kunnen lezen en posten.

Hier is als het goed is gister over gepraat. Vooral nadat het gister vrij erg was. We gaan het horen ;)

@Kereltje

We stappen deze week over naar een betere geoptimaliseerde server. Hopelijk zijn dan deze problemen verleden tijd. Dit gebeurt trouwens snachts en duurt 5 minuten. Dus daar hebben we geen last van

Goed om te horen. Inderdaad heeft gisteren de migratie plaatsgevonden, waardoor de site nu weer als een zonnetje zou moeten werken.

Nadat alles een week tiptop verliep kan ik sinds gisteren weer niet op de site via wifi, enkel mobiel netwerk.

Ahh klote. Er is niks meer veranderd aan de server. Dus zou je misschien een screenshot of foto kunnen maken van de pagina die je krijgt in plaats van het forum? Een uitleg is ook ok, maar een screenshot is handiger.

Er zijn inderdaad door de server-beheerder wat foutmeldingen gevonden die komen door PHP Sessions. Lang verhaal kort, die foutmeldingen zijn weggehaald en hopelijk loopt die weer goed!

Hier zijn we mee bezig, ondanks dat we hier stil zijn. Ik hoop dat het geen grote overlast veroorzaakt ^^

Dit is volgens mij niet het perfecte topic hiervoor, maar leek me een beetje onzin om een nieuw topic hievoor te openen.

Ik bekijk de site vaak via mijn mobiel (Android), maar de laatste tijd hebben jullie erg vaak reclame waardoor je automatisch wordt door verwezen naar obscure sites en meteen van de festileaks site wordt afgegooid. Misschien is het handig als er even naar jullie reclame aanbieder wordt gekeken.

Overigens is dit een probleem wat niet op de desktop versie speelt zover ik weet.

Dit is volgens mij niet het perfecte topic hiervoor, maar leek me een beetje onzin om een nieuw topic hievoor te openen.

Ik bekijk de site vaak via mijn mobiel (Android), maar de laatste tijd hebben jullie erg vaak reclame waardoor je automatisch wordt door verwezen naar obscure sites en meteen van de festileaks site wordt afgegooid. Misschien is het handig als er even naar jullie reclame aanbieder wordt gekeken.

Overigens is dit een probleem wat niet op de desktop versie speelt zover ik weet.
Dit topic is prima. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd, check je inbox :)

Ik hoop dat iedereen dat pushbericht bovenaan het forum heeft gezien, dat betekent namelijk dat hij het doet voor belangrijke zaken.
Sorry als je er last van hebt gehad :)

Users who are viewing this thread