Een nieuw forum

Ja, ik heb hem gezien, alleen klopte het niet want ik heb de derde ronde al wel ingevuld.

nt ik heb de derde ronde al wel ingevuld.

Klopt, heb het als bericht gestuurd naar de gebruikers die nog niet gestemd hebben. Maar de moderators kunnen nu een Notify All Users aanzetten als ze een bericht sturen. Zie hier het resultaat.

Ik heb ook niet meer gestemd, maar dat komt meer omdat ik het Pinkpop en RW topic eigenlijk nog maar amper bezoek.
Dus ik haak bij deze af voor de Pinkpop en RW titel, succes ermee.

Ik heb ook niet meer gestemd, maar dat komt meer omdat ik het Pinkpop en RW topic eigenlijk nog maar amper bezoek.
Dus ik haak bij deze af voor de Pinkpop en RW titel, succes ermee.

zonde, je had al gestemd en voor alles rondes tot nu toe. Dus straks nog 10 naampjes in Februari en je bent zo goed als klaar :)

zonde, je had al gestemd en voor alles rondes tot nu toe. Dus straks nog 10 naampjes in Februari en je bent zo goed als klaar

Oh, dan valt de schade te overzien. Dacht dat ik er al een had gemist, ik zal tegen die tijd eens kijken.

Op veler verzoek: geniet van de mogelijkheid om mobiel te quoten & editten.
En ook deze moet nu werken.

<span style="text-decoration:line-through;">En ook deze moet nu werken.</span>
Jaaaa, bedankt!

Jos. wrote:
<span style=”text-decoration:line-through;”>En ook deze moet nu werken.</span>

Jaaaa, bedankt!
Werkt dit alleen vanuit de app? Via een browser op je telefoon kan het niet geloof ik?

Werkt dit alleen vanuit de app? Via een browser op je telefoon kan het niet geloof ik?

Via Safari zie ik de nieuwe commands ook gewoon. Misschien ligt het aan Android dan.

Hola, we kunnen zowaar comments liken? Komt er ook een dislike-knop?

Jaaaa. geef feedback. We zijn nog een beetje aan het kijken wat er het beste uitziet en wat het handigst werkt.
Dislike knop lijkt me niet handig voor sommige users. ^^

Zonde, zonde ... :wink: . Nee maar leuke toevoeging! Ik vind persoonlijk het duimpje er beter uitzien dan het hartje, niet dat het er ook maar bijna iets toe doet.

Je ontvangt nu geen meldingen meer als iemand een post plaatst in een topic dat jij startte. Volgens mij was dat hartstikke irritant ;). Je krijgt alleen nog een melding als je wordt @getagt, een PB ontvangt of als iemand vrienden wil worden.

Je ontvangt nu geen meldingen meer als iemand een post plaatst in een topic dat jij startte. Volgens mij was dat hartstikke irritant ;). Je krijgt alleen nog een melding als je wordt @getagt, een PB ontvangt of als iemand vrienden wil worden.
Oh voor sommige topics vond ik dat best handig, zo wist ik direct of er iets in het BKS of Primavera topic werd gepost bijvoorbeeld. Het enige irritante was dat je op de eerste pagina kwam als je op de notificatie klikte in plaats van bij de meest recente post. De topics die je start wil je denk ik ook wel actief volgen.

Jos. wrote:

Oh voor sommige topics vond ik dat best handig, zo wist ik direct of er iets in het BKS of Primavera topic werd gepost bijvoorbeeld. Het enige irritante was dat je op de eerste pagina kwam als je op de notificatie klikte in plaats van bij de meest recente post. De topics die je start wil je denk ik ook wel actief volgen.
Ik zag dat er een aantal users was die honderden ongelezen notifications hadden. Waaronder ik zelf, omdat ik alles via de activity wall lees. Maar als de feature actief werd gebruikt zet ik 'm weer terug.

Wat er mis gaat met mijn profielfoto weet ik niet, staat telkens ondersteboven, behalve in de app. Ik heb al een andere foto geprobeerd, gewijzigd op de pc, de laptop en in de app, maar niets schijnt te werken. Iemand ervaring mee?
Kan je aangeven wat je pecies doet, en wat er misgaat?
Formaat foto, type afbeelding soort etc?
Misschien komen we ergens achter.

Ouwe Rockert wrote:
Wat er mis gaat met mijn profielfoto weet ik niet, staat telkens ondersteboven, behalve in de app. Ik heb al een andere foto geprobeerd, gewijzigd op de pc, de laptop en in de app, maar niets schijnt te werken. Iemand ervaring mee?

Kan je aangeven wat je pecies doet, en wat er misgaat?
Formaat foto, type afbeelding soort etc?
Misschien komen we ergens achter.
Dank je. Het is gewoon en selfie die ik als profielfoto gebruik, maar hetzelfde gebeurt ook met andere foto's: in de Festileaks-app staan ze goed, op de laptop/pc ondersteboven. (of ben ik de enige die het ondersteboven ziet?)

Users who are viewing this thread