Down the Rabbit Hole 2025

English Teacher op Rock Werchter! Volgens mij ook een leuke voor DTRH :)

En Allie X zie ik daar ook staan in The Slope namen. Andere die door kunnen/moeten komen?

Allie X doet een Melkweg show, dus denk uitgesloten voor DTRH.
Lijkt me niet dat dat DTRH 100 procent zeker in de weg staat. Het is geen Ziggo, Ahoy of AFAS die ze aandoet. Vorig jaar stonden bijvoorbeeld Yard Act (Paradiso en Doornroosje) en The Last Dinner Party (Paradiso en Tivoli) ook gewoon op DTRH.

De vorige namen drop bevatte maar de helft van de gebruikelijke februari drop, toch? Dat zou dan kunnen betekenen dat de andere helft gewoon volgende week komt.
Normaal zitten we na de tweede drop rond de 50 van de 52 namen bekend voor het dag programma en alle grote namen van het nacht programma (6/7) bekend. We zitten nu op 42 namen voor het dag programma en 2 naam voor het nacht programma (dan ga ik er even vanuit dat IPC en jyoty in de nacht staan)
we lopen dus zeker 12 namen achter te opzichten van de afgelopen 2 jaar

Normaal zitten we na de tweede drop rond de 50 van de 52 namen bekend voor het dag programma en alle grote namen van het nacht programma (6/7) bekend. We zitten nu op 42 namen voor het dag programma en 2 naam voor het nacht programma (dan ga ik er even vanuit dat IPC en jyoty in de nacht staan)
we lopen dus zeker 12 namen achter te opzichten van de afgelopen 2 jaar
Kan IPC niet ook op de Folamour spot?

Verwachten we eigenlijk meer namen dit jaar, aangezien ze 5.000 meer bezoekers toelaten? Of worden de tenten vergroot en een extra area of iets dergelijks toegevoegd. Of komt er een stage met programmering (live muziek) bij?

Je kunt ook zeggen dat Folamour onderdeel was van het nachtprogramma. Op zondag moet, ivm de voorwaarden van de vergunning, het decibelniveau eerder omlaag. Daarom eindigt op zondag de headliner eerder en worden de Teddy en Fuzzy vroeger dichtgemaakt. (Ik was er niet bij, dus weet niet of de Teddy al dicht was ten tijde van Folamour.)

Je kunt ook zeggen dat Folamour onderdeel was van het nachtprogramma. Op zondag moet, ivm de voorwaarden van de vergunning, het decibelniveau eerder omlaag. Daarom eindigt op zondag de headliner eerder en worden de Teddy en Fuzzy vroeger dichtgemaakt. (Ik was er niet bij, dus weet niet of de Teddy al dicht was ten tijde van Folamour.)
Ik had Folamour met het dag programma mee gerekend, maar als je het zo bekijkt is het wel een twijfelgeval.

Verwachten we eigenlijk meer namen dit jaar, aangezien ze 5.000 meer bezoekers toelaten? Of worden de tenten vergroot en een extra area of iets dergelijks toegevoegd. Of komt er een stage met programmering (live muziek) bij?
Ik hoop stiekem op een extra podium. Dat zou betekenen dat we nog een flinke drop extra namen krijgen voordat de namen van de rex bekend worden gemaakt.

Toch nog een vraagje over de tickets. Ik las op de website van DTRH dat tickets doorverkopen alleen via Ticketmaster kan. Nou zie ik op Ticketswap ook zo nu en dan een Camperticket voorbijkomen. Dit lijkt me toch gewoon legit?
Nog steeds zoekende naar een Camperticket helaas :)

1739967420943.png
Ik vraag me ook echt af of ze een extra podium gaan maken. Met nog eens 5k meer bezoekers barst het festival echt uit zijn voegen.
Ik reed net langs het terrein (ik woon in het naastliggende dorp) en toen zag ik dat een best groot stuk in de bouwhekken stond. Ongeveer het rood aangegeven kader. Hier zal de lokale loonwerker wel het een en ander gaan aanpassen.

Vorig jaar hoorde we op camping roze van iemand die een huisje heeft op de camping het buitenhuis dat ze camping roze willen betrekken bij het festivalterrein.

• Leuk
Waarderingen: Aadt
Of van de Fuzzy een groter podium maken? Is dat ook nog een optie? Lijkt mij als je 5000 man extra op je terrein laat dat je wel iets moet dan aan de spreiding.

Ja dat is ook een optie natuurlijk. Ik vraag mij alleen af of dat heel veel gaat helpen. Ik vind zelf dat het "probleem" bij DTRH nooit echt ligt bij de grote van de podia, maar meer bij de drukte op bepaalde knooppunten waardoor het vaak minder doorloopt. Vooral nu de grote nacht namen van de Fuzzy naar de Teddy zijn verplaatst valt het mij (in vergelijking met bijvoorbeeld LL) heel erg mee met de drukte.
Ik zou zeggen een extra ingang naar het festival en op een of andere manier een tweede route van de Teddy naar de Hotot.

• Leuk
Waarderingen: Archie en KeukenS
Vorig jaar hoorde we op camping roze van iemand die een huisje heeft op de camping het buitenhuis dat ze camping roze willen betrekken bij het festivalterrein.
Dit zou echt heel tof zijn, want leuk gebied om te verdwalen en er past nog prima een extra Fuzzy Lop op.

Wel benieuwd hoe ze dat deel terrein gaan afschermen van de camping.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Ja dat is ook een optie natuurlijk. Ik vraag mij alleen af of dat heel veel gaat helpen. Ik vind zelf dat het "probleem" bij DTRH nooit echt ligt bij de grote van de podia, maar meer bij de drukte op bepaalde knooppunten waardoor het vaak minder doorloopt. Vooral nu de grote nacht namen van de Fuzzy naar de Teddy zijn verplaatst valt het mij (in vergelijking met bijvoorbeeld LL) heel erg mee met de drukte.
Ik zou zeggen een extra ingang naar het festival en op een of andere manier een tweede route van de Teddy naar de Hotot.
Die tweede route zou zo veel van de drukte doen verdwijnen! Of nog liever eigenlijk van de Fuzzy naar de Hotot

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Het gaat steeds over 5K erbij hier, maar lees op Festileaks toch echt dat het om 3K gaat.

Down The Rabbit Hole had voor de editie van 2024 nog 47.000 bezoekers op het terrein. In de nieuwe Festivalpodcast vertelt Down The Rabbit Hole-directeur Ide Koffeman (rond minuut 07:35): “We zullen dit jaar naar 50.000 kaartjes groeien.”

Hoop overigens ook met 3K erbij op een extra podium. Vond het met 40.000 man op de zaterdag al druk.

Wij overwegen dit jaar om ook naar DTRH te gaan. Weet iemand ongeveer wanneer de doorverkooptickets het goedkoopste waren, en voor hoeveel ze gingen? Ik weet dat bij Lowlands dit vaak 1-2 weken van te voren is, en het een behoorlijke slok op een borrel kan schelen. Is dat ook zo bij DTRH?

Users who are viewing this thread