Down the Rabbit Hole 2025

Wij overwegen dit jaar om ook naar DTRH te gaan. Weet iemand ongeveer wanneer de doorverkooptickets het goedkoopste waren, en voor hoeveel ze gingen? Ik weet dat bij Lowlands dit vaak 1-2 weken van te voren is, en het een behoorlijke slok op een borrel kan schelen. Is dat ook zo bij DTRH?
Vorig jaar viel de goedkope prijs volgensmij een beetje tegen, maar ik zou 1-2 weken verwachten ja.

Is heel erg afhankelijk van de weersvoorspelling. Als het er echt slecht uitziet dan kan het zomaar 100 euro schelen maar vorig jaar scheelde het maar een paar tientjes. Toch mooi meegenomen

Wij overwegen dit jaar om ook naar DTRH te gaan. Weet iemand ongeveer wanneer de doorverkooptickets het goedkoopste waren, en voor hoeveel ze gingen? Ik weet dat bij Lowlands dit vaak 1-2 weken van te voren is, en het een behoorlijke slok op een borrel kan schelen. Is dat ook zo bij DTRH?
Op de dag zelf weet ik dat er kaartjes van 180 voorbij kwamen maar dat is natuurlijk een flinke gok.

Ik vermoed dat voorgaande jaren een weinig goede graadmeter gaan zijn. Vorig jaar was het stijf uitverkocht, nu duurde het aanmerkelijk langer. Dat suggereert dat de vraag t.o.v. het aanbod een stuk beter in balans is. Concreet zou dit erop neerkomen dat er meer last-minute vrijkomt en voor een lagere prijs.

Maar goed, het nachtprogramma is grotendeels nog niet aangekondigd en als daar nog wat grote namen tussen zitten kan de vraag weer enorm toenemen. Aan de andere kant kan er ook schijtweer verwacht worden en kan de prijs zomaar tientallen euro's zakken.

Over het nacht programma gesproken, wie denken/hopen jullie dat er aan het nacht programma word toegevoegd?
Mijn lijst is (als ik kijk wat er een beetje reëel is):
MALUGI
Narciss
Clouds

Users who are viewing this thread