Down the Rabbit Hole 2025

Wij overwegen dit jaar om ook naar DTRH te gaan. Weet iemand ongeveer wanneer de doorverkooptickets het goedkoopste waren, en voor hoeveel ze gingen? Ik weet dat bij Lowlands dit vaak 1-2 weken van te voren is, en het een behoorlijke slok op een borrel kan schelen. Is dat ook zo bij DTRH?
Vorig jaar viel de goedkope prijs volgensmij een beetje tegen, maar ik zou 1-2 weken verwachten ja.

Is heel erg afhankelijk van de weersvoorspelling. Als het er echt slecht uitziet dan kan het zomaar 100 euro schelen maar vorig jaar scheelde het maar een paar tientjes. Toch mooi meegenomen

Wij overwegen dit jaar om ook naar DTRH te gaan. Weet iemand ongeveer wanneer de doorverkooptickets het goedkoopste waren, en voor hoeveel ze gingen? Ik weet dat bij Lowlands dit vaak 1-2 weken van te voren is, en het een behoorlijke slok op een borrel kan schelen. Is dat ook zo bij DTRH?
Op de dag zelf weet ik dat er kaartjes van 180 voorbij kwamen maar dat is natuurlijk een flinke gok.

Ik vermoed dat voorgaande jaren een weinig goede graadmeter gaan zijn. Vorig jaar was het stijf uitverkocht, nu duurde het aanmerkelijk langer. Dat suggereert dat de vraag t.o.v. het aanbod een stuk beter in balans is. Concreet zou dit erop neerkomen dat er meer last-minute vrijkomt en voor een lagere prijs.

Maar goed, het nachtprogramma is grotendeels nog niet aangekondigd en als daar nog wat grote namen tussen zitten kan de vraag weer enorm toenemen. Aan de andere kant kan er ook schijtweer verwacht worden en kan de prijs zomaar tientallen euro's zakken.

Over het nacht programma gesproken, wie denken/hopen jullie dat er aan het nacht programma word toegevoegd?
Mijn lijst is (als ik kijk wat er een beetje reëel is):
MALUGI
Narciss
Clouds

Ik ken echt altijd helemaal niks van het nachtprogramma en dan ga ik inluisteren en kom ik zoveel vette dingen tegen. Heb er alle vertrouwen in dat er weer vette dingen voor in de nacht komen.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Over het nacht programma gesproken, wie denken/hopen jullie dat er aan het nacht programma word toegevoegd?
Mijn lijst is (als ik kijk wat er een beetje reëel is):
MALUGI
Narciss
Clouds
Hoe komen jullie eigenlijk bij deze namen in de nacht? Ik kende Skin on Skin, Octa Octa, Palms Trax ook allemaal niet. Moet ook wel toegeven dat ik de elektronische muziekscene minder ben gaan volgen de afgelopen jaren.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Hoe komen jullie eigenlijk bij deze namen in de nacht? Ik kende Skin on Skin, Octa Octa, Palms Trax ook allemaal niet. Moet ook wel toegeven dat ik de elektronische muziekscene minder ben gaan volgen de afgelopen jaren.
In de electronische/nacht/dans-scene zijn Malugi en Narciss op het moment eigenlijk redelijke inkoppers en Clouds draait inmiddels ook al een dik decennium mee in clubs en dancefestivals (je kent misschien dit 'hitje' wel als je tussen 2013 en 2018 in clubs kwam). Het is natuurlijk niet vreemd dat je ze niet kent als je er niet mee bezig bent, maar dit zijn niet echt namen waarvoor je tot je nek in de scene moet zitten om ze te kennen.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
In de electronische/nacht/dans-scene zijn Malugi en Narciss op het moment eigenlijk redelijke inkoppers en Clouds draait inmiddels ook al een dik decennium mee in clubs en dancefestivals (je kent misschien dit 'hitje' wel als je tussen 2013 en 2018 in clubs kwam). Het is natuurlijk niet vreemd dat je ze niet kent als je er niet mee bezig bent, maar dit zijn niet echt namen waarvoor je tot je nek in de scene moet zitten om ze te kennen.
Haha nee zo'n clubganger was ik niet. Heb het geluisterd en vind zoiets wel dik om in de nacht naar te luisteren. Ik luister vaak ook wat setjes van de DJ's die aangekondigd worden. Ook weer een gedeelte van de voorpret natuurlijk :)

Denk jij dat deze namen een kans maken om op DTRH te staan of zijn ze inmiddels misschien iets te groot. Ik vond het zelf wel in de buurt komen van de bekendheid die bijvoorbeeld DJ HEARTSTRING vorig jaar hadden.

Voor Dour worden nu The Horrors, Blonde Redhead en Dry Cleaning aangekondigd. Zou ik geen nee tegen zeggen ook.

Met terugwerkende kracht vind ik The Whitest Boy Alive denk ik één van de leukste optredens die ik heb gezien op DTRH. Ben echt heel benieuwd hoe die boeking tot stand is gekomen, aangezien ze vrijwel nooit optreden. Heeft iemand hier iets meer over gehoord?

Met terugwerkende kracht vind ik The Whitest Boy Alive denk ik één van de leukste optredens die ik heb gezien op DTRH. Ben echt heel benieuwd hoe die boeking tot stand is gekomen, aangezien ze vrijwel nooit optreden. Heeft iemand hier iets meer over gehoord?
Inderdaad, ik kwam er ook pas later achter dat ze bijna nooit optreden. Het was precies ook hun laatste concert tot nu toe en hun enige van 2023. Het concert had echt wel een super chille vibe. Geen idee hoe ze dat hebben klaar gekregen 😆

Hoe de boeking tot stand is gekomen heb ik geen idee van. De band treedt inderdaad zelden op omdat Erlend veel last heeft van zijn tinnitus. Ze kiezen zorgvuldig uit waar ze willen optreden, dus dat maakt het wel heel bijzonder!

Zal het veelal het nachtprogramma zijn of is er nog wat ruimte overdag? Zit er nog een sub-headliner in het vat of denken we deze allemaal al te hebben?

Users who are viewing this thread