Down the Rabbit Hole 2025

Dat softdrugs niet mag, is voor mij echt nieuw. Niet meer dan 5 gram was altijd de regel. Djeezzz, moet je nu ook al een onschuldig jointje binnensmokkelen.

Is it possible to get DTRH tickets 2nd hand in the future. Just checked the lineup and maybe like it better than Werchter

It should be possible. Usually a few tickets show up the weeks before the event. Be aware you can only buy them through ticketmaster, any other channel should be considered a scam.

Wat denken jullie, Kunnen we volgende week woensdag (26 Februari) nieuwe namen verwachten of moeten we nog even wachten omdat we afgelopen januari al nieuwe namen hebben gehad?

Wat denken jullie, Kunnen we volgende week woensdag (26 Februari) nieuwe namen verwachten of moeten we nog even wachten omdat we afgelopen januari al nieuwe namen hebben gehad?
Ik denk dat het wat langer gaat duren en dat we de worp die normaal in februari valt al gehad hebben in januari.

Aan de andere kant is het nu uitverkocht; kan geen marketingreden bedenken waarom je nu nog namen achter de hand zou willen houden. Tenzij nog niet alle namen definitief vastliggen. Misschien nog een keer algemene buzz creëren in maart voor het festival?

Ik denk dat het wat langer gaat duren en dat we de worp die normaal in februari valt al gehad hebben in januari.

Aan de andere kant is het nu uitverkocht; kan geen marketingreden bedenken waarom je nu nog namen achter de hand zou willen houden. Tenzij nog niet alle namen definitief vastliggen. Misschien nog een keer algemene buzz creëren in maart voor het festival?
Dit is op niks anders gebaseerd dan op mijn onderbuikgevoel, maar ik kan me voorstellen dat het voor de wat onbekendere artiesten spotify-technisch interessanter is om wat dichterbij de start van het festival aangekondigd te worden. Dan zijn er meer mensen aan het inluisteren denk ik.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik heb zelf het gevoel dat er misschien wel een podium bij komt dit jaar. Dat zou verklaren waarom we eind januari extra namen gehad hebben en zou (denk ik) betekenen dat we nog een extra drop krijgen voordat we begin april de namen van de REX krijgen.
Dan lijk het mij logisch om die dat die extra drop Volgende week of de week er na is.

Ik heb zelf het gevoel dat er misschien wel een podium bij komt dit jaar. Dat zou verklaren waarom we eind januari extra namen gehad hebben en zou (denk ik) betekenen dat we nog een extra drop krijgen voordat we begin april de namen van de REX krijgen.
Dan lijk het mij logisch om die dat die extra drop Volgende week of de week er na is.
Zou mooi zijn, een extra podium. En in dat geval komt er misschien een extra aankondiging in vergelijking met voorgaande jaren.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Er is sowieso geen marketingtechnische reden om ze wel bekend te maken, de kaarten zijn toch al verkocht. Juist doordat het niet uitverkocht was zal de tweede worp namen voor Hotot/Teddy/Fuzzy naar voren gehaald zijn.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Wat lijp. Op bijvoorbeeld Werchter wordt over zoiets helemaal niet moeilijk gedaan. Verwachten ze dat iedereen tot 4 uur ‘s nachts staat te feesten op een cola?

Bij Werchter is het wel een stuk minder erg als bij DTRH. Bij Werchter ruik je soms een wietgeur en je komt best wel eens iemand tegen die bij wijze van geen paracetamol slikt maar iets anders. Bij DTRH zie je na 12 uur zoveel mensen strak staan alsof het een guur technofeestje is. Doen waar je je zelf goed bij voelt maar is wel een reden waarom ik toch DTRH meestal oversla na er 1x te zijn geweest.

stuk minder? Helaas is dat niet mijn ervaring.

Vorig jaar had ik bij de ingang een drugshond aan m'n broek hangen waarbij direct 2 agenten en de beveiliging om mij heen stonden en zich knap overdreven opstelden met teksten als "Jaa jij komt het terrein nooit meer op".

Uurtje later mocht ik het terrein weer op nadat ik de boete van EUR 75 had overgemaakt.
Mijn ervaring is dus dat over het algemeen de Nederlandse festivals wat makkelijker zijn door het alleen even af te pakken.

stuk minder? Helaas is dat niet mijn ervaring.

Vorig jaar had ik bij de ingang een drugshond aan m'n broek hangen waarbij direct 2 agenten en de beveiliging om mij heen stonden en zich knap overdreven opstelden met teksten als "Jaa jij komt het terrein nooit meer op".

Uurtje later mocht ik het terrein weer op nadat ik de boete van EUR 75 had overgemaakt.
Mijn ervaring is dus dat over het algemeen de Nederlandse festivals wat makkelijker zijn door het alleen even af te pakken.
Ook niet fraai inderdaad. Voor softdrugs?

Ook niet fraai inderdaad. Voor softdrugs?
Jup, inhoud was dusdanig weinig dat een goede weging niet mogelijk was. Maar over het algemeen vind ik de bewaking zo rond een festival in Belgie strenger dan een festival in NL. België vele malen meer politie, detectie poortjes en dubbele controles, mijn ervaring met DTRH en Lowlands is het meer een steekproef dat er mensen uitgehaald worden..

• Leuk
Waarderingen: Novis95
In heel ander nieuws, maar iemand enig idee of er dit jaar weer een Rabbit Express Bus is? Het lijkt nog niet op de site te staan. Of werd dit vorig jaar ook pas later bekend gemaakt?

De vorige namen drop bevatte maar de helft van de gebruikelijke februari drop, toch? Dat zou dan kunnen betekenen dat de andere helft gewoon volgende week komt.

Users who are viewing this thread